NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض | السلسلة الرابعة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

الجديد امته

الجديد أمته يا قيصر

فين الجديد ياسطى

بص هو ب كلامك كدة مش ممكن يبقي حد من البشر لية بقا لانك لسة قايل انو من ترليون سنة و عمر البشر مش بيعدي ال ١٠٠ سنة او ٢٠٠ سنة يعني اكبر من عمر مازن ب حاجة بسيطة فا مش ممكن يبقي حد من البشر الا لو كان جن و متشكل في هيئة بشر بقا و ظهر معانا في القصة انو بشر بس هو في الاصل جن
ايوه انا نسيت أوضح الحته دي انه ممكن يكون متشكل ف الهيئه البشرية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص هو ب كلامك كدة مش ممكن يبقي حد من البشر لية بقا لانك لسة قايل انو من ترليون سنة و عمر البشر مش بيعدي ال ١٠٠ سنة او ٢٠٠ سنة يعني اكبر من عمر مازن ب حاجة بسيطة فا مش ممكن يبقي حد من البشر الا لو كان جن و متشكل في هيئة بشر بقا و ظهر معانا في القصة انو بشر بس هو في الاصل جن
لو انت مركز فالقصه هتعرف انو قال انهم اخترعو مصل بيطول اعمارهم اقصد البشر يعني

يسطا و**** وضح لما مازن قاله استعمل الشيء الل معاك .. قاله بلاش استعمل الل معايا وبعدين لساعمله وكان التحول ومازن اتحول زيه .. ف صدقني هو دا 🙂 .. الكائت مستحيل يبقي حد قريب من مازن ببساطة لانه موجود قبل مازن بمليارات .. ومن البديهي انه ميبقاش فاسيرون لو لاحظت انه موجود من ايام فرنار الل من اكتر من ترليون سنة او اكتر كمان ووقتها مكنش لا مازن ولا فاسيرون موجودين اصلا .. اشك انه حد من البشر مين فيهم بق دا الل هنعرفه
كلامك صح فعلا🙂

لو انت مركز فالقصه هتعرف انو قال انهم اخترعو مصل بيطول اعمارهم اقصد البشر يعني
ايوا هما فعلا اخترعوا المصل دا بعد ما مازن بقي من ملوك القوة يعني بعد كام مليار سنة انما الكائن موجود قبل ما مازن يتولد اصلا ب تلريون سنة يعني المصل ملوش علاقة بالكائن انو بشري او لا هو لو من البشر فا هو ممكن يكون جن متشكل في هيئة بشر و ظهر لينا في الاول انو بشر بس

• عجبني
التفاعلات: ꧁MoHaMeD꧂
يا @Cesar ناس مش مستحمله حرق ددمم
انتى فين

يا قيصر انا عرفت مين الكائن وهيبقا جين تيجن عشان كل لما تقول مستوي قوتو تقول غير معروف ودا اكتر واحد مستحيل حد يفكر انو الكائن ف 80 ف الميه الكائن هو جين تيجن

• عجبني
التفاعلات: Cesar
يا قيصر انا عرفت مين الكائن وهيبقا جين تيجن عشان كل لما تقول مستوي قوتو تقول غير معروف ودا اكتر واحد مستحيل حد يفكر انو الكائن ف 80 ف الميه الكائن هو جين تيجن
لا ما اظنش ان ده الكائن لانه بيقول الكائن قديم وبعدين قال لك قبل كده ان جين تيجن حول يحارب الملك راع وما قدرش وخسر قدامه وبعدها تم عزله وبقي عادي

• عجبني
التفاعلات: Cesar و alkrwan
وكمان قال ان قوته كبيره جدا فإزاي مش هيكسب رع وكمان هو قال ان الملك فرنار وده تقريبا الثاني لما كان ملك القوه حاولوا يحاربوا الكائن وانه عمل مشاكل كثير وما قدروش يكسبوه فده معناه ان هو برده جين تيجن مش هو الكائن وبرده ان كان موجود في الكون الرابع والسادس كانوا بيدوروا عليه ومش لاقيينه

• عجبني
لا ما اظنش ان ده الكائن لانه بيقول الكائن قديم وبعدين قال لك قبل كده ان جين تيجن حول يحارب الملك راع وما قدرش وخسر قدامه وبعدها تم عزله وبقي عادي
صح انو قال انو قديم بس هو محددش قد اي ولا حدد جين تيجن عمره قد اي ولما حارب رع كان عارف ان مازن وريث ملك القوه ف خسر قدام رع علي انو شخص من ملوق الطاقه النقيه عشان ميعرفش حد انو الكائن او ده كلو مخطط منو هو ورع وسيرافيم وهما عارفين انو الكائن ع العموم الاجزاء جايه وهنعرف هو مين

وكمان قال ان قوته كبيره جدا فإزاي مش هيكسب رع وكمان هو قال ان الملك فرنار وده تقريبا الثاني لما كان ملك القوه حاولوا يحاربوا الكائن وانه عمل مشاكل كثير وما قدروش يكسبوه فده معناه ان هو برده جين تيجن مش هو الكائن وبرده ان كان موجود في الكون الرابع والسادس كانوا بيدوروا عليه ومش لاقيينه
وكمان قالك أن الكائن بلع كون في ثانيه

• عجبني
مهو ممكن اساسا ميكونش حارب رع وده كلو معمول ع مازن عشان ميعرفش الكائن قبل ما يكون ملك القوه ولما كانو بيدورو عليه ف الكون الرابع والسدس مليقهوش عشان هو كان ف الكون الاول الي مازن فيه

• عجبني
  • عجبني

• عجبني
التفاعلات: alkrwan
انا زبي ساح من كتر الانتظار

• بيضحكني
التفاعلات: MOHAMED_NOUR و alkrwan
انا عندي نظرية تانية خالص هو ممكن يكون جوز خالة مازن او خالتو نفسها

ايوا هما فعلا اخترعوا المصل دا بعد ما مازن بقي من ملوك القوة يعني بعد كام مليار سنة انما الكائن موجود قبل ما مازن يتولد اصلا ب تلريون سنة يعني المصل ملوش علاقة بالكائن انو بشري او لا هو لو من البشر فا هو ممكن يكون جن متشكل في هيئة بشر و ظهر لينا في الاول انو بشر بس
انا مركزتش فحوار الترليون سنه دا بس كلامك صح يعني وعموما مستنيين سيزر يرجع يكتب ام الجزء وينهي كل الافكار الي فدماغنا دي🙂

• عجبني
يسطا و**** وضح لما مازن قاله استعمل الشيء الل معاك .. قاله بلاش استعمل الل معايا وبعدين لساعمله وكان التحول ومازن اتحول زيه .. ف صدقني هو دا 🙂 .. الكائت مستحيل يبقي حد قريب من مازن ببساطة لانه موجود قبل مازن بمليارات .. ومن البديهي انه ميبقاش فاسيرون لو لاحظت انه موجود من ايام فرنار الل من اكتر من ترليون سنة او اكتر كمان ووقتها مكنش لا مازن ولا فاسيرون موجودين اصلا .. اشك انه حد من البشر مين فيهم بق دا الل هنعرفه
ع ما أعتقد أن اننا لو هنشك ف البشر يبقا اللي ايزيس عملهم استرجاع الموتي لان لو السحر ده ببرجع اي حد من البشر اكيد كان هيرجع كتير

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%