NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض | السلسلة الرابعة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

تم أضافة الجزء العاشر والأخير مع تمنيات هيئة المشرفين والنقاد بمزيد من الأبداع

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر و MOHAMED_NOUR
الف شكر لكل اللي سألوا عني يتطمنوا عليا , شكرا ليكم ب جد(y)(y)(y)
حمدلله علي سلامتك يزعيم❤

هننتظر القصه حتي لو بعد 20سنه متقلقش😂

جزء اجمد من الجمدان وحطم كل التوقعات

والصراكه فرحت جدا لما عرفت ان في سلسله سادسه كمان

بس لي هتخلي السلسه الجايه عن فورمير بس ممكم تكمل القصه عادي وتعمل فلاش باك لحياته بس تخلي بطل القصه والسلسه كالعاده ايزيس او مازن يعني بس براحتك فالاول والاخر يزعيم

اشكرك جدا علي مجهودك وابداعك وانك طلعت قصه زي دي من اجمل القصص الي قرأتها فحياتي ويمكن او اكيد هي الاجمل

ونشوفك علي خير يسطا🥲❤

• محزن
التفاعلات: يوليوس قيصر
عاش والف الف سلامه عليك يا غالي
تاني حاجه السلسله الخامسه عن فورمير وتعليم مازن في الأكاديمية ولا حياته بس

• عجبني
التفاعلات: Cesar
انا مشوفتش افشخ من كدة حتي لو فكرت في التفاصيل ان رمسيس خلي زيوس يشوف نافذة الماضي قبل ما يكون لية حاجة عند توت عنخ امون معني كدة ان رمسيس في الاصل شخص كويس و بيحب الخير مش مستني توت عنخ امون يعملوا حاجة علشان يروح يساعد زيوس او بمعني اصح (عدو عدوي صديقي) لا هو شخص بيحب الخير و بيقف قدام الشر
جزء عظيم كالعادة مشوفتش افجر من كدة و مستنيك يا صاحبي في اي وقت حتي لو اية و الف سلامة عليك و دايما اشوفك بخير و ميبقاش فيك حاجة ابدا يا صاحبي ♥️♥️♥️

• عجبني
وحشتنا يا جدع متغيبش عننا كتير

• عجبني
الف سلامه عليك الاول ي غالي
الجزء عظمممه بامانه ي سيزر تسلم دماغك وانا فرحت جدا لم عرفت ان في سلسلتين هينزلو
وموضوع ست شهور ف انا متاكد انه علشان تخلص فطره التدريب بتاع الجيش وعلي متروح المنطقه الي هتخدم فيها فا ر***معاك ي غالي

• عجبني
يسطا الف سلامة عليك و ترجع بالف سلامة يكبيير
و غير كل ده انا حابب افهمك ان دي اول سلسله اتابعها ف المنتدي الجديد و شدتني و كملت معاها و هفضل اكمل معاها
احنا معاك ع اي شئ يبرنس
و للمرة التانية ترجع بالسلامه يكبير ♥️

• عجبني
تسلم ياغالي علي السلسله الرائعه والف سلامه عليك وتشرفنا عن قريب بالسلسله الجديده
وشكرا ليك

• عجبني
اولا الف سلامة عليك ويكمل شفاك علي خير
ثانيا مش عارف اقولك ايه غير ابدعت جدااااا يا فنان
تسلم ايدك علي المجهود العظيم دا
ومنتظر جديدك بكل شوق من دلوقتي

الف سلامه عليك ياغالي
الجزء عظمه ياغالي وانت مش شايف ٦شهور يامه شويه😂

• عجبني
لا لا لا جزء جاااااااااااااااااااااااااااااااااااامد جمداااااااان ابن متناكه ياع سيزر حرام عليك الى بتعملو فينا ده حرااااااأاأأاااااااأم ومتتاخرش علينا فى السلسله الساده والف مليون سلامه عليك ياخويا وربنا يتم شفاك على خير ياااأرب❤

الف سلامه عليك يا سيزر وتقوم بالسلامه والجزء فاجر اوي اوي اوي اوي

اولا الف سلامة عليك انا جربت المرض ده و حرفيا بيستنزف الجسم والف حمدلله على سلامتك
ثانيا سلسلة اكثر من رائعة و ان شاء **** تكملها ع خير
وثالثا انا كنت هزعل ع موضوع ٦ شهور للسلسة الجديدة بس فهمت من التعليقات انك داخل الجيش ف بدعيلك **** معاك و يعديهالك على خير
واخيرا منتظرينك على أحر من الجمر يا فنان

