NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض (جنس فالار) | السلسلة السادسة | ـ عشرة أجزاء 6/5/2023

الاكونت الجديد كمان اتعمل ليه بان، الظاهر كدا ان سيزر خلي الإدارة مش طايقاه
يا جماعة من فضلكم، انا ابن عم سيزر، هل فيه حل اننا نرجع الاكونت الاساسي بتاعه، للأسف هو زعل جدا لان اكونته خد بان

بص ع الخاص عندك
سيزر كان قايل ليا ابعت كذا رسالة ل كام عضو ع الخاص، يا ريت اللي عنده رسالة مني يشوفها من فضلكم

الاكونت الجديد كمان اتعمل ليه بان، الظاهر كدا ان سيزر خلي الإدارة مش طايقاه
يسطا ظاهر انه قافل الملف الشخصي مش انه خد بان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا ظاهر انه قافل الملف الشخصي مش انه خد بان
يا عم انا ابن عمه و هو دلوقتي قاعد معايا و مش عارفين نرجع حسابه الأساسي ولا حتى حسابه الجديد 😂 الإدارة مطلعة عينه بس يستاهل لانه قليل الادب

• بيضحكني
التفاعلات: القمد
يا عم انا ابن عمه و هو دلوقتي قاعد معايا و مش عارفين نرجع حسابه الأساسي ولا حتى حسابه الجديد 😂 الإدارة مطلعة عينه بس يستاهل لانه قليل الادب
مادام قفلوا الجديد برضو يبقي اظن هيقفلوا اي اكونت يعمله مفيهاش بقي غير انه يحاول معاهم ويحل الحوار او ينزل ف موقع تاني والناس هتيجي برضو اغلبيه الناس بتفتح اساسا عشان القصه بتاعته

لا يعم من حقه يعمل اللي هو هاوزه

مادام قفلوا الجديد برضو يبقي اظن هيقفلوا اي اكونت يعمله مفيهاش بقي غير انه يحاول معاهم ويحل الحوار او ينزل ف موقع تاني والناس هتيجي برضو اغلبيه الناس بتفتح اساسا عشان القصه بتاعته
ما انا بحاول مع نائب رئيس المنتدي و كله خير

• عجبني
التفاعلات: القمد
لا يعم من حقه يعمل اللي هو هاوزه
يسطا مشاكل الاداره دي كترت فششخ كل شويه مشكله مع كاتب لا واي بينقوا التقال ويعملوا معاهم مشاكل الفكره بقي ان اكتر حد بيتبضن هو اللي بيقرأ القصه لان الكاتب اساسا مش بيستفيد حاجه من انه بيكتب بس بيكملوا عشان الناس حبتهم وحبت القصه بتاعتهم

هو عمل اي عشان يحصل كل د

مبروك الرجوع

• حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر
انا جيييييييت ✌️

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: M7_MD، mahmoud258 و ALNASK8H
كدا الدنيا تمام و طبعا الحزء منزلش ودا بسبب البان اللي حصل للاكونت التاني بس خير، الجزء هينزل الساعة ٧بليل بكرة اللي هو يوم الاتين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%