NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الحرب و الجنس و الغموض (جنس فالار) | السلسلة السادسة | ـ عشرة أجزاء 6/5/2023

• عجبني
التفاعلات: ༺Ťħễ cễäṩễr༻
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا موجود اهو و يا ريت الإدارة متعملش بان للاكونت دا كمان، انا خليت ناس تتكلم مع أمنية رشدي بس مفيش اي فايدة و الاكونت القديم مش هيرجع و علشان كدا و اسف جدا، الجزء هيتأخر لحد يوم الأحد هينزل برضو يوم الأحد الساعة ٧بليل و متقلقوش الجزء هيكون كويس
تمام

• عجبني
طب ليه تبد الاكونت باعك يا قيصر

• عجبني
التفاعلات: The Death
اولا يا شباب شوف اسم اىقصه
الحرب وجنس والغموض يعني الغموض الموجود بالكميه ديه يسوحلك دماغك
وحسس كدة انو لسا سلسلا تنيا ليه غير دة
وكمان ايه قصه فلار بالسلسله دي فلار ليه موجود بقلب الوحوش يا عم سيزر انا دماغي ساحت خالص وبعدين عندو سحر ايزيس اقوى
سحر ليه مش راضي رجع مراتتاتو وامو ¿¿¿

• عجبني
انا جيت يا قيصر

كل دة عشان قولت رائيك في حاجة معينة احا اومال لو ماكونتش قولت رائيك كان اية اللي هيحصل اللي حصل دة يا سيزر انا بعتبرو كدة نظام كبت وديكتاتورية 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

• عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر و The Death
كل دة عشان قولت رائيك في حاجة معينة احا اومال لو ماكونتش قولت رائيك كان اية اللي هيحصل اللي حصل دة يا سيزر انا بعتبرو كدة نظام كبت وديكتاتورية 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
هو اي اللي حصل ؟

• عجبني
حاجه بنت مره

• عجبني
جزء ممتع وجبار والأفكار قمة فى الإبداع وأنا عايش بداخل القصة ودايب فيها من جمال أحداثها بجد بجد حاجةمن الأخر . تسلم ايدك يا باشا على مجهودك الجبار وفى إنتظار الجزء السادس..
مع خالص تحياتى...

انا موجود اهو و يا ريت الإدارة متعملش بان للاكونت دا كمان، انا خليت ناس تتكلم مع أمنية رشدي بس مفيش اي فايدة و الاكونت القديم مش هيرجع و علشان كدا و اسف جدا، الجزء هيتأخر لحد يوم الأحد هينزل برضو يوم الأحد الساعة ٧بليل و متقلقوش الجزء هيكون كويس
ولا ويهمك احنا معاك ومستنينك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر، mahmoud258 و العنتير
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر, Sharlak Holmes, mahmoud258 و 2 آخرين
علشانكم انتوا
و**** ي خويا انت الوحيد اللي بتفرحني ف الكآبة اللي انا فيها مش مصاحب حد ومنطوي وقاعد ف البيت عشان الناس كلها بقت عالم وسخة

• عجبني
التفاعلات: Montaserm و mahmoud258
  • عجبني
التفاعلات: mahmoud258 و ༺Ťħễ cễäṩễr༻
  • بيضحكني
التفاعلات: العنتير
انا اول مره تقريبا اعمل كومنت هنا في المنتدى بس يا سيزر فيه ناس كتير هنا بتفتح عشانك وانا واحد منهم كل شويه بفتح اشوفك نزلت حاجه ولا لا و كنت متابع الموضوع اللي اتعملك بان عشانه و بصراحه ملهمش حق خالص الواد هو اللي مستفز😂😂
و ممكن كلنا نبعت للاداره انهم يرجعوا الحساب تاني و لما يلاقوا ناس كتير هيرجع انشاء ****♥️

• عجبني
@Bosy
معلشي ياسطا المرة الجاية نقولوا رائاينا في الحيونات عشان شكل النسوان هنا خط أحمر 😅
هو اكونته الجديد اتقفل و لا ايه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%