NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الحرب و الجنس و الغموض (جنس فالار) | السلسلة السادسة | ـ عشرة أجزاء 6/5/2023

مهم جدا جدا، فيه ناس سألوني و طلبوا َني اني اعمل سلسلة كمان من القصة ف ايه رأيكم هل اعمل تصويت للموضوع دا ولا ايه
دا تعمل سلاسل كامله كمان انت بتقول ايه دا انا متابع من اول جزء ف اول سلسله وقريتها تلت مرات 😂

• عجبني
التفاعلات: أسير العقل
دا تعمل سلاسل كامله كمان انت بتقول ايه دا انا متابع من اول جزء ف اول سلسله وقريتها تلت مرات 😂
احا 3 مرات بس.؟
دا انا قاريتها فوق الخمس مرات.

• بيضحكني
التفاعلات: fashk
احا 3 مرات بس.؟
دا انا قاريتها فوق الخمس مرات.
لا ما انا قريتها هى والفرعون و ملك الواااااااااادى ومطلعين عينى هم التلاته😂

مهم جدا جدا، فيه ناس سألوني و طلبوا َني اني اعمل سلسلة كمان من القصة ف ايه رأيكم هل اعمل تصويت للموضوع دا ولا ايه
من غير تصويت اعمل سلسلة كمان

يفضح زي ما يفضح، انا لسه اصلا مش هكتب الجزء غير يوم 15 هنزله يوم 15 من غير حتى ما اراجعه و دا كله علشانكم و ****
اخويا ❤️

والناس تيجي يوم 15 ميلاقوش الجزء 😂😂😂😂

الف مبروك 1K يا Cesar وعجل علينا بالجديد واستمر سلسلة بعد سلسلة لا توقف 😁

اعمل كمان سلسلة

هي فكره سلسله جديده للقصه دي انا معاك جداااا عشان القصه ممتعه... بس هتعمل السلسله عن اي انت خلاص كشفت الي عمل الطاقه و الي عمل السحر الي هو خوخو و ايزيس الي هما دول يعني لفل الوحش خلاص😂 و فكرا انك تجيب حد اعلي منهم ف القصه هتبقا رخمه اوووي... اصل انت مش عامل كل دا ف عالم البشر عشان تيجي تقول ان في اقوي منهم ف عالم تاني.. لا انت اصلا ف العالم التاني😂💔 يعني كدا خلاص دا اخر القوه و مازن هيبقي اقوي واحد ف كل الاكوان و مهما عملت ان في حد اقوي منو خلاص بقت معروفه انو هيتدرب و يعدي احداث لحد ما مازن يبقي هو الاقوي.. و اظن يعني مش هتبقي فكره حلوه لو جبت حد اقوي من خوخو و ايزيس مع بعض عشان يبقا اقوي من مازن.. ف انا راي ان كد يعتبر انك كشفت كل شخصيات القصه و مش هتبقي حلوه لو عملت شخصيات جديد... بس برضو لو عملت سلسلة جديده كلنا معاك و ف ضهرك و مقدرين مجهودك ي كبير♥🌹

• عجبني
التفاعلات: fashk، mahmoud258 و العنتير
هي فكره سلسله جديده للقصه دي انا معاك جداااا عشان القصه ممتعه... بس هتعمل السلسله عن اي انت خلاص كشفت الي عمل الطاقه و الي عمل السحر الي هو خوخو و ايزيس الي هما دول يعني لفل الوحش خلاص😂 و فكرا انك تجيب حد اعلي منهم ف القصه هتبقا رخمه اوووي... اصل انت مش عامل كل دا ف عالم البشر عشان تيجي تقول ان في اقوي منهم ف عالم تاني.. لا انت اصلا ف العالم التاني😂💔 يعني كدا خلاص دا اخر القوه و مازن هيبقي اقوي واحد ف كل الاكوان و مهما عملت ان في حد اقوي منو خلاص بقت معروفه انو هيتدرب و يعدي احداث لحد ما مازن يبقي هو الاقوي.. و اظن يعني مش هتبقي فكره حلوه لو جبت حد اقوي من خوخو و ايزيس مع بعض عشان يبقا اقوي من مازن.. ف انا راي ان كد يعتبر انك كشفت كل شخصيات القصه و مش هتبقي حلوه لو عملت شخصيات جديد... بس برضو لو عملت سلسلة جديده كلنا معاك و ف ضهرك و مقدرين مجهودك ي كبير♥🌹
ما بلاش بدل ما اجيب فكرة تفشخ الدماغ ما انتوا عارفين 😂

• بيضحكني
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: fashk, mahmoud258, العنتير و شخص آخر
ما بلاش بدل ما اجيب فكرة تفشخ الدماغ ما انتوا عارفين 😂
ما المشكله اننا عارفين 😂😂💔
يعم حرام عليك دماغنا ساحت و انتا لس في خوخو و ازيس.. هنعمل اي لو طلعت حد كمان😂😂

كدا مفاضلش غير انك تقول ان مازن هو الي خلق الكون كد خلاص ختم اللعبه😂😂

ولا ترجع ف الاول القصه و تقول ان دا كلو كان حلم و تكمل حياتك عادي 😂😂

او مازن يختفي و يبقا عايز يبعد عن كل دا و يعيش ف عالم البشر 🤔

في افكرا كتير ولله 😂... بس انت اكيد هتعمل احسن منهم ي اخويا🌹

• عجبني
التفاعلات: CESAR
  • عجبني
التفاعلات: CESAR
اعمل بس مظنش أن القصه تستحمل كمان جزء لو عندك افكار كمل

• عجبني
التفاعلات: العنتير و mahmoud258
يا جدعان متخلوهاش تكبر ف دماغي و اعمل كمان سلسلة
😂

• عجبني
التفاعلات: ابو زوبر جنانن، Sharlak Holmes و mahmoud258
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اعملها ياعم سلسله كمان

• عجبني
التفاعلات: mahmoud258

المواضيع المشابهة