NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الحب والحرمان | السلسلة الاولي | ـ عشرة أجزاء 30/12/2022

جميله جدا كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير)
برافوووا هايل كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير)
جميلة بس ياريت الاجزاء تبقى تنزل بسرعه علشان فى قصص مش بتكمل اتمنى التكملة
 
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير)
جميلة بس ياريت الاجزاء تبقى تنزل بسرعه علشان فى قصص مش بتكمل اتمنى التكملة
انا ببداء في التالت بس عامل الوقت معايا صغير
 
بداية جميلة و اسلوب جيد
الملاحظة فقط ان كل ده حصل من اول يوم يروح لاخته
كان لازم يبقى فيه تمهيد اكتر من كدة شوية
صعب علاقة اخوة بقالها 28 سنة تتحول لحالة عشق فى خلال ساعة و بدون اى تمهيدات بينهم
لكن ده مايمنعش ان القصة حلوة و هيبقى فيها احداث كتير
و اعتقد هند بنت اخته هيكون ليها دور كبير فى القصة

فى انتظار ابداعك فى باقى الاحداث
قريبا الاحداث الجديدة
 
مساء الخير

النهاردة بكتب قصة عضو معانا هنا في المنتدي مع تغيير في الاسامي بس القصة حقيقية وحصلت بالفعل علي لسان صديقنا ...

انا اسمي احمد وعندي دلوقتي 43 سنة

ابطال القصة وقت الاحداث

انا احمد وعندي 28 سنة خريج هندسة ومقيم مع اهلي في القاهرة

اختي هالة 39 سنه متزوجة من حسن 42 سنة وعندهم ولد وبنت

البنت اسمها هند 18 سنه الولد هاني 13 سنة

وصف هالة بيضة وشعرها ناعم وفيها شبة مي عز الدين بس هالة طيزها تكبر شوية

وصف هند زي امها بالضبط مع فارق السن وعنيها خضرا زي حسن

حسن مهندس شغال في شركة بترول ومقيم في الاسكندريه وهو اسكندراني وعندة شقتة في جليم واختي والاولاد طبعا معاه ..

انا اشتغلت في القاهرة في شركة كبيرة بس للاسف صفوني من الشغل انا وناس كتير كانو معايا . وقعدت فترة كبيرة مش شغال وبابا اللي كان بيصرف عليا .

انا مكنتش وقتها متجوز . وانا زيي زى شباب كتر عاطلين من الشغل ..

بابا كلم حسن جوز اختي انو يشوفلي معاة شغل في شركة البترول اللي هو مهندس كبير فيها

حسن بحكم منصبة في الشركة كان دايما بيسافر برا مصر وبيسيب اختي والاولاد لوحدهم .

اختي بكالريوس تربية انجلش بس مش بتشتغل .

حسن اتوسطلي اني اشتغل معاهم في الشركة وبالفعل تم قبولي واتعينت في الشركة وبمرتب جميل انا فرحت جدا بالشغل والمرتب بس كان عندي مشكلة السكن فكنت بتكلم مع بابا ماما علي اني اخد شقة لوحدي في اسكندريه علشان مقعدش مع اختي واكون حمل عليهم وطبعا هما مش هايعرفو ياخدو راحتهم في وجودي فبابا وافق وقالي هاكلم حسن يشوفلك شقة جمبهم ونفرشها وتقعد فيها .

رن علي حسن وتلفون حسن مش بيجمع فرن علي اختي هالة ..

بابا . ازيك يا هالة

هالة . كويسة يا حبيبي انت عامل اية وماما

بابا . كلنا بخير يا حبيبتي . هو حسن فين برن علية تلفونة مش مجمع

هالة . حسن سافر الامارات ومش هايرجع غير بعد شهر ... في حاجة يا حبيبي

بابا . ايوة كنت عايزة يشوف شقة لاحمد علشان يقعد فيها

هالة . شقة اية يا بابا وانا موجودة يجي يقعد معايا

بابا . يا حبيبتي علشان هو ياخد راحتو وانتو كمان

هالة . اية يا حبيبي الكلام دا . احمد هايقعد معايا والشقة كبيرة

بابا . طيب هاشوف احمد هايوافق ولا لاء

هالة . طبعا هايوافق . انا فرحت انة هايشتغل هنا وهايكون معايا

بابا . طب هاشوف وبعدين اكلمك

هالة . يا حبيبي انا متاكدة ان احمد مش هايعارض

بابا . اوكي يا حبيبتي هابقي اكلمك

هالة . حاضر يا حبيبي .. باي

اة نسيت اقولكم ان انا وهالة قريبين من بعض اوى اوى ومش اخوات وبس لاء اصحاب كمان

المهم . بابا بعد قفل مع هالة لقيتة بيقولي اختك زعلانة ومش موافقة تقعد برا .

