NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض (جنس فالار) | السلسلة السادسة | ـ عشرة أجزاء 6/5/2023

• عجبني
التفاعلات: ابو زوبر جنانن
مين ابن كوم الزواني اللي هنا اللي بياخد قصتى ينشرها ع الفيس
الارادة لو معملتش كسم حقوق نشر للموضوع دا محدش من الكتاب هينزل قصص بعد كدا و انا اولهم، ما هو مش معقول مجهود سنتين كاملين طالع فيهم عيني ف الكتابة و يجي ف الاخر واحد ابن زانية ياخدها ينزلها ع الفيس و ياخد عليها فلوس كمان، انا من موقفي دا بقول للإدارة تعمل حقوق نشر فورا لان كدا محدش من الكتاب هينزل حاجة و دا هيقلل عدد زوار الموقع هنا، و آخر حاجة حابب اقولها للشخص اللي خد القصة و نزلها ع الفيس، كسم اللي يعرفك انت فعلا طلعت ابن متناكة و ابن حرام كمان

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: salemsoly, #...EL-MAFIA...#, M o u s a و شخص آخر
الارادة لو معملتش كسم حقوق نشر للموضوع دا محدش من الكتاب هينزل قصص بعد كدا و انا اولهم، ما هو مش معقول مجهود سنتين كاملين طالع فيهم عيني ف الكتابة و يجي ف الاخر واحد ابن زانية ياخدها ينزلها ع الفيس و ياخد عليها فلوس كمان، انا من موقفي دا بقول للإدارة تعمل حقوق نشر فورا لان كدا محدش من الكتاب هينزل حاجة و دا هيقلل عدد زوار الموقع هنا، و آخر حاجة حابب اقولها للشخص اللي خد القصة و نزلها ع الفيس، كسم اللي يعرفك انت فعلا طلعت ابن متناكة و ابن حرام كمان
عندك حق و**** ماهو حرام واحد ابن مره يجي يخدها علي الجاهز

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
لا مش بس كده
ده واخدها ومعدل عليها كمان

• عجبني
العلق منزل يجي 100 حرف وبيقول تصبيرة 😂😂
يعم خلاص احنا يعتبر في يوم الجمعه هانت خلاص كلها نومه والجزء ينزل🤣. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: El_5dewy و M o u s a
يعم خلاص احنا يعتبر في يوم الجمعه هانت خلاص كلها نومه والجزء ينزل🤣. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: M o u s a
  • حبيته
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ابو زوبر جنانن
  • عجبني
التفاعلات: ابو زوبر جنانن و M o u s a
  • عجبني
التفاعلات: ابو زوبر جنانن و #...EL-MAFIA...#
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: ابو زوبر جنانن و M o u s a
قصص اي الي انسرقت ومين الي سرقهم والكلام ده كله
فى واحد على الفيس سارق قصص وبينشر الفيس وعلى المدونة الى عاميلها

• عجبني
قصص اي الي انسرقت ومين الي سرقهم والكلام ده كله
قصة الكينج و قصتى و قصة متهور موت و قصص حمادة فتحي

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: mahmoud258، M o u s a و #...EL-MAFIA...#
احاا يعني هو راح لافخم قصص المنتدي ويسرقهم

• عجبني
وقصة كافيه المتعة
كل دول قصص مسروقة

• عجبني
التفاعلات: M o u s a و #...EL-MAFIA...#
  • عجبني
التفاعلات: M o u s a و ALNASK8H
قصدك عليا يعني، متقلقيش مفيش اي حرف تاني هينزل الا لما الإدارة تحط حقوق نشر للقصص او اكمل انا على واتباد و خلاص

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: ابو زوبر جنانن، LADY MONA و M o u s a
  • عجبني
قصدك عليا يعني، متقلقيش مفيش اي حرف تاني هينزل الا لما الإدارة تحط حقوق نشر للقصص او اكمل انا على واتباد و خلاص
يعم مش عليك انا وهو بنهزر مع رعد

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%