NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض | السلسلة الرابعة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

شابو بجد وفعلا التنبؤات هتبقي كتير علشان القافله ال اتعملت دي

• عجبني
التفاعلات: ༺Ƈҽȥαɾ༻
تخيل بقى أن انا فتنى كل الكلام الجامد ده و كنت مفكر ان سيزر مش هيكمل القصه من بعد السلسلة اللى فاتت و لسه عارف ان هو كمل من امبارح بس يخصاره كنت اتمنى انى افضل متابع جزء جزء بس يلا تتعوض و اللى جاى كتير و انا متفائل
أهم حاجة لحقت البسبوسه بالقشطه

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف
الجزء جامد جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا وهتنزل الجزء الجديد

الجزء جامد جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا وهتنزل الجزء الجديد

السلسلة و**** تحفه اكتير منيحة بدى يكون 10 سلاسل

• عجبني
التفاعلات: Ahmed mido2000
انا شديت فى شعرى فعلا ...
ليه القفله دى ؟
انت ليه بتستفزنى عشان اخطفك ؟

جامد ياقيصر ...... عيلة مازن اتوقع ممتوش وهيرجعو تاني لان بم ان توت عنخ امون متنبأ بكل ده من البدايه اكيد مش هيسمح انهم يموتو ومش بعيد يكون رمسيس انقزهم او عارف مكنهم

• عجبني
التفاعلات: ༺Ƈҽȥαɾ༻
ابداااااع فعلا

عااااش فشخخ القصة جاامده نيكك والجزء جاامد نيك فيرت الجزاء البعدو علطول معلش

احا بقي اتفاجي ان سيزر رجع النهارده لا بجد عاش سلسله جامده فشخ نيك ومتاكد كده ان لسه في سلسله تانيه او لسه في مووايل وسلاسل عاش اخويا السيزر

يا عم أنت إيه بالظبط نفسى أعرف دماغك دى معجونه من إيه.انا فى حياتى ما سمعت أساطير بالشكل ده وبعدين خيالك مش واسع دا خيالك فوق الأفق بمراحل...الجزء جبار يا كبير وممتع ويشبع ودسم به كل المواصفات الفنيه العالية...
خلاصة القول أنت كاتب موهوب وتسلم ايدك وشكراً لمجهودك الرائع.
مع خالص تحياتى...

• عجبني
التفاعلات: Moore
ايه يسطا المنيكه
دي 😂😂😂

يا عم أنت إيه بالظبط نفسى أعرف دماغك دى معجونه من إيه.انا فى حياتى ما سمعت أساطير بالشكل ده وبعدين خيالك مش واسع دا خيالك فوق الأفق بمراحل...الجزء جبار يا كبير وممتع ويشبع ودسم به كل المواصفات الفنيه العالية...
خلاصة القول أنت كاتب موهوب وتسلم ايدك وشكراً لمجهودك الرائع.
مع خالص تحياتى...
ابو مازن الخديوي

• عجبني
التفاعلات: الخديوى
في حاجه فاتت علينا ان اصلاا رمسيس بيراقب الكون كله وبما ان انه بيراقب الكون فاكيد شاف ان في هجوم علي الكون حتي لو كان فكون الفراغ وقت البطوه واكيد قدر ينقذ الكل وعمل وهم بس برضو الوهم مبيأثرش بمازن يبقي في حاجه برضو ناقصه فالحته دي🙂

• عجبني
التفاعلات: العنتير
في حاجه فاتت علينا ان اصلاا رمسيس بيراقب الكون كله وبما ان انه بيراقب الكون فاكيد شاف ان في هجوم علي الكون حتي لو كان فكون الفراغ وقت البطوه واكيد قدر ينقذ الكل وعمل وهم بس برضو الوهم مبيأثرش بمازن يبقي في حاجه برضو ناقصه فالحته دي🙂
هتفهموا كل حاجة قدام يا جماعة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو ركزت اتعرف أن باين أودين كان قال لكاظم اومال لو مازن عرف أن محدش مات وأننا نقلنا كل الفصائل قبل ما يحصل الهجوم

جامد ياقيصر ...... عيلة مازن اتوقع ممتوش وهيرجعو تاني لان بم ان توت عنخ امون متنبأ بكل ده من البدايه اكيد مش هيسمح انهم يموتو ومش بعيد يكون رمسيس انقزهم او عارف مكنهم
ما هو أودين كان قال برمسيس اومال لو مازن عرف أننا نقلقنا الفصائل وكل الناس ومحدش منهم ميت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%