NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الحرب و الجنس و الغموض (جنس فالار) | السلسلة السادسة | ـ عشرة أجزاء 6/5/2023

و ****، كان نفسي افضحه بس دا واحد معاه حجته اعمل انا ايه بقى، انتوا قولو أفضح او انخرس و اسكت
افضح

على فكرة يا جماعة، المؤلف الخول دا مش هيقدر اصلا ينزل الجزء بعد بكرة، دا كان ف مداهمة من يومين و واخد شاظية ف كتفه اليمين و انا بنفسي رحتله المستشفى و واخد كام غرزة ف كتفه بس الصراحة يستاهل، خليك فرحان يا روح امك انك ف الصاعقة
يعنى يا ابن المتناكة انا مش عايز اقول حاجة، تقوم انت تيجي تقول، تصدق انك عرص بجد، انا غلطت لما اتصلت بيك و خليتك تيجي ليا المستشفى، و كمان مش عايز تفضح اومال لو عايز تفضح كنت قولت ايه، و برضو انت قبل كدا قولت كذا حاجة و انا سكتت، اهدي بقى كدا و خليك كويس و بعدين انا بشوفك لما بكون اجازة اكتر ما بشرب سجاير يعني كدا كدا هطولك و هتزعل مني بجد

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ابو زوبر جنانن و العنتير
يعنى يا ابن المتناكة انا مش عايز اقول حاجة، تقوم انت تيجي تقول، تصدق انك عرص بجد، انا غلطت لما اتصلت بيك و خليتك تيجي ليا المستشفى، و كمان مش عايز تفضح اومال لو عايز تفضح كنت قولت ايه، و برضو انت قبل كدا قولت كذا حاجة و انا سكتت، اهدي بقى كدا و خليك كويس و بعدين انا بشوفك لما بكون اجازة اكتر ما بشرب سجاير يعني كدا كدا هطولك و هتزعل مني بجد
هدي نفسك ياخويا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هدي نفسك ياخويا
معلش يا غالي اصبر انت بس، اما اشوف الخول دا، انت يا زفت بلاش تفضح كدا تاني،

• بيضحكني
التفاعلات: Eslam Sawed
موتو لما تشوفو

بلا قصة بلا زفت الف سلامة عليك وممكن يعني متكتبش اي حاجه غير لما تكون بخير ممكن ؟ وسيبك من القصة اهم حاجه سلامتك لما تكون كويس هتلاقينا مستنينك

• عجبني
التفاعلات: ابو زوبر جنانن و CESAR
معلش يا غالي اصبر انت بس، اما اشوف الخول دا، انت يا زفت بلاش تفضح كدا تاني،
بقولك ايه، الناس هنا من حقكهم يعرفوا، كل يوم بيقعدوا الايام لغيت ما تنزل الجزء بتاعك

بقولك ايه، الناس هنا من حقكهم يعرفوا، كل يوم بيقعدوا الايام لغيت ما تنزل الجزء بتاعك
هو كان حد اشتكي ليك يا عم انت، عيب كدا يا جدع، احترم نفسك و كفاية لحد كدا

• عجبني
التفاعلات: ابو زوبر جنانن
مهم جدا جدا، فيه ناس سألوني و طلبوا َني اني اعمل سلسلة كمان من القصة ف ايه رأيكم هل اعمل تصويت للموضوع دا ولا ايه
احنا كلنا عاوزين سلسله كمان اصلا🥺🥺❤️

يا جدعان متخلوهاش تكبر ف دماغي و اعمل كمان سلسلة
😂
اعمل يعم هو احنا حيشينك ما احنا عايزينك تعمل الللا

الف سلامه عليك يا اخويا وأهم حاجه تقوم بالسلامه ومش مهم القصه دلوقتي خالص واحنا معاك ومستنيينك ❤️❤️

• عجبني
التفاعلات: CESAR
على فكرة يا جماعة، المؤلف الخول دا مش هيقدر اصلا ينزل الجزء بعد بكرة، دا كان ف مداهمة من يومين و واخد شاظية ف كتفه اليمين و انا بنفسي رحتله المستشفى و واخد كام غرزة ف كتفه بس الصراحة يستاهل، خليك فرحان يا روح امك انك ف الصاعقة
بجد 😳

• عجبني
التفاعلات: El_5dewy
  • عجبني
التفاعلات: CESAR

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%