NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت كدا عامل البدايه مع بدايه مازن من الاول خالص معني كدا ان المفروض يكون عزازيل وسوما موجودين فكل الاحداث اللي حصلت او عالاقل هيبقوا عارفينها
اتقل تاخد شغل عالي ♥️

ازاي انا تهت مبقتش فاهم حاجه
للي اعرفو ان ابو الشياطين مات علي ايد مازن
و لما مازن نزل راح الارض علشان يجيب علي كانت مختلفه تماما وكان البيوت ع شكل كباسين و الكلام دا و كان رأيس واحد للدول كلها
ازاي بقا ابو الشياطين صحي من الثبات اللي انت مازن قتلو و حول ولادو التلاته للفصيله بتعتو

مش فاهم حاجه ازاي دي هيا دي 🙂🙂
ممكن يكون ممتش ومتنساش نظرية الارض المناظرة او تؤم الارض يعنى ممكن ده بيحصل فى كوكب تانى زى الارض بالظبط وعايش عليه بشر

وبكررها تانى محدش يتوقع دماغ القيصر🤣😂😁

دي السلسلة السابعة من الحرب و الجنس و الغموض بعنوان شيطان الشهوة
انت كدا عامل البدايه مع بدايه مازن من الاول خالص معني كدا ان المفروض يكون عزازيل وسوما موجودين فكل الاحداث اللي حصلت او عالاقل هيبقوا عارفينها
اتقل تاخد شغل عالي ♥️
متاكد من دا ومستني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن يكون ممتش ومتنساش نظرية الارض المناظرة او تؤم الارض يعنى ممكن ده بيحصل فى كوكب تانى زى الارض بالظبط وعايش عليه بشر

سوما مش ابو الشياطين بس سوما ابو الجن والشياطين كلهم هو اول الخلق منهم

عندك حق ممكن يكون فلاش باك بردو مع بداية قصت مازن انا تهتتتتتت و دماغي هتتفجر 🙂

يا سنة سوحة. 🥶🥶. أي يعم انتا بتسوحنا ليه

متاكد من دا ومستني
وفي نقطه كمان سوما كان ف ثبات 100 الف سنه و مازن عمرو معدي الملايين معني كدا ان الحرب اللي عزازيل هرب منها حصلت وقت حكم مازن للابعاد او فترت تدريبو

و ف الفتره دي التلاته ولاد ابليس او سوما اللي المفروض ان مازن قتلو دا من فصيلة مازن الجديده و بيحكمو فصيلت الشياطين

عايز افهم انا النقطه دي بس مش اكتر 🙂🥲

وفي نقطه كمان سوما كان ف ثبات 100 الف سنه و مازن عمرو معدي الملايين معني كدا ان الحرب اللي عزازيل هرب منها حصلت وقت حكم مازن للابعاد او فترت تدريبو

و ف الفتره دي التلاته ولاد ابليس او سوما اللي المفروض ان مازن قتلو دا من فصيلة مازن الجديده و بيحكمو فصيلت الشياطين

عايز افهم انا النقطه دي بس مش اكتر 🙂🥲
هو اصلا ابليس غير سوما. سوما ده اول جني اتخلق. ابو الجن. انما ابليس. نفر من الجن.
وفيا الاخر نستني نشوف سيزر هيودينا لفين. شكلنا هنتلبس كلنا🤣🤣🤣

هو اصلا ابليس غير سوما. سوما ده اول جني اتخلق. ابو الجن. انما ابليس. نفر من الجن.
وفيا الاخر نستني نشوف سيزر هيودينا لفين. شكلنا هنتلبس كلنا🤣🤣🤣
طب و ازاي سوما مظهرش ف ولا سلسله من القصه
وازاي ساب ابليس يموت و ميخدش حقو من اللي قتلو
لو رديت عليا قلت انو كان ف ثبات 100 الف سنه هقلك سوما سعت المعركه بين مازن و ابليس مكنش ف ثبات عايز افهم بقا لي سوما مظهرش ق القصه غير دلوقتي 🙂

لو رديت عليا قلت انو كان ف ثبات 100 الف سنه هقلك سوما سعت المعركه بين مازن و ابليس مكنش ف ثبات عايز افهم بقا لي سوما مظهرش ق القصه غير دلوقتي 🙂
يت جدعان سوما. غير اكسوديس،،، سوما و عزازيل و كل شخصيات السلسلة دي لسه اول مرة يظهروا

• عجبني
التفاعلات: C.hima
سييزرر انا جيت وراك هنا تاني اهوو😂😂
والتكمله بصراحه جامده فشخ وتوهت منك اصلا بس اشطا😂😂

وتوقعي ان سوما دا هيكون المنافس لمازن وقوه مازه حتي لو مش عدو لكن قريبين من قوه بعض

• حبيته
التفاعلات: CESAR
يت جدعان سوما. غير اكسوديس،،، سوما و عزازيل و كل شخصيات السلسلة دي لسه اول مرة يظهروا
تمام يعني دا تقريبا كدا فلاش باك قبل ظهور مازن او يعرف انو جن صح كدا؟
بص انا معاك للاخر هسوح نفسي لي
اقراء ونا ساكت 🥹

زي ما قال سيزر دي شخصيات ودي شخصيات تانية خالص

زي ما قال سيزر دي شخصيات ودي شخصيات تانية خالص
احلا حاجه ف سيزر و بتميزو ان محدش يعرف يتوقع اللي ف دماغو او اللي جاي ف القصه 😂

• بيضحكني
التفاعلات: C.hima
احلا حاجه ف سيزر و بتميزو ان محدش يعرف يتوقع اللي ف دماغو او اللي جاي ف القصه 😂
بس السلسلة دي هتبقي افجر سلسلة. علشان الشخصيات اللي هتظهر فيها واللي ظهرت

بس السلسلة دي هتبقي افجر سلسلة. علشان الشخصيات اللي هتظهر فيها واللي ظهرت
حصل و هيحصل و بيحصل 😂
ياريت يكبر الجزء شويه

المواضيع المشابهة

عودة