انا رديت وقلت طيب يا بابا ما انا كدة كدة هاخد شقة علشان لما اشوف بنت الحلال اتجوز فيها . ردت ماما وقالت يا احمد وقتها يبقي نشوفلك شقة جمب اختك

المهم اقتنعت بكلامهم وبعد ما جهزت شنطتي وحالي واخدت مسلتزماتي كلها وسافرت اسكندرية ..

وصلت كانت الساعه 7 بليل طبعا انا كان بقالي فترة كنت بروح وارجع علشان كنت بجهر اوراقي وتعييني . المهم وصلت كانت اختي وضبتلي الاوضة بتعتي . اه نسيت الشقة اربع غرف وريسبشن كبير واتنين حمام ..

المهم دخلت اوضتي وطلعت حاجتي ورتبت كل حاجة . ما انا هاعيش معاهم ..

بعد ما رتبت حالي ودخلت اخدت دوش وخرجت كانت هالة جهزت الغدا واتغدينا ودخلت اوضتي انام شوية من تعب السفر ورص الحاجة بتعتي

لقيت هالة اختي بتصحيني

هالة . قوم يا احمد احنا بقينا الساعه 7

انا . يووو يا هالة سبيني انام انا تعبان

هالة . لا اصحي علشان متسهرش

انا . ما انا مش ورايا حاجة ولسة هاروح استلم الشغل كمان تلت ايام

هالة . لا اصحي عايزة اقعد اتكلم معاك

انا . يوووووو اهو مش نايم في اية بئي يا ستي

هالة . لا قوم وفوق كدة عقبال ما اعمل عصير ونشرب سوا ونتكلم

انا . حاضر يا ستي اهو قومت

وخرجت هالة تجهز العصير وانا قمت اخدت دوش وخرجت الريسبشن وقعد وجت هالة

هالة . اتفضل احلي العصير للباش مهندس

انا . متشكر يا احلي هولة .... ما انا بدلعها كدة بس مش قدام الناس

هالة . قولي بئي بتفكر في اية بعد ما تستلم شغلك وتستقر هنا

انا . ولا حاجة هارضي بالامر الواقع واحاول اتعرف علي اصحاب فاشلين ونسهر كل يوم في الكابريهات

هالة . بطل رخامة بئي واتكلم بجد

انا . بجد بجد مش عارف

هالة . طيب مش بتفكر تتجوز

انا . لية جيبالي عروسة

هالة . بصراحة اة . بنوتة جميلة وفرفوشة زيك واستايل اوى

انا . ويا تري مين الفرفوشة دى

هالة . بنت واحدة صحبتي اوى

انا . ويا تري صحبتك دى حلوة

هالة . خلاص مش هاتكلم معاك . الحق عليا اني عايزة افرح بيك

انا . خلاص خلاص متزعليش مش هاهزر تاني

هالة . انت سديت نفسي عن الكلام

انا . لا بجد خلاص وادي يا ستي عشان اصالحك

جيت ابوسها من خدها لقيتها لفت راسها والبوسة جت في شفايفها . انا اتلخبطت وهالة كمان اتلخبطت وعدتها من غير اي كومنت انا قلتلها هادخل الاوضة ومشيت ولا كلمة وهي كمان سكتت متكلمتش

لما دخلت الاوضة بقيت اقول لنفسي ان داغصب عني واني مستحيل افكر في اختي . وشوية لقيت هالة بتخبط وتقولي

هالة . تعالي يا احمد عايزاك

انا . حاضر

خرجت ولقتها قعدة مكان ما كنت سايبها

انا . ايوة يا هالة

هالة . مالك دخلت الاوضة علطول لية

انا . مش انا قلتلك اني هادخل

هالة . مسمعتش وكان اخر حاجة لما قولتلي انك هاتصالحني

انا . نعم ما انا قلتلك هادخل

هالة . لا مقلتش ومش هاسيبك غير لما تصالحني

انا . حاضر يا ستي

وقربت منها علشان اوبسها من خدها .

