NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الحرب و الجنس و الغموض | السلسلة الرابعة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

مش عارف اقول ايه ولا ايه يسطا حرفيا بتبهرني كل مرة زيادة عن المرة اللي قبلها وحرفيا جزء دمار الدمار وكان فيه مشاعر كتير جامدة وبجد بتجبر القارئ انه يعيش جوا القصة اكنه حد من الشخصيات فعاش عليك يا سيزر يا عالمي والف مليون سلامة عليك يا حبيب قلبي وان شاء **** تخف وترجع احسن من الاول ان شاء **** وتفضل تتاخر علينا علي طول😂♥️
**** معاك في اللي جي ان شاء **** متتاخرش في الجديد بقا 5 شهور او اقل ياريت يعني خلصانة♥️♥️

• عجبني
التفاعلات: Moore
انت جامد يسطاا ورايق من غير حاجه
خد وقتك واحنا معاك في اي حاجه
بس انا عاوز منك خدمه كدا
اسم الانستا رقم الوتس
اي حاجه نكمن عليك منها

• عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر
انت جامد يسطاا ورايق من غير حاجه
خد وقتك واحنا معاك في اي حاجه
بس انا عاوز منك خدمه كدا
اسم الانستا رقم الوتس
اي حاجه نكمن عليك منها
ياريت حرفيا الموضوع مش موضوع قصة و خلاص احنا عايزين نتطمن علي بعض علي طول

• عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر
مش عارف اقول ايه ولا ايه يسطا حرفيا بتبهرني كل مرة زيادة عن المرة اللي قبلها وحرفيا جزء دمار الدمار وكان فيه مشاعر كتير جامدة وبجد بتجبر القارئ انه يعيش جوا القصة اكنه حد من الشخصيات فعاش عليك يا سيزر يا عالمي والف مليون سلامة عليك يا حبيب قلبي وان شاء ** تخف وترجع احسن من الاول ان شاء ** وتفضل تتاخر علينا علي طول😂♥️
** معاك في اللي جي ان شاء ** متتاخرش في الجديد بقا 5 شهور او اقل ياريت يعني خلصانة♥️♥️
عشري حزين 😂😔

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: Elnamr
الف سلامة عليك وتسلم ايدك ابداع حقيقي❤❤

اول حاجه ألف سلامه عليك يا اخو وأن شاء **** هتبقي كويس تاني حاجه احب احيييك ع العظمه دي بجد وهنفضل ف انتظار إبداعك ال جاي

• عجبني
التفاعلات: Cesar
اولا : الف سلامه عليك
ثانيا اللى هى بعد اولا : اوعى تفتكر ان تعبك هيشفعلك ثم ايه ٦ شهور دى ؟
احنا نخطفك و نعالجك عندنا و تبتدى تكتب فى السلسله الجديده و انت فى الاسر و متخافش احنا هنطبق عليك بنود معاهدة جنيف للتعامل مع الاسرى .

الاف سلام عليكم يا سيزار♥️♥️

تسلم ايدك بجد قصه جامده فشخ
روووووووووووووووووووعه

• عجبني
التفاعلات: Cesar
الف سلامه عليك ي كبير وترجع لينا بالسلامه
يكاتب يعظيم ❤💜💝
+الجزء أكيد جميييل من قبل مقراه💜

الف سلامه عليك يا اخويا بجد سلسله عظمه انا متابع القصه من اول جزء فى السلسله الاولى بس مكنتش مسجل
اتمنى انك مش تتأخر علينا فى السلسله الخامسه

بدعيلك من كل قلبي ان **** يشفيك ويعافيك وتفضل سالم من كل شر وبين احبابك

اولا : الف سلامه عليك
ثانيا اللى هى بعد اولا : اوعى تفتكر ان تعبك هيشفعلك ثم ايه ٦ شهور دى ؟
احنا نخطفك و نعالجك عندنا و تبتدى تكتب فى السلسله الجديده و انت فى الاسر و متخافش احنا هنطبق عليك بنود معاهدة جنيف للتعامل مع الاسرى .
انت كدا عايز تبهدلني 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Ehab Demian
بصوا هو انا ممكن انزل الفترة دي عادي بس احتمال يجي قوت اقعد كتير مش انزل أجزاء ف ايه رأيكم

• حبيته
التفاعلات: mahmoud258
بصوا هو انا ممكن انزل الفترة دي عادي بس احتمال يجي قوت اقعد كتير مش انزل أجزاء ف ايه رأيكم
يا ريت تكتبوا ف الكومنتات او ابعتولي رأيكم

• عجبني
التفاعلات: العنتير
يا ريت تكتبوا ف الكومنتات او ابعتولي رأيكم
يا ريت تكتب احنا بقينا مدمنين على القصه وصعب نستا 6 شهور

• عجبني
التفاعلات: mahmoud258

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%