NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض | السلسلة الرابعة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

الساعة ٧ فين الجزء قاعد مستني علي نار

ياجماعه بلاش نقول حاجه متقالتقش
يسطا قال لغايت 40 قبل ميروح للحرب ارجع وأقرأ كويس قبل حته الحرب بالظبط

فين الجزء ياعم انا لو النت خلص عندى ومش قريت الجزء دا هنفخك😂

• عجبني
التفاعلات: Cesar
يسطا حرام و**** الجزء هينزل امتي ياريت يا سيزر تنزل دلوقتي انت قايل 7 خلصانة

يسطااااا الواحد بيعشق قصتك بس هبطل اقراها بسبب انك مش ملتزم بمواعيدك

• بيضحكني
التفاعلات: Cesar و ⭐ الفرعون ⭐
كدا تأخير جامد ياسطا ياريت الجزء يكون طويل علشان التاخير كل دا

الساعة ٨🥲😭

يا جماعة انا بحاول التزم بالمواعيد بس التأخير ف الساعة دا كان غصب عني و انا متأسف جدا ليكم

• عجبني
التفاعلات: ༺Ƈҽȥαɾ༻, ꧁MoHaMeD꧂, Elnamr و شخص آخر
يا جماعة انا بحاول التزم بالمواعيد بس التأخير ف الساعة دا كان غصب عني و انا متأسف جدا ليكم
ولا يهمك يسطا عادي ياحب♥️

تم أضافة الجزء السابع

• عجبني
التفاعلات: 121212
انتا عمال تظهر في ناس وناس تمشي وحاجات كبيره اوي يمعلم كده غلط عليك الناس اتخطفك انزل بالجديد بسرعه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا قال لغايت 40 قبل ميروح للحرب ارجع وأقرأ كويس قبل حته الحرب بالظبط
أقرا بقا انتا وهو الجزء الجديد اتعرف أنه كان وقف عند الجزء 20 ياريت تركزو

يسطا هوا بجد انتا نزلت جزء جديد

و كالعاده ابداع و تألق سيزار اللي مينفعش يتوصف الراجل ده ف حته تانيه و عندي تلت توقعات للشخص اللي ظهر الاول أودين و رمسيس هو اللي بعت جابه التاني هو جد مازن اللي هو ابن توت عنخ امون و التالت أنه يكون توت عنخ امون نفسه و ده هيبقي إثبات أنهم فعلا مماتوش و طبعا الغموض لا يخلو من القصه و جمالهم بس أنا ليا عتاب عليك يا سيزار انت سيبت باب مفتوح و مقفلتوش لسه لحد دلوقتي من السلسله التالته تقريبا لما رجعت عالم البشر و قولت أن علي و عثمان و حسام هيبقو معاك و انت لحد دلوقتي مخلتهمش يظهرو خالص ف ياريت تفهمنا الحته دي يا رايق و احلي سيزار ف الكون الاول 😂😉👊🏻♥️🔥🔥

• عجبني
ايه دمااار لي عملتو بنفخونا يا عم انت
دي دماغ سحليلت خلاص بجد شابووو ليك عالفشخنت فشخنات لي فشختنا بيها

و كالعاده ابداع و تألق سيزار اللي مينفعش يتوصف الراجل ده ف حته تانيه و عندي تلت توقعات للشخص اللي ظهر الاول أودين و رمسيس هو اللي بعت جابه التاني هو جد مازن اللي هو ابن توت عنخ امون و التالت أنه يكون توت عنخ امون نفسه و ده هيبقي إثبات أنهم فعلا مماتوش و طبعا الغموض لا يخلو من القصه و جمالهم بس أنا ليا عتاب عليك يا سيزار انت سيبت باب مفتوح و مقفلتوش لسه لحد دلوقتي من السلسله التالته تقريبا لما رجعت عالم البشر و قولت أن علي و عثمان و حسام هيبقو معاك و انت لحد دلوقتي مخلتهمش يظهرو خالص ف ياريت تفهمنا الحته دي يا رايق و احلي سيزار ف الكون الاول 😂😉👊🏻♥️🔥🔥
متوجعش دماغك هو عارف حينزهم بس مش دلوقت اطن حيخليهم يقبلو زيوس

ياخي ارحم دماغنا ي اخي و****جامد اي دا عاش نيك مستنين جديدك وعلي ما اعتقد انك هتسيح دماغنا تاني وانا متاكد مش اعتقاد 😂😂😂

• عجبني
صحبي هو مقلش كدا وسيزر دا ضد التوقعات😂😂 يعني اي توقع بيطلع غلط مالاخر وانا اصلا حاسس مازن مش هيوصل للتحول العظيم عشان احنا كلنا مفكرين ان هو. الي هيوصل فاهم قصدي وغير كدا برضو زي ما فهمنا فالجزء السادس ان الكائن الي مش عارف اكتب اسمه دا بيبلع الكون بكل عوامل الحياه الي عليه فأكيد محدش يقدر يغلبه غير مازن دلوقت
كنت ناسي اسمو🙂😂

تصدق من حقك تتأخر 😂😂😂 ايه ياعم العظمه دى ابو ام كدا ياجدع عظمه عظمه عظمه الجزء الجاي يكون عندى بكره بسرعة الواحد دماغو باظت😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%