NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصدك ايه يعني لما تسلطها عليا انت شايفها كلب ولا ايه يا قليل الادب 👊👊👊
@saso❤
م هسخن عليه بردوا م م هضربو ده اخويا 😂

بحبك

خلينا متفقين ان كتير قال الكلمه دي و كتير اتقالو الكلمه دي
و ان كلمه حب او بحبك كان ليا معني الاول زي الإخلاص و الوفاء للشخص اللي بتقولو الكلمه دي و كانت من أهم الكلمات في حياه الانسان
و نتفق ان الكلمه دي اتهزقت جدا الفتره دي و الناس بوظت معناها بقينا لما نقولها او تتقالنا منحسش بيها زي ما كنا بنحس و بقي ورا الكلمه دي غدر كتر

ف كل واحد/ه يقول منظوره ع كلمه بحبك او الحب عمتا و يقول رأيه عن مسخره الحب حاليا
كلمة بحبك دي في نظري كلمة تافهة اوي وملهاش معنى طول ما مفيش افعال تثبت الكلمة عادي يكون فيه بنت بتهتم بيا وبتفاصيلي وبتخاف عليا ومش بتقولي الكلمة دي وساعتها انا هكون عارف انها بتحبني من غير ما تقول

كلمة بحبك دي في نظري كلمة تافهة اوي وملهاش معنى طول ما مفيش افعال تثبت الكلمة عادي يكون فيه بنت بتهتم بيا وبتفاصيلي وبتخاف عليا ومش بتقولي الكلمة دي وساعتها انا هكون عارف انها بتحبني من غير ما تقول
محصلش في اهتمام اخوي في اهتمام شفقه في اهتمام حب بجد حتي مع الاهتمام لازم تسمع كلمه حب حتي لو بسيطه اقولك بالذات الستات او البنات نا لو جبت لمراتك كل يوم حاجه حلوه بس مقولتلهش تسلم ايدك او **** يخليكي ليا ي حبيبتي اة بحبك يبقي ولا اكنك عملت حاجه منكوش ان نا م بعرف اقول كلام حلو نا بعرف اهتم بس بس لازم الطرف الاخر يسمع كلمه حلوه حتي لو بسيطه او كل فين ة فين ع الاقل و بالعكس كلمه بحلك دي ليها معني مهم فشخ بس نفرق بين الحب الأخوي ة الحب الحقيقي بس احنا اللي الجيل و الفون و الأفلام اللي بوظ معني الكلمه دي

محصلش في اهتمام اخوي في اهتمام شفقه في اهتمام حب بجد حتي مع الاهتمام لازم تسمع كلمه حب حتي لو بسيطه اقولك بالذات الستات او البنات نا لو جبت لمراتك كل يوم حاجه حلوه بس مقولتلهش تسلم ايدك او **** يخليكي ليا ي حبيبتي اة بحبك يبقي ولا اكنك عملت حاجه منكوش ان نا م بعرف اقول كلام حلو نا بعرف اهتم بس بس لازم الطرف الاخر يسمع كلمه حلوه حتي لو بسيطه او كل فين ة فين ع الاقل و بالعكس كلمه بحلك دي ليها معني مهم فشخ بس نفرق بين الحب الأخوي ة الحب الحقيقي بس احنا اللي الجيل و الفون و الأفلام اللي بوظ معني الكلمه دي
انا مش بقول أن الكلمة دي ملهاش لازمه لا بالعكس اكيد حتى ليها تحسن نفسي كدا بس الكلام سهل اووي أسهل مما تتخيلي ف لازم عشان تكون كلمة بحبك دي كلمة صادقة لازم الأفعال معاها مش مجرد كلام وبس فهمتي قصدي؟
بخصوص الاهتمام الأخوي أو الشفقة أو كدا ف اكيد كل واحد عارف طبيعة العلاقة ومسار العلاقة ماشي من انهي اتجاه ف ممكن واحده تكون بتحبي تبين أنها بتحبني ب الأفعال من غير ما تقولي بحبك ولا حاجه

• أتفق
التفاعلات: saso❤
بحبك

خلينا متفقين ان كتير قال الكلمه دي و كتير اتقالو الكلمه دي
و ان كلمه حب او بحبك كان ليا معني الاول زي الإخلاص و الوفاء للشخص اللي بتقولو الكلمه دي و كانت من أهم الكلمات في حياه الانسان
و نتفق ان الكلمه دي اتهزقت جدا الفتره دي و الناس بوظت معناها بقينا لما نقولها او تتقالنا منحسش بيها زي ما كنا بنحس و بقي ورا الكلمه دي غدر كتر

ف كل واحد/ه يقول منظوره ع كلمه بحبك او الحب عمتا و يقول رأيه عن مسخره الحب حاليا
انا شايف بعد تجارب كتير فاشلة و كمان كان ساعات الفشل من عندي و حسيت نفسي توكسك علشان يعتبر اذيت حد ملهوش دعوة اني بقيت توكسك بسبب اني امشي ورا حاجة حلوة او الي شايفة حلوة من غير تفكير ف الي شايفة احسن ان يكون اهتمام و خوف و ضيف كل حاجة احسن من كلمة بحبك با ميت مرة و هي الاصح

• أتفق
التفاعلات: saso❤
  • بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: زبزوب حر
عندك حق جدا أن الكلمة مابقتش لها نفس التأثير حتى بقت كلمة بكذا معنى.
اوسخ بشر اللي بيغدر تحت شعار كلمة بحبك ..خصوصا لو البنت كانت أول مرة تثق و تحب .
أنا عندي اكون صريح احسن من الخداع يعني ممكن افرض شخصيتي أو حتى أوهم اللي قدامي بالشخصية أو حتى بالمال لكن ما قولش كلمة فيها عشم و بعدين اخلي بيها و اكسر قلب حد ...!
الواحد مش حمل حد يدعي علية يا بنتي.
**** يخليني ليا🙏

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%