NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ف خلي الدنيا بتستهبل و اكنها تمام و احنا نستهبل اننا بنضحك و هتعدي

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
نا الكل بيقولي اهو غار صحابي بيقولولي احسن قولنالك ده م كويس ف بص الكل هيفضل يتكلم و محدش هيحس بيك
الي كان مكاني في يوم هو الي هيحس بيا بس

الحب مش وجع قلب بس احنا مختارناش صح
اسمه جواز الماصونات مش صالونات
و هو جميل اووي بجد بس لازم نحب الطرف التاني لانه ملوش ذنب بعلاقه فاشله انا دخلتها
حصل اختارنا غلط

• أتفق
ف خلي الدنيا بتستهبل و اكنها تمام و احنا نستهبل اننا بنضحك و هتعدي
كله هيعدي يعني انتي شايفه كدا 😅😁✌

كنت فكراه هو اللي هيحافظ عليه طلع هو اللي كسره
درس وتعلمتيه وصفحه واقطعيها لان اكبر غلط انه نطوي الصفحات المفروض نقطعها
رممي ما تم هدمه من قلبك واعرفي وتاكدي انه مستحيل يجي شخص يجيبلك من عمره بدل عمرك الي عشتيه في الم الي اقصده ان عمرك يروح وما يرجع وانتي احق بعمرك هذا
هذي العباره قريتها هنا من احد الاعضاء عباره عظيمه ان العمر بيروح وما بيرجع

• أتفق
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و saso❤
  • أتفق
التفاعلات: saso❤
بص بقتنع ديما اني اكدب الكعبه لغايه ما اصدقها و اكدب و قول انك مبسوط لغايه ما تصدق

• عجبني
درس وتعلمتيه وصفحه واقطعيها لان اكبر غلط انه نطوي الصفحات المفروض نقطعها
رممي ما تم هدمه من قلبك واعرفي وتاكدي انه مستحيل يجي شخص يجيبلك من عمره بدل عمرك الي عشتيه في الم الي اقصده ان عمرك يروح وما يرجع وانتي احق بعمرك هذا
هذي العباره قريتها هنا من احد الاعضاء عباره عظيمه ان العمر بيروح وما بيرجع
حصل لازم الشخص يبص لقدام

• أتفق
بص بقتنع ديما اني اكدب الكعبه لغايه ما اصدقها و اكدب و قول انك مبسوط لغايه ما تصدق
هحاول و حاولي انتي كمان محدش حاسس بيكي غيري ولا حد حاسي بيا غيرك ف نهون علي بعض

هحاول و حاولي انتي كمان محدش حاسس بيكي غيري ولا حد حاسي بيا غيرك ف نهون علي بعض
بص اولا امسح كل حاجه صورك ريكوردات دي اول سكه نا اللي مخليني بموت اني محتفظه بكل حاجه حظاظات صور ريكوردات هو بيغنيلي اقولك حتي القلم اللي كان جبناه فمره شيلاه معايا ف اول خطوه امسح كل حاجه

• عجبني
حبايبي اصدقائي حاسه بالكلام الي تقولونه وانه الم ووجع وحسره لكن احسبوها بالعقل عزيمه وقوه صبر اسبوع شهر شهرين احسن من وجع العمر كله
انسوا واعتبروا كل من جرحكم انه مافيه خير

بص اولا امسح كل حاجه صورك ريكوردات دي اول سكه نا اللي مخليني بموت اني محتفظه بكل حاجه حظاظات صور ريكوردات هو بيغنيلي اقولك حتي القلم اللي كان جبناه فمره شيلاه معايا ف اول خطوه امسح كل حاجه
بجد حاولت كتير و الي اكتر حاجه مش عارف اعملها حتي الرقم مش عارف امسحه و لما مسحته سجلته تاني لاني حافظه

حبايبي اصدقائي حاسه بالكلام الي تقولونه وانه الم ووجع وحسره لكن احسبوها بالعقل عزيمه وقوه صبر اسبوع شهر شهرين احسن من وجع العمر كله
فعلا بحاول اعمل كدا و بحاول افهم نفسي اني انا مش الي خسرته بل هي الي خسرتني و هي الي هيجي يوم و تندم

• عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
بجد حاولت كتير و الي اكتر حاجه مش عارف اعملها حتي الرقم مش عارف امسحه و لما مسحته سجلته تاني لاني حافظه
نا جيت اكتب رقمي كتبت رقمه و اوسخ حاجه اني فاكره الشات كلوه لأني كنت بقراه كتير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بنحاول

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و ياسمين الجندول
هنلعب ف الاول اكيد بس اكيد هنحاول

• عجبني
فعلا بحاول اعمل كدا و بحاول افهم نفسي اني انا مش الي خسرته بل هي الي خسرتني و هي الي هيجي يوم و تندم
انك تفكر انها خسرتك وراح يجي يوم وتندم هذا اكبر غلط لان برضوه راح تعيش هذي الحسره
هي كسبت انها بعدت عنك وما راح يجي يوم وتندم وانت كسبت انك بعدت عنها لانها ما هي نصيبك
وانتهت الحكايه

• عجبني
نا جيت اكتب رقمي كتبت رقمه و اوسخ حاجه اني فاكره الشات كلوه لأني كنت بقراه كتير
طيب ما بالك بقا لما يكون كلامنا كله و انا في الجيش تخيلي كدا الشخص الي هون عليكي اوسخ ايام حياتك ااي كنت بستني مكالمتها اخر اليوم عشان تهون ده انا كنت بسجلها المكالمه عشان اسمع صوتها تاني يوم لحد ما تتصل

• محزن
التفاعلات: saso❤
انك تفكر انها خسرتك وراح يجي يوم وتندم هذا اكبر غلط لان برضوه راح تعيش هذي الحسره
هي كسبت انها بعدت عنك وما راح يجي يوم وتندم وانت كسبت انك بعدت عنها لانها ما هي نصيبك
وانتهت الحكايه
ممكن فعلا وجهة نظرك صح

• حبيته
التفاعلات: ياسمين الجندول
**** يتولانا و يجبر قلوبنا

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%