NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض | السلسلة الرابعة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

ياديني علي الجزء الفشيخ ده عاش عليك يسطا حرفيا دمار الدمار واتوقع الشخص اللي ظهر يا توت عنخ امون او زويس في الحالتين دمار الدمار ومستني قتال بين مازن وتوت ده هيبقي بوم البوم وعاش عليك يا اخو ومتتاخرش علينا في الجديد بقا ياحب خلصانة ♥️

• عجبني
التفاعلات: marwan paplo
أقرا بقا انتا وهو الجزء الجديد اتعرف أنه كان وقف عند الجزء 20 ياريت تركزو
يسطا مش ذنبي الجزؤ اللي قبليه كان مكتوب انه وصل ل 40 انا مالي اساله هو بقا

يسطا مش ذنبي الجزؤ اللي قبليه كان مكتوب انه وصل ل 40 انا مالي اساله هو بقا
راجع بقا كويس دا انا حافظ الجزء

يا جماعة انا بحاول التزم بالمواعيد بس التأخير ف الساعة دا كان غصب عني و انا متأسف جدا ليكم
ولا يهمك بس حاول تنزل اي حاجه النهارده أو بكرا يا سيزر احنا بنسب الدين وبنكفر هنا 😑

كدة بتغفلني بتوبني وتسرق انت يا معلم 🤣 🤣 🤣 🤣

يسطا جامد فشخ الجزء الجاي امتا بسرعة

راجع بقا كويس دا انا حافظ الجزء
يبني انا قريت ومتاكد اني قريتها 40 معرفش بقا 20 ايه اللي قال عليها بس يلا حصل خير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خخخخخخخخخخعععع احااااااااااا انا مش موجود بقلي اسبوع القي جزئين 6.7خهخخخخخخخخخخ جزئين جامدين اوي ومستني الجديد يا سيزر

• عجبني
التفاعلات: Cesar
يا جماعة انا بحاول التزم بالمواعيد بس التأخير ف الساعة دا كان غصب عني و انا متأسف جدا ليكم
هو انت كل مره هتسيب دماغنا فالضايع كدا🙂+الجزء فاجر فخ بس حاسه قصير سيكا يعني+الجديد امتي وياريت يكون فاقرب وقت🙂😂❤️

اتمني يكون الجزء السابع عجبكم و مستني رأيكم ف التعليقات

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Elza7im، MOHAMED_NOUR و Elnamr
سيزااااااااااااااااار نزل كلها تعتزل
تخيل بقى أن انا فتنى كل الكلام الجامد ده و كنت مفكر ان سيزر مش هيكمل القصه من بعد السلسلة اللى فاتت و لسه عارف ان هو كمل من امبارح بس يخصاره كنت اتمنى انى افضل متابع جزء جزء بس يلا تتعوض و اللى جاى كتير و انا متفائل

في سلسه خمسه ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: MOHAMED_NOUR
انت محصلتش في تاريخ الأكوان يا جدع 😍😍😍😍😍 إبداع فوق الخيال خيال اية دا انت فشخت الخيال والواقع ونفوخي وكل حاجة يا جدع

يسطا شغل شوق ولا تدوق ده مش حلو علي فكره نزل التلت اجزاء كلهم مره واحده و اقفل السلسله علي كدا

عاش يابطل بس الجز ده حاسس انو زي نظام شوق ولا دوق ايه ياصته عشت معا جز وفجاء يخلص ههههخ🤣🤣🤣🤣

• عجبني
التفاعلات: MOHAMED_NOUR
وحيات امك احنا بنموت هنا حن علينا بقي ونزل بقيت الاجزاء

لا يااااعم جززء فاااااجر الصراحه بس هانشتمك لىىىىى لا خالص دانا هاطلع عييييينك انت كل شويه تقل الجزء على حته جامده تخالى دماغنا تسيييح حرااااام عليك يااااعم حراااام

لا جدع هتنزل الجزاء الجاي امتا يا خوال

سيزر
اولا: احب اهنيك على الفشخولة الللي بتفشخهلنا دمغنا بيه كل مرة 💞💞💞💞💞💞
ثانيا: انت قولت فعلا ان الخديوي والرجالة من علم البشر هيبقو معاك بس لحد الان مجوش
ثالثا: (رمسيس) هو مؤسس السحر.سواء الخير او الشر كما يقال عنه سحر (الموت)
ده مخبي كتير جواه ومشعارف اذا كان انت اللي قاصد ولا
رابعا: ازاي يا ناصح باشا.😂😂😂
تقولي ان رمسيس ميقدرش يرجع مرتات (مازن)
وهو اللي ماسس السحر ومفيش صانع.......(سلاح)....... وركز في الكلمة دي والا عارف سغرة فيه يعني ابسطهالك. اللي نفترض انك اخدت صاروخ من حد هو مصنعها فاكيد يعني هيعمل حسابه انك لما تخونه تضربه بيه انه مش هيعرف يتفادى ضربته تبقا غلطان
وكمان زي ما قولت ان رمسيس اخو توت عن خا امون وهو اللي صنع سحر الخير وبعده سحر الشر
وكمان عاصر جميع هجمات زيوس للاكوان ومتدخلش وكان بيستكفي بس انه يتفرج باوامر اخوه وعاصر حروب الكون وعارف كل صغير وكبيرة في جميع كتب سحر الخير والشر
وتاجي تقولي انه مش عارف يرجع اللي ماتو
يا اخي احمووووووووس
😂😂😂😂😂
وارجو منك التفكير في الكلام ده
وشكرا ومرة تنيا فشختلنا دمغنا
وشابو يا سيزر
حبيبك
#القيصر_بارون

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Elza7im و ElHaram2

المواضيع المشابهة