NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يسطا احنا كيدهن عظيما سيبك انت من جو المحن اللي بنبقي في ونا اصلا غلاويه و كياده 😂
اه انتى هتقوليلى **** يكون فى عونك يا خويا هتوحشنى اوى 😂😂

متقلقش يا صاحبي كل مشكلة و ليها حل
ممكن يعمل اعمي و انه خبط فيها غصب عنه
لا دى كياده اسمع منى هتقولهم اغتصبني

تعالي نضربه هو كمان اضرب المربوط يخاف السايب
يا دزمه وبتقول عليا انا اللى بياع لا يخويا دى ساسو اختى متعملشى معايا كدا

• بيضحكني
التفاعلات: saso❤
بحبك

خلينا متفقين ان كتير قال الكلمه دي و كتير اتقالو الكلمه دي
و ان كلمه حب او بحبك كان ليا معني الاول زي الإخلاص و الوفاء للشخص اللي بتقولو الكلمه دي و كانت من أهم الكلمات في حياه الانسان
و نتفق ان الكلمه دي اتهزقت جدا الفتره دي و الناس بوظت معناها بقينا لما نقولها او تتقالنا منحسش بيها زي ما كنا بنحس و بقي ورا الكلمه دي غدر كتر

ف كل واحد/ه يقول منظوره ع كلمه بحبك او الحب عمتا و يقول رأيه عن مسخره الحب حاليا
انا شايف انها فقدت معناها دلوقتي اي حد بيقولها ل اي حد علي اي حاجه كلمه دي معناها كبير اوووي مش سهل علي واحد يدركه بس احنا بقينا في مهزله حرفيا بتحصل

الحب احلى حاجه في دنيا ان حد يحبك يعني يقف في ضهرك يسندك و يساعدك يعمل اي حاجه في دنيا علشانك يسافر بلاد علشان بس يشوفك يفرح ل فرحك و يحسسك انك لما عملت كبايه شاي عملت انجاز و يجري ورا مصلحتك اكتر منك و يزوقك عليها و يشجعك و لو وقعت يرفعك لفوق و سندك و يشيل عنك يكون ليك الأمان و حضن دافي تضحك مجرد ما تشوفه و متكونش عاوز تمشي من معاه ولا تقفل مكالمته تفرح لما تعرف انه هايشوفك و تشاركه تفاصيل يومك و تهتم تسمع اخباره و تحب تعمل حاجات تفرحه و يكون في شوق ف اللقي ليه و لهفه عليه و تستحمله و تشيل عنه و تكون كانك بتعمل احلي حاجه في حياه وعمرك ما تمل او تشتكي تحبه زي نفسك و تحس ان حمل الدنيا نزل من علي كتافك لما تفضفضله و تترمي في حضنه الحب احلي حاجه في الحياه و عمر الكلام ما يعرف يوصفها و يابخت اللي يلاقي حد يحبه

• أتفق
التفاعلات: saso❤
محسنين ان ساسو دي رئيسه عصابه مع اني ملاك و كيوت وربناا

محسنين ان ساسو دي رئيسه عصابه مع اني ملاك و كيوت وربناا
ايوه طبعا وقموره كمان ومفيش حد فى طيابتها كمان

• بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%