هالة . واحدة لا بوسني من خدي التاني

انا . حاضر يا ستي

هالة . وكمان من هنا .... بردو علي خدها

انا . اهو

هالة . لا بردو متصالحتش .. اقولك اتنين من هنا واتنين من هنا

انا . اهو امممواة امواة .... اموة امواااااة

حسيت ان هالة مش طبيعية في حاجة حاسسها غريبة فيها .. ما عليا وشوية جرس الباب ضرب وكانت هند وهاني رجعو من النادى

هند . هاي احمد

هاني . خالووووو . وجري عليا وباسني

انا . هاي يا حبايبي

هند . لا انا بس اللي حبيبتك

انا . كلكو حبايبي ... وبغمزلها بعيني وببص لهاني

هالة . طيب يلا علشان نتعشي

انا . اية رائيكو نتعشي برا

هند . لا مش قادرة انا جاية تعبانة . هاتعشي وادخل علي اوضتي

هالة . خلاص يا احمد هما يتعشو وانت اعزمني انا

انا . اوكي حاضر

المهم هند وهاني اتعشو وكل واحد دخل اوضتو وانا قلت لهالة هادخل البس وهي كمان قالتلي انها هاتلبس

انا . بصفارة خفيفة ... اية القمر دا .. كانت لابسة فستان شبة السوارية وميكب خفيف لانها جميلة ومش محتاجة لميكب

هالة . احمد مالك . مش احنا خارجين نتعشي فلازم البس كدة

انا . دا هايبقي عشا وراند فو مع بعض ههههههه

هالة . طيب يلا . هاسوق انا

انا . لا لا لا . القمر مينفعش يسوق كدة .. القمر يقعد جمبي علشان ينور الطريق

هالة . كلامك جميل ياريت حسن يتعلم منك

انا . وايش جاب لجاب

هالة . عندك حق .. يلا ننزل

ونزلنا واخدت منها المفاتيح وروحت مطعم هادى ودخلنا وقعدنا وطلبنا عشا

هالة . احمد عايزة اقولك حاجة

انا . اتفضلي يا عروسة البحر الابيض المتوسط

هالة . انا نفسي بعد العشا نخرج نتمشي علي البحر

انا . بس كدة . انا مش هاعتبرة طلب .. هاعتبرة امر من القمر دا

هالة . ابتسمت وسكتت

اتعشينا وخلصنا وطلبت الشيك وخرجنا اتمشينا

هالة . احمد ممكن تانجشني

انا . واحلي انجشة . وهو اوطل

ومشينا ولقتها ساكتة وكل شوية تبصلي وتشد ايدي عليها اوى وايدى تخبط في صدرها وانا مش عارف اتلكم وحسيت نفسي ماشي ما حبيبتي مش اختي لغاية ما قالتلي تعالي نقعد شوية .. وقعدنا وقالتلي

هالة . تعرف يا احمد ان بقالي كتير متمشتش كدة من سنين .

انا . لية ؟؟ . انتو مش بتخرجو مع بعض

هالة . من وقت ما حسن اترقي وبقي مشغول عني وعن الاولاد ومبقاش حتي يقعد معانا زي الاول

انا . معلش ما انتي عارفة ضغوط الحياة والمسؤلية

هالة . انا عارفة . بس انا فين من دا كلو . دا حتي مبقاش يقعد معايا ولا حتي بتكلم

انا . معلش المفروض تستحملي .

هالة. حتي انت بتقولي استحملي . انا انسانة وليا مشاعر واحاسيس

انا . لا شكلة الموضوع اكبر من الخروج والكلام

هالة . طيب تعالي نروح ونقعد مع بعض براحتنا ونتكلم

انا . يلا بينا

وروحنا وهالة دخلت اوضتها تاخد دوش وتغير وانا كمان اخدت دوش وخرجت الرسبشن مستني هالة

وشوية وهالة خرجت وشميت احلي برفيوم شميتة في حياتي وكانت لابسة روب طويل ورابطاةوربطاة وجت قعدت جمبي

انا .

انا . اية الجمال دا . واية البرفيون الجميل دا

هالة . بس بئي متكسفنيش

انا وقتها لقيت نفسي سخن وبقيت اقول في اية دي اختي ومش هاينفع . لاء مش هاينفع ...

