NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
انا بنت في الجامعه،اقصد كنت بنت وقعت في علاقه عاطفية منذ اول عام مع دكتور يكبرنى بحوالى 40 سنه ، والان انا ف السنه الرابعه ، حدثت بيننا كثير من التجاوزات الجنسية ، التى كانت تحدث بشكل اسبوعى ، فى الاول انبهرت بالجامعه واللى فيها وكان الدكتور بالنسبه لى شرف كبير ان اتكلم معاه واعرفه
كان فيه دكتور 60 سنه وانا كنت لسه طالعه من الثانويه العامه
شافى وكنت ومازلت جميله وجسمى فاير ومليان المهم شافنى واستدعانى وشويه شويه غازلنى وانبهرت بيه وكان متزوج واولاده اكبر منى واتقرب بيا وكلمنى كلام حلو المهم ميلت حواسى له واخد تليفونى وقالى كلام حلو
وكنا نمارس الجنس ف الهاتف شبه يوميا ، ومنذ فترة خمس شهور ، قررت التوبه الحقه ، والانفصال عنه ، رغم انى كنت لا استطيع ان احيا بدونه ، ، ونجحت في ذلك ثم قابلته صدفه منذ ثلاث ايام ، وصعدت معه للحديث في مكتبه ، واستطاع ان يحرك مشاعري مرة اخرى وحدثت التجاوزات برضايا ، الذي لم يكن برضايا هو اعتداءه عليا بالممارسه الفعليه من الخلف والامام ودخول كامل وقذف بداخلى بس من الخلف وتم القذف على فتحة المهبل من الخارج .. اخاف ان يحدث حمل وكلمته طماننى وقال لو فيه حمل ح يتجوزنى طبعا طرت من الفرح ونمت له وقلت تعالى نيكنى نيك كامل ونمت وجه وخلعته لبسه وباسنى ولحس ليا بزازى وجسمى كله وادانى واحد من ورا كنت مفتوحه منه واتعدلت وقولت له دخله فيا من كسى
طلع عليا وكان راكبنى ومدخله فى طيزى سلته وحطه على اول مهبلى وخيرنى قال لو عاوزانى انيكك فى كسك ارجعى لورا ح يدخل لوحده ولو مش عاوزه ما ترجعيش لورا
طبعا فيه بنت فى الحاله دى ترفض ومن دكتور جامعه ولو كبير
المهم رجعت لورا دخلت راسه فى كسى ربه كان غرقان من طيزى دخل وكمل دخول ونزل خبط فيا وانا بينى وبنكم اتمتعت على الاخر
حبيت الدكتور بجد ومن وقتها بيعاملنى زى مراته واكتر ..كل يوم يدينى زبين واحد الصبح وواحد فى اخر النهار

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%