NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض | السلسلة الرابعة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

جزء جامد و قوى بس مش كفايه عشان تصالحنا على التأخير .... جزئين تلاته و احنا نسامحك .

انت اسطوره ايه يابني الحلاوه دي علي قد ان القصه فيها كلام كتير واحداث كتير بس ماتمليش منها استمر ياوحش ♥

• عجبني
التفاعلات: Cesar
ايمتا جزء الرابع يا @Cesar

• عجبني
التفاعلات: MOHAMED_NOUR
انا عارف مين الكائن ده بس مش هقول عشان مش عايز احرق اجزاء القصه وبصراحه القصه والكاتب يستحقو امتياز مع مرتبه الشرف
قول يا غالي عادي و كدا كدا اتحداك انك تعرفه 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Mohvmed vhmed ،🥷🚀
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حاسس ان الكائن هيكون واحد من اللي عارفهم من البشر ممكن يكون واحد من فرقه الهاكرز

عاش يا نجم منتتظر الجديد

كسم العظمه

يلهوي علي الكلام اي العظمه دي بجد مش عارف اوصف لك جمال القصه تحياتي لشخصك الكريم كبتن ميزوا

• عجبني
التفاعلات: Cesar
مش عارف حاسس لي ان الكائن د هو كان يعرفه ف عالم البشر ... 🤷🏻‍♂️

جحدان يا عالمي ومنتظر الرابع بفارغ الصبر النهاردة بفارغ الصبر

انا حاسس ان الكائن ده ابوه الفعالم البشر

يا جدعان سيبوا الكائن ف حاله، انتوا لما تعرفوا هو مين دماغكم هتسيح حرفيا و فيه منكم اللي هيشتمني 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Engks, Elnamr, Eslam.one و 3 آخرين
يا جدعان سيبوا الكائن ف حاله، انتوا لما تعرفوا هو مين دماغكم هتسيح حرفيا و فيه منكم اللي هيشتمني 😂
بس ياريت تفضلوا تتوقعوا كدا علشان نفسي اعرف تفكيركم وصل ل لين بالضبط

• عجبني
التفاعلات: Eslam.one
طب كدا المفروض الجزء الجاي انهارده ولا الثلاثاء الجاي 🙂

• عجبني
ايووو ااا كدة يا عم @Cesar يا اعظم كاتب ونعمه
بس حسب تقوقعي خايق من انو يكون ابوهه لي رباه هواا الكان دي كدة حتبقى دمارر ودماغ تسوخ

• عجبني
يا @Cesar سيبك من الكائن وتوبعو لانو مع الاجزاء لي جي حنعرف
بس دلوقتي جزء رابع ايمتا يا رايق ويا ريت تنزل جزئين ورا بعض

• عجبني
التفاعلات: MOHAMED_NOUR
  • عجبني
التفاعلات: رجل من هذا الزمن
هو هينزل الرابع النهاردة ولا لا

مش عارف لييه حاااسس ان الكائن هيكون حسام الخديوى او شخص من الشخصيات اللى المفروض انهم ناس عاديين زى مصلحى او على

• عجبني
التفاعلات: الحاوى
بس ياريت تفضلوا تتوقعوا كدا علشان نفسي اعرف تفكيركم وصل ل لين بالضبط
بما ان انت بتفاجئ الكل ومبتختارش شخص مألوف للكل والي فهمتو من دماغك انك مش بتسيب خيط لحد يتوقعك منو وبتلعب بعنصر المفاجأه وعشان كدا انا متأكد انو مش حسام زي ما كلو توقع وحاسس انو هيكون حد من الجن مش من البشر والي فدماغي كلهم يبقو من كوكب سيرافيم وحاسس انو قريب جدا من مازن ولو توقعي فالجن غلط يبقي المقدم علي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%