وانا مبقتش قادر بصراحة وطبعا انا شاب وغصب عني . المهم لقيت هالة بتقولي

هالة . مردش عليا في موضوع العروسة

انا . عروسة اية . انتي كنتي بتتكلمي بجد

هالة . ايوة المواضيع دى مفهلش هزار

انا . بصراحة انا مش بفكر في الجواز دلوقتي

هالة . طب شوفها بس الاول وانا متاكدة انها هاتعجبك

انا . طيب بعدين هابقي افكر

هالة . دا انت رخم وانا زعلانة

انا . لا متزعليش

هالة . لا زعلانه ويلا صالحني

انا . طيب متزعليش حقك عليا .. وعشان اصالحها قولتلها طيب اعزميهم هنا وانا اشوفها

هالة . مش لما تصالحني الاول

انا حسيت ان صوتها اتغير ولقيت نفسي سخنت وقربت منها ابوسها من خدها وحسيت ان جسمها هي كمان سخن وببوسها من خدها ولقتها لفت وشها زي ما حصل الاول والبوسة جت في شفايفها ولقتها علطول قالتلي تاني وجيت ابوس من خدها التاني عملت نفس الموضوع . انا خلاص دوبت وحسيت انها دابت . انا المرة دى وانا ببوسها تعمدت اروح علي شفايفها علطول وبدل ما اديها بوسة .. بوستها كتير من شفايفها بس بدون مص شفايف . وحسيت انها هاتتجاوب وفجأة وشها جاب الوان و زقتني وجريت علي اوضتها وانا خوفت كتير وروحت علي اوضتي ومش عارف اعمل اية وبقيت الوم نفسي كتير . ازاي انا عملت كدة وهاقعد في البيت باي وش وازاي اعرف ابص في وشها . وحجات كتير جت في بالي . زي اسيب البيت واشوف شقة . وزى ما هي السبب . وزي ما انا شاب ودى غريزة فينا . وحجات كتير . ولسة بفكر ولقيت الباب بيخبط .

انا . ايوة

هالة . احمد ممكن ادخل

انا . ادخلي يا هالة

هالة دخلت وانا كنت قاعد علي السرير وهي وقفت ادامي لثواني بتبصلي وانا مش عارف ابص لوشها وبعدين قعدت علي طرف السرير وقالت

هالة . بص يا احمد انا عارفة ان دا غصب عنك وكمان انت كبرت ولسة متجوزتش

انا . ببصلها ومش عارف اتكلم

هالة . انا مش بلومك لوحد .. انا بلوم نفسي كمان لاني بردو ست ومحرومة . ووقتها مشفتكش اخويا ..

انا . ببصلها وبردو ساكت

هالة . بصراحة انا شوفتك حبيبي وجوزي

انا . وانا كمان بجد شوفتك حبيبتي

هالة . احمد انت متعرفش اني في معاناه بقالي سنين بسبب حسن وانشغالة عني وسفر علطول ومبقاش يديني حقوقي الزوجية . وانا اتكلمت مع ماما كتير وكل شوية تقولي استحملي استحملي . وانا بصراحة مبقتش قادرة . وخايفة اوصل لمرحلة الخيانة . ما انا بشر يا احمد ...... وعنيها دمعت

انا . اخدتها في حضني وقعدت اطبطب عليها

هالة . عمالة تعيط علي كتفي

انا . خلاص بئي يا هولة .... وقعدت العب في شعرها

هالة . اااه كان نفسي حسن اللي يحضني كدة ويطبطب عليا

انا . حضنتها اكتر

هالة . لقيت فيك حنية كان نفسي فيها من زمان

ورفعت وشها في وشي ونفسها جة لنفسي وبدون ارادة لقينا بنبوس بعض بشغف وهات مص شفايف ومص لسان وروحنا في دنيا تانية ..

قعدت امص في شفايفها ونزلت علي رقبتها ابوس الحس فيها واطلع تاني لشفايفها وعمالين نمص ونلحس شفايف بعض كتير ودا سبب حرمانا احنا الاتنين ....

ولقين نفسي بفكلها الروب وهي في دنيا تانية من المتعه . ولقتها استسلمت ومسكتها ووقفنا علشان اشيل الروب من جسمها وشوفت المفاجئة .. احلي واطعم وابيض جسم شوته في حياتي ولا ممثلات البورنو ..

وكانت لابسة تحتة طقم اشبة من البكيني ولونة اسمر ومع جسمها الابيض اللامع زادني اثارة . قعد ابوس في جسمها وهي مش قادرة تقف واعصابها كلها سابت .. نيمتها علي السرير وانا جمبها عمال ابوس في كل حتة في جسمها . ودي صورة اشبة ليها ..