• عجبني
التفاعلات: عاشق جنس الحريم و Cesar
اولا الف سلامة عليك يا غالي ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ثانيا احب اشكرك جامد علي القصة الروعة دية انا عايز اقولك ان انا بخش المنتدي مخصوص عشان القصة بتاعتك دية وبصراحه أبدعت في السلسلة دية كمان كا العادة يظل سيزر حاكم القصص الفشيخه واتمني انك تفضل في إبداع مستمر و.*****يشفيك ويعافيك اشوفك على خير بعد ست شهور ياغالي 😌😌😌😌😌

• عجبني
و**** انت اعظم كاتب
والف سلامه عليك يا غالي

• عجبني
اولا: الف الف الف سلامه عليك ياجدع وانا كنت واثق انك مش هتقطع بينا( الا لظروف خاصة والف سلامه)
ثانيا: عااااااش عالجزء الفشييييخ نييك دا... والسلسلة اللي كانت مليانة عظمة وجمدان من كاتب جامد🖤...
ثالثا: كان عندي تعليق بسيط وياريت متزعلش منى بس اتمنى تفسرلي دا (انتا كنت سابقا يعني... رجعت اسرة مازن وكل الفصائل اللي كان قتلهم ناقل.. السؤال هو انتا ليه مرجعتش اسرة زيوس بقوة مازن وكذلك نفس الامر مع اسرة رمسيس وبالتالي كانوا هيقدروا يباشروا حياتهم على اي كوكب من كواكب الكون عندك)+انك كنت خلصت موضوع اودين فالجزء ظا سواء كان هيعتزر لمازن زي ما مراته نصحته او كان هيغدر بيه (لأنك بتقول ان السلسلة الخامسة هتكون عن فورمير) وبس هوا دا كان كل اللي عندي ومنتظرين الجديد حتى ولو بعد سنة.. وربنا يوفقك يسطا ويقاضيلك ايام خدمتك على خير يارب 🖤🤍

عاش يابطل بس ٦ شهور كتير وصدقني هتلاقي ناس كتير نسيت احداث القصه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا: الف الف الف سلامه عليك ياجدع وانا كنت واثق انك مش هتقطع بينا( الا لظروف خاصة والف سلامه)
ثانيا: عااااااش عالجزء الفشييييخ نييك دا... والسلسلة اللي كانت مليانة عظمة وجمدان من كاتب جامد🖤...
ثالثا: كان عندي تعليق بسيط وياريت متزعلش منى بس اتمنى تفسرلي دا (انتا كنت سابقا يعني... رجعت اسرة مازن وكل الفصائل اللي كان قتلهم ناقل.. السؤال هو انتا ليه مرجعتش اسرة زيوس بقوة مازن وكذلك نفس الامر مع اسرة رمسيس وبالتالي كانوا هيقدروا يباشروا حياتهم على اي كوكب من كواكب الكون عندك)+انك كنت خلصت موضوع اودين فالجزء ظا سواء كان هيعتزر لمازن زي ما مراته نصحته او كان هيغدر بيه (لأنك بتقول ان السلسلة الخامسة هتكون عن فورمير) وبس هوا دا كان كل اللي عندي ومنتظرين الجديد حتى ولو بعد سنة.. وربنا يوفقك يسطا ويقاضيلك ايام خدمتك على خير يارب 🖤🤍
السلسلة الخامسة هتكون عن فورمير و لكن تفسير أسئلتك هيكون ف السلسلة السادسة

• حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر
يا عم احا سلسله خامسه وسادسه ف نفس الوقت ورا بعض بتعلن عن اتنين ف وقت واحد مش كفايه فرحتى بالفصل ده وكمان الفصل الجيد تيجى انت كدا بكل غشوميه تقول ف فصل سادس انت عاوز مننا اى يا عم انت 😂😂😂

عايزه اعمل تخاطر مع سيزر واقوله اني بحبه من ساعت ماقرات القصه ( اكتر من سنه ونص ) 🙂😭💕😂⁦❤️⁩⁦❤️⁩

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%