NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يادي النكد ليه كده

• بيضحكني
التفاعلات: غريب عن العالم
  • أتفق
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
  • عجبني
  • لا تعليق
التفاعلات: ياسمين الجندول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و زودي علي كل ده ان بكلمها عشان اتقدملها اقولها كلمي والدك او هاتي رقمه تقولي احنا صحاب هو انت فكرتنا مرطبتين
امال 3 سنين كلام و حب ده اي 💔
قولها احا

• جامد
بيسيب علامه صغيره كدا اثر جرح مش بتاثر مع الوقت بس بتفضل موجوده طوول الحياه

**** يتولانا و يجبر قلوبنا
انا قرأت كلامكم كله والصراحه حاسس جدا بالوجع اللى انتو بتمرو بيه انا من كلامكو حاسس انى عاوز اعيط لان بحاول انسا ومش عارف بفتكرها وانا فاضى وانا فى الشغل وانا فى اى مكان حتى مع أهلى أو قاعد مع صحابى ديما فاكرها مه انى كنت عارف ومتاكد انها مش ليا بس مش قادر ولا عارف اعمل اى حتى فى حد تأتى داخل حياتى مش عارف انى اتخيلك زى التانى التانى اثر فيا جامد وجرحه عميق فعلا واجع القلب اصغب من اى واجع تأتى فة الدنيا 💔💔💔💔💔**** يهون علينا ويخفف مننا جرحنا 😪😪💔💔

• عجبني
التفاعلات: saso❤ و 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
انا قرأت كلامكم كله والصراحه حاسس جدا بالوجع اللى انتو بتمرو بيه انا من كلامكو حاسس انى عاوز اعيط لان بحاول انسا ومش عارف بفتكرها وانا فاضى وانا فى الشغل وانا فى اى مكان حتى مع أهلى أو قاعد مع صحابى ديما فاكرها مه انى كنت عارف ومتاكد انها مش ليا بس مش قادر ولا عارف اعمل اى حتى فى حد تأتى داخل حياتى مش عارف انى اتخيلك زى التانى التانى اثر فيا جامد وجرحه عميق فعلا واجع القلب اصغب من اى واجع تأتى فة الدنيا 💔💔💔💔💔**** يهون علينا ويخفف مننا جرحنا 😪😪💔💔
بص نصيحه متدخلش الشهص التاني حياتك عشاان تنسي بيه الشخص الاول

يسطا مش ناقصه عكننه عليا الحرام

فى ناس هنا كانت ابتدأ تنسى وانته فكرتها
احنا كلنا كنا بننسي وحياتك و بنيجي بليل بنفتكر اقرا التعليقات كدا وشوف الكسره 💔

احنا كلنا كنا بننسي وحياتك و بنيجي بليل بنفتكر اقرا التعليقات كدا وشوف الكسره 💔
يسطا انا خايف مره تطلع تقطع شراينك

يابا كمل حياتك هيا مش اخر ولا احلى واحده انا أنه صعب لان يمكن تكون اول واحده حبيتها بس حرام عليك نفسك يبنى

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: كريم سعد مكرم
اوعي تدخل حياتك شخص تاني عشان تنسي بيه الاول انت كده بتظلم نفسك و بتظلم الشخص اللي معاك

اوعي تدخل حياتك شخص تاني عشان تنسي بيه الاول انت كده بتظلم نفسك و بتظلم الشخص اللي معاك
انا عارف كدا علشان كدت بحاول انى مظلموش معايا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%