دخلنت في ملحمة بوس ومص ولحس طوووويلة وريحة جسمها جميلة وهيجتني اكتر وانا خلاص مبقتش قادر بس عايز اشبع من اكل الجسم دا ومش هاين عليا اجيبهم دلوقتي خالص . قعدنا حوالي ساعه وهي مش هنا خالص وانا ماسك كل حتة في جسمها بوس ومص والحس جسمها بلساني وهي عمالة تتلوى من المتعه وتفرك بجسمها ونزلت بوشي لتحت وبشد الاندر وهي ساعدتني في خلعه دا بعد ما شلتلها البرا

واووووة علي كسها ونضافتة لا وريحتة كمان واااه من حول العسل اللي نازل من كسها وطعمة الجميل اللي اول مرة ادوقة .. قعدت نص ساعه الحس وامص في كسها وهي كل شوية تنزل عسل واهاااات وجسمها يرتعش واااااح اااااه اااااوف وتزوم وتقول كلام مش مفهوم واصوات بتخرجها من بوقها من كتر المتعه وانا الحسة لغاية ما بقي كسها احمر من كتر المص والبوس واللحس ..

واخيرا انا كان لازم انزل .. فقلتلها هانزل مش قادر . لقتها بتقولي نزل علي بطني .. ونزلت علي بطنها ودا كلو من غير ما ادخل زبي في كسها . نزلت كميات كبيرة من اللبن . لان دى كانت تالت مرة امارس الجنس وكان بقالي فترة كبيرة ممارستش .

بعد ما نزلت نمت جمبها وهي طبعا متحركتش من مكانها وفضلت نايمة . وانا نايم وعمال ابصلها وبصراحة انا مكنتش شايفها اختي . كنت شايفها حبيبتي اللي اتجوزنا .. ولفيت جسمي وحضنتها وانا نايم وقعدت العب في جسمها وهي لسة في دنيا تانية . وحسيت نفسي سخنت تاني بعد ربع ساعه وانا بلعب في جسمها . فقمت وواصلت البوس ولقتها اتجاوبت معايا من تاني بس كنا اشرس من المرة الاولي لقتها بتبادلني البوس والاحضان وشغلت وصلة الاهاااات . المرة الاولي مكنتش في وعيي اوى وانا ببوس وبلحس بس المرة دى ركزت والاكتر علي اماكن الاثارة وبقيت اطبق الافلام اللي كنت بتفرج عليها ومسكت جسمها من تاني بوس ولحس واللذي منة

في الاول مكنتش واخد بالي من تفاصيل بزازها وكسها بس المرة دى اخدت بالي وصدرها عامل زي حابية الرمان بس اكبر حجات بسيطة . وكسها من برا ابيض ومن جوة مايل للاحمر بس فاتح شوية . وزنبورها كبير سيكا ونزلت علي زنبورها الحس فية واشدة بين شفايفي وهي تصرخ من المتعه




