NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

zebetweel

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو ليه الحلال بيتقالط ومصعبها علينا والحرام ساهل جدا ياعني انا مجوز اقل حاجه تحصل بيني وبين مراتي اول حاجه بتعملها ان موضوع الجنس ده يتعمله بلوك واروح لوحده بكلمها فيديو كول بتريحني وانا مش عايز كده انا قرفت ومش عارف اعمل ايه انا مش وحش ولا فظيع بس هي كده اللي بيجي دغري ويكرمنا بنتمرع عليه لاكن قليل الادب العربجي بنعمله حساب

• عجبني
التفاعلات: Naruto99
اقولك ليه لانك بتفكر بص هو الرد بتاع السؤال ده مش مكانعه خالص لان لازم نبعد اصلا عن الحرام كله

اقولك ليه لانك بتفكر بص هو الرد بتاع السؤال ده مش مكانعه خالص لان لازم نبعد اصلا عن الحرام كله
انا قرفت

انا قرفت
يبقي اعمل حدود يا صديقي حتي في المشكله بينك وبينها من الاخر تحكم انت دي نصيحه تحكم في كل شئ ببعدك عن الي في البيت فتره عقاب وتطلع مجموعه من الاسباب الواهيه لغايه لما الي قدامك يسلم لكلامك
وبعدين ابعد عن كل الي تعرفهم سواء نت او اي موقع يرجعك لكده كل فتره طول المده لغايه مهتبعد خالص

• عجبني
التفاعلات: zebetweel
يبقي اعمل حدود يا صديقي حتي في المشكله بينك وبينها من الاخر تحكم انت دي نصيحه تحكم في كل شئ ببعدك عن الي في البيت فتره عقاب وتطلع مجموعه من الاسباب الواهيه لغايه لما الي قدامك يسلم لكلامك
وبعدين ابعد عن كل الي تعرفهم سواء نت او اي موقع يرجعك لكده كل فتره طول المده لغايه مهتبعد خالص
المشكله انه مع كل البلاوي دي في برود يعني بعدت مابعدتش هي هي ومش معني برود يعني مثلا مش بتحبني لا بتحبني وكله بس مسالة الجنس دي مش من اولويتها لو من اولوياتها مش هتعاقبني بيها بالعكس

المشكله انه مع كل البلاوي دي في برود يعني بعدت مابعدتش هي هي ومش معني برود يعني مثلا مش بتحبني لا بتحبني وكله بس مسالة الجنس دي مش من اولويتها لو من اولوياتها مش هتعاقبني بيها بالعكس
وع فكره انا من الصعيد والنسوان عندنا في الجنس ضايعه فعلاوكله بيشتكي واغلبيتا بقا بيطلع برا الصعيد خالص

حل من الاتنين يا تطلقها وتتجوز اللي تمتعك
يا تخليها على زمتك واتجوز اللي تمتعك
انما تبقى انت اللي متعلق كده لا منك عازب عارف تاخد راحتك ولا منك متجوز ومستمتع بحلالك

• عجبني
التفاعلات: zebetweel
للاسف يبني احنا في زمن المادة مش الموادة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%