NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الحرب والجنس والغموض | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 14/7/2022

هتوحشنا يا غالي ❤️

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
رائعه جدا

• عجبني
الصراحة وحشتنا يا غالي ورجعوك مميز وعاوز اقولك أن قصتك من احسن القصص اللي قرأتها وعاوزك تعرف انك كاتب جامد والنهاية كانت جامد وتسلم عل النصيحة 🥰♥️+ مستنيك في قصة جديدة

• عجبني
القصة جامدة جدا حاجة عظمة بجد ياريت تنزل قصة تانية شبه كدا
تحياتي ليك عاااااااش يا نجم

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تسلم ايدك ودماغك وشكر على الكلام الجميل اللى انت قولته فى اخر القصة ❤️❤️❤️❤️❤️

• عجبني
اخيرا انتا بخير نورت

• عجبني
بجد دا المعنى الحقيقي ل كلمة The End
وياريت متحرمناش من كتاباتك العظيمة وتستمر في كتابة قصه جديده وليك خالص تحياتي يا اسطوره

• عجبني
بصراحه قصه جميله جدا احيك عليها 👌👌

• عجبني
اولا حمد++ ع سلامتك و اكيد الجزء عطمه فشخ
ثانيا ممكن حد يعمل نسخ للجزء الاخير و يبعته لاني ف الجيش و معايا ف زراير و السلسله مش ظاهره بسبب الفون و شكرا مقدما

• عجبني
عوده حميدهه يوحشش

• عجبني
القصة جامده فشخخ وعااش ليكك بجدد و اتاخرتت ورجعت ب عظمه فعلااا

• عجبني
يسطااا الجزء دا جااااامد نيييك وياريت تعمل سلسله رابعه وتكمل معانا ف اجازه الجيش وربنا يوفقكك وانتا ف الجيش يا بروووو

• عجبني
ابداع تسلم ايدك على المجهود الرائع فى انتظار المزيد 💗💗💗

• عجبني
طبعاً ختمت القصة ختام جميل جداً خصوصاً النصيحة الأخيرة ولكل مجتهد نصيب وهى دى فعلا حياة الانتهازين فى الدنيا الفانيه...
القصة مبهره جداً يا معلم من أول سلسلة حتى نهاية السلسله الثالثة وبجد إحنا كنا قلقانين عليك علشان اتأخرت علينا فى الجزء الأخير لكن اطمنا عليك يا غالى وعلى فكرة أنت رائع وقصتك رائعه.. أنت أكبر من أى كلام اقوله على القصة هى كلمة واحدة بس(محترف) وكل عام وانت بخير....ومنتظرين جديدك..
مع خالص تحياتى...

• عجبني
الجزء جامد والنهايه فعلا حاجه عظمه والنصيحه الاخيره دي شكرا ليك عليها ومنتظر بقيت قصصك

• عجبني
تسلم ايدك حقيقى من اروع ماقرءت
رووووووووووووووووووووووعه

• عجبني
عظمه العظمه ي قلب اخوووووك"ينور عليك وانشاء *متكونش اول واخر قصه ليك لانك مبدع مش بس ف كتابه القصص لا دانت كمان في فكره ف دماغك عايز توصلها للناس عاااااش ي قلب اخوووووك

• عجبني
عظمة على عظمة ياسيزر انا مش عارف اوصف كمية الفرحة والاعجااب بالجزء دا من كتر ما هو فوق مستوى العظمه
وبرضو مش قادر اوصف مدى زعلي وحزني ان دا اخر جزء فيها وان انتا مش هتعمل حاجه تاني
بس ياريت ونفسي فدا بجد انا وكل اللي قرأ القصة
انك تعملنا قصة جديدة مش مهم تكون بتتكلم على اي حتى لو هتتكلم فالفلسفة بس اهم حاجه بالنسبالي اني اشوفلك قصة جديدة عالمنتدى هنا حتى لو هتبدأها فشهر 9 ودا اللي نفسي فيه بجد وبس يسطا
وكل سنة وانتا طيب والف ألف ألف سلامة عليك ياغالي مع اني عارف اني متأخر فكدا بس غصبن عني
وشكرا 🖤🤍❤

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%