وهي عمالة تزوم واااااه ااااااح اووووووف ااااااه اااااه اااااوف وتزوم وتقول كلام مش مفهوم واصوات بتخرجها من بوقها من المتعه وتفرك بجسمها ااااااح اووووووف ااااااه دخلة يا حبيبي ااااااح اووووووف ااااااه اااااه اااااوف وتزوم اكتر وانا من كلامها هجت ورفعت رجلها وبدخل زبي واحدة واحدة وكان كسها شبة ضيق من قلة النيك وفضلت واحدة واحدة لغاية ما دخل واول ما دخل حسيتها اتنفضت من المتعه وتفرك بجسمها ااااااح اووووووف ااااااه اااااه اااااوف نيك حبيبتك نيك قوى مص ولحس ونيك جامد وحسيت نفسي سخنت اكتر وانا بنيك اكتر لغاية ما خلاص هانزل وطلعتة بسرعه ونزلت تاني علي بطنها ونمنا جمب بعض وكانت جوالي الساعه قربت علي 5 الصبح . وبعدين قامت وباستني من شفايفي وقالتلي بحبك اوى يا احمد وخرجت راحت علي اوضتها وانا دخلت الحمام اخد دوش ودخلت تاني علي اوضتي وقعدت افكر في اللي حصل وابرر لنفسي ولهالة حرمانا من الجنس واني لازم اعوضها عن الحرمان دا واكون لها زوج واخ وصديق وكل حاجة . ولسة بتكلم مع نفسي لقتها دخلت وفي اديها عصير وقالتلي اشرب العصير دا وانا هاجهز الفطار واصحي الاولاد علشان يفطرو ويخرجو علشان عايزة اتكلم معاك لوحدنا ..
قلتلها ماشي واخدت منها العصير وهي خرجت . وانا شربت العصير وقعدت افكر هي هاتقول اية وانا هارد باية .. وقاطعني التفكير بصوت هند بتقولي صباح الخير يا حمو . وكانت اول مرة تقولي يا حمو
فرديت الصباح وقالت يلا عشان نفطر .
خرجت وفطرنا والاولاد لبسو وهند قبل ما تخرج جت وباستني من خدى وقالت باي يا حمو وخرجت . انا بقيت مستغرب من افعال هند وكانت اول مرة تعمل كدة ..
هند طبعا بحبها كانها بنتي لانها اول عنقود عندنا وكنت بلعب معاها كتير وهي صغيرة لاكن بعد ما كبرت وبقت عروسة مبقتش اهزر معاها هزار زي الاول ولا بقيت ادلعها ولا اقعدها علي حجري . ماهي خلاص كبرت ..
المهم . بعد ما الشقة فضيت لقيت هالة بتقولي . خليك انا هادخل اوضتي شوية وخارجة علشان نتكلم مع بعض . انا قلتلها ماشي . وبعد حوالي نص ساعه من التفكير انها هاتقول اية وانا هارد باية . لقتها خرجت ولابسة شورت وتيشرت عادي لبس البيت بتعها العادي . وقالت
هالة . احمد مش عارفة التدي ازي . بس طبعا مش هالومك ولا الوم نفسي لان الظروف حطتنا في الموقف دت
انا . هالة انا !!!!
هالة . احمد استني لما اخلص كلامي
انا . حاضر . كملي
هالة . طبعا اول حاجة اللي حصل دا محدش يعرف بية ..
وتاني حاجة. عايزين نفكر عن مدي اللي حصل وهايودينا فين .
وتالت حاجة . عن علاقتنا كاخوات ..
انا . بجد يا هالة انا مش عارف دا حصل ازاى . بس وقتها انا شفتك حبيبتي مش اختي ..
وكمان عارف انه غصب عنك عشان محرومة وانا كمان محروم
هالة . بجد انا كمان مشفتكش اخويا . انا شفتك حبيبي وجوزي . جايز عشان حنيتك عليا . وانا مفتقدة الحنية دي .
انا . بصي انا ممكن اشوف شقة وابعد عنك شوية علشان اللي حصل ميتكررش
هالة . لاء مينفعش تبعد عني وخصوصا انا محتجاك جمبي .
انا . ما انا لو فضلت هنا اللي حصل هايتكرر تاني لاننا محتاجين لبعض
هالة . انا منكرش اني محتاجة حب وحنان ومتعه . طبعا مستحيل اعمل حاجة برا عشان سمعتي وسمعه حسن والعيلة .
انا . طيب واية الحل
هالة . الحل اننا نفضل مع بعض قدام الكل اخوات . ولما نكون لوحدنا . تكون جوزي وحبيبي .
خصوصا بعد اللي حصل بينا .
انا . وانا معاكي ومش هاسيبك
هالة . بصراحة يا احمد انا فكرت كتير اني اشوف حد يكون بديل لحسن يمتعني ويشبع رغباتي بس خوفي من الفضيحة كان بيخليني اتردد . وفكرت فيك كتير بس كنت خايفة من نظرتك ليا . فبعد اللي حصل خلاص مينفعش ابعد عنك وكمان خلاص كل واحد انكشف علي التاني . وبعدين في حجات كتير هاتعرفها واحدة واحدة لوحدك
انا . وانا اوعدك اني هاخليكي اجمل وامتع هولة في الدنيا .
واخدتها في حضن كتير وبدات ابوسها وامص شفايفها
هالة . اية مشبعتش لسة
انا . دا انا محروم ولا يمكن اشبع من القمر دا
هالة . طيب استني احنا لازم نهدا شوية علشان صحتك
انا . احنا عرسان جداد وعايز نشبع من بعض شوية
هالة . طب استني بس .. مش احنا عرسان
انا . اة وامبارح كانت دخلتنا
هالة . طيب استني اجهز نفسي لجوزى حبيبي
انا . طيب بسرعه
هالة . هههههههههههه مستعجلش
انا . بقي معقولة حد يكون معاه الملكة دي وميكنش مستعجل
هالة . وانت ملكي انا
هالة وسابتني ودخلت اوضتها وانا قلت انزل اجيب حباية تظبط معايا الدنيا علشان اهد الجمل دا .
وقلت لهالة انا هانزل اجيب حاجة وجاي . ونزلت لاقرب صيدلية وقلتلة علي اللي انا عايزة . وجابلي برشامة وقالي قبلها بساعه خدها .. واخدتها ومشيت وقبل ما اطلع اخدت الحباية وقلت العب من هولة شوية واقطعها تكون الحباية اشتغلت .
طلعت وطبعا اخدت مفتاح للشقة فتحت ودخلت وهالة لسة في اوضتعا فبخبط عليها قالتلي سوية وخارجة يا حبيبي . فانا دخلت اوضتي وفتحت الاب وقلت اتفرج واسخن نفسي شوية .. طب لية اتفرج وانا معايا اجمل من بنات الافلام وهاتكون في حضني طبيعي . فقلت اتفرج علي اوضاع علشان اعملها وامتع هولة حبيبتي .
اتفرجت شوية وسخنت . هولة طولت اوى كل دا بتجهز نفسها . رحت خبطت تاني وقالتلي ادخل اوضتك ومتخرجش غير لما اقولك او ارن عليك .. والبس بدلة حلوة واتشيك .طبعا انا مش فاهم حاجة اية اللي دخل البدلة في اللي بيحصل .
طبعا انا اوضتي بعيد عن الرسبشن باخر الطرقة . ودخلت اوضتي ولبست بدلة شيك عندي واتبرفنت وجهزت نفسي . وخمس دقايق ولقيت احلي رنة في الدنيا . وخرجت للرشبشن وكانت المفاجئة .؟؟
اية دا . اية اللي شايفة دا !!!
عروسة بفستان الفرح قاعدة علي الكرسي بجد عروسة لابسة فستان الفرح بتعها وكان احلي من ما كان وقت فرحها علي حسن .
قربت منها وانا مش مصدق عيني . قلتلها .
انا . صفارة واعجاب .. دا انتي عروسة بجد
هالة . اية رائيك يا حبيبي .
انا . انا مش مصدق عنيا انتي اجمل عروسة في الدنيا
هالة . النهاردة فرحنا ودخلتنا
انا . طب احنا هاننزل كدة ؟
هالة . لا احنا هاندخل اوضتنا ونعمل الدخلة
انا . بجد النهاردة اسعد يوم في خياتي
هالة . يلا يا جوزي ندخل .. قبل ما الاولاد يجيو
واخدتها انجشية ودخلنا اوضة النوم اللي كانت بجد اوضة عريس وعروسة ...
وبكدة الجزء الاول خلص والجزء التاني قريب وهايكون فية احداث تانية . ونكمل فية ليلة دخلتي علي اختي ومراتي حبيبتي
بتمني تشجيعكم وارآئكم

