NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Vampire Dark

نسوانجى الاصلى
كاتب متميز
الكاتب المفضل
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
مشرف سابق
ناشر مجلة
توجه جنسي
انجذب للذكور
"الحب وحده لا يكفي لاستمرار العلاقة بين شخصين متحابين، وإنما لا بدّ أيضاً من عطاء المحب لمحبوبه، ومن تلبية لاحتياجاته الإنسانية منه وأهمها أن يقف إلى جانبه وبالقرب منه حين يحتاج إليه.. فالحب ليس كلاماً ومشاعر فقط.. وإنما أفعال وتصرفات وتضحيات"... 💖

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح, القمر 🌸, PepOoz69 و 10 آخرين
"الحب وحده لا يكفي لاستمرار العلاقة بين شخصين متحابين، وإنما لا بدّ أيضاً من عطاء المحب لمحبوبه، ومن تلبية لاحتياجاته الإنسانية منه وأهمها أن يقف إلى جانبه وبالقرب منه حين يحتاج إليه.. فالحب ليس كلاماً ومشاعر فقط.. وإنما أفعال وتصرفات وتضحيات"... 💖
الناس هتفكر اني مانع عنك الاكل والشرب 🙂❤️

• بيضحكني
التفاعلات: القمر 🌸, غريب عن العالم, Vampire Dark و شخص آخر
الحب افعال لا أقوال

• أتفق
التفاعلات: Vampire Dark و EVILL KING
  • بيضحكني
التفاعلات: EVILL KING
  • بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا تقل احبك ولكن افعل ما يدل عليها

• أتفق
التفاعلات: Vampire Dark
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
قل احبك لاعلم وكررها لاطمئن واكدها ب افعالك 🙏🏻
ربما تسعد الانثي باذنيها وهي تسمع كلمات الحب ولكن تحيا بافعال الحب

• أتفق
  • عجبني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
  • حبيته
الحب مش كفايا بس كنت مستني منك تكمل الجمله صح مهو الحنية دي حل و تلبية الاحتياجات دي حب الحب هو التضحية من اجل الطرف التاني انك تضحي ب حاجة فيك علشان تعرف تبقوا سوا انك تضحي ب كبريائك في الخناقات علشان تاخدها في حضنك حتي لو كنت شايف انك مش غلطان بس الحنية بتحكم و دا مش معناه انك تمحي شخصيتك لا ابدا بس هو دا الحب من منظور تاني

الحب مش كفايا بس كنت مستني منك تكمل الجمله صح مهو الحنية دي حل و تلبية الاحتياجات دي حب الحب هو التضحية من اجل الطرف التاني انك تضحي ب حاجة فيك علشان تعرف تبقوا سوا انك تضحي ب كبريائك في الخناقات علشان تاخدها في حضنك حتي لو كنت شايف انك مش غلطان بس الحنية بتحكم و دا مش معناه انك تمحي شخصيتك لا ابدا بس هو دا الحب من منظور تاني
كلامك صح جدا
بس انا مش ولد 🙃

فأذا ما دفعتك مشاعرك نحو من تحب الى مساندته و احتواءه و وجودك جاوره فى محنته فمشاعرك مزيفة كاذبة و ما احببته يوما بل احببت نفسك و فقط

كلامك صح جدا
بس انا مش ولد 🙃
الاسم ميدلش خالص علي كدة علشان كدة كلمتك انك ولد علي العموم كلامي دا للرجالة عاما مش للبنات ممكن يبقي كلامك كلوا صح بالنسبة للبنت لانوا متماشي مع كلامي بالنسبة للراجل

👌👏👏👏🌹🌹

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%