الجزء اللي فات انتهي لما هالة لبست فستان الفرح وانا لبست بدلة . علي اساس ان دى ليلية دخلتنا

وكان في ارآء للقراء ان الاحداث تمت بسرعه . بس الجزء دا في فلاش باك هايحصل للجزء الاول

يلا نبداء

الجزء الثاني

اخدت هالة اختي انجشية ودخلنا غرفة النوم اللي كانت مجهزاها كان عريس وعروسة ليلة دخلتهم

واول ما دخلنا الاوضة وقفت قصادى وقالتلي النهاردة دخلتنا زي ما انا حلمت بيها بالضبط

انا . ازاي مش فاهم

هالة . هافهمك كل حاجة واحكيلك كل حاجة بس بعد ما ندخل وقبل ما الاولاد يجو من برا

انا . شكل الموضوع طويل

هالة . حبيبي مش هاتقلعني الفستان

انا . عيوني يا احلي عروسة

وبدات اقلعها الفستان وانا كلي شغف . وكل ما اعمل حاجة اروح معاها في مص شفايف لغاية ما قلعتها الفستان وشوفت احلي واطعم جسم . مع ان المرة اللي فاتت كان كل همي وتركيزي اني افضي شهوتي

المهم . جسمها رهيب بمعني الكلمة ولا بطلات افلام السكس وكانت لابسة البرا والاندر بس تحت الفستان

انا وقفت مذهول من جسمها . اه انا نكت وفرشت لبنات بس الجسم دا وحلاوتة مشفتهوش قبل كدة غير في افلام السكس .

مسكت جسمها وهي واقفة ابوسة حتة حتي وهي كل اللي عليها اااااوف وتزوم اأااااااأه ااااااااأه وجسمها ابيض ملبن يتنفض من المتعه لغاية ما حسيت انها نزلتهم.

انا بقلع البدلة لقتها قالتلي استني انا هاقلعهالك يا حبيبي وزي ما انا قلعتها هي عملت نفس اللي انا عملتة معاها .

بعد ما قلعتني الجاكت وفكت زراير القميص بدات تبوس صدري وشعر صدري وبتلحس شعر صدري . وقعدت علي ركبها وبتفكلي البنطلون ونزلتة ونزلتلي البوكسر وبدات تمص زبي اول حاجة كانت بتبوس زبي ابتداء من راسة لغاية بيضاني عملتها كذا مرة وبعدين بدات تدخل زبي جوة بؤها واحدة واحدة كانها بتمص مصاصة لغاية ما دخلت زبي جوة بوقها بالعافية وكان نفسها هايقف من طول وطخن زبي وفضلت تمص في زبي لغاية ما حسيت اني هانزلهم قلتلها هانزل هانزل انا قلت كدة وهي زادت لغاية ما نزلتهم واثناء ما انا بنزلهم هي خرجت زي من بوقها ووجهت راسة علي وشها ولبني اتنطر في وشها وهي بتضحك . طبعا انا وخد حباية بش شكلها حباية جامدة لان زبي لسة واقف وهي رجعت تحط زبي في بوقها بعد ما نزل وبدات تمص تاني وجزء من لبني في بؤها والباقي علي وشها وهي مش مدية اي اهتمام غير انها تمص واديها التانية تمسح وشها وتحط اللبن علي بزاها وبعد وصلة مص دامت شوية وكانت مسحت اللي علي وشها وحطتة علي صدرها قالتلي كل بزازي . بزازي عايزاك تقطعها وقطعني معاها مترحمنيش انا محتاجة اوي اوي ... وبتقولها بشغف اوي . وببصلها بجد مشفتهاش اختي . شايفها واحدة محرومة من النيك والمتعه بقالها سنين . شايفها ولا اجدعها شرموطة . شايفها ملكة جمالك . شايفها بطرمان عسل ولازم يتاكل كلة .

مسكت بزازها اكل واول حاجة رحت لحلمة بزازها قعدت ارضع منها واشفط الحلمة اوي ببوقي وهي تزوم واااااه ااااااح اووووووف ااااااه اااااه اااااوف

وبعد كدة قعدت اكل الحلمة باسناني واعضعض في صدرها كلو وهي كمان اووووى كلني ااااااه اااااه اااااوف

وبعدين نزلت علي رقبتها بكلها وباكل كتفها ودراعها وبطنها لغاية ما نزلت علي كسها وكانت رحتة جميلة وجذابة اصل هالة حبيبتي بتحب تهتم بجسمها وبكل تفصيلة فيها وفي جسمها ..

قعدت الحس وامص في كسها وهي كل شوية أاااااااااااااه اااااوف وتزوم اأااااااأه ااااااااأه وجسمها ابيض ملبن يتنفض من المتعه وتفرك بجسمها ااااااح اووووووف ااااااه اااااه اااااوف مش قادرة خلاص وكل شوية احس انها بتنزل وانا مش راحم كسها الاحمر وهي كمان عضة اوى قطعة كلة ااااااه اااااه اااااوف مش قادرة خلاص دخلة بئي مش قادرة نكني جااامد نكني بئي اااااااااااااه ااااااه اااااه اااااوف

كلامها هيجني علي الاخر خلاني اقوم عليها ومسكت زبي بدخلة في كسها اللي مليان عسل ولقيتة دخل كلة مرة واحدة وقعدت انيك جامد .. جامد اوي وهي تصرخ وتزوم اوى وكل دخلة هي تصرخ وتزوم اأااااااأه ااااااااأه اااااوف وتزوم اأااااااأه ااااااااأه اااااوف ااأأاح هيجتني اووووى وخاتني ازود اكتر واكتر وانيك بكل جهدي وهي جسمها كل شوية يتنفض وتترعش وانا شغال لغاية ما خلاص هانزلهم ومستحملتش اخرج زبي من كسها ونزلتهم جوة وبقينا احنا الاتنين نتنفض من المتعه والتنزل لغاية ما اتهديت ونمت جمبها علي السرير .

ولقتها قامت ومش قادرة تمشي غير بالعافية ودخلت الحمام ورجعت وانا نايم ملط وهي كمان ملط وجت نامت جمبي وحضنتني اوى واتقابت علي جمبها واتدني ضهرها وقالتلي احضني من ضهري وزنقت طيزها علي زبي ونمنا شوية لغاية ما هدينا .

قالتلي يلا يا حبيبي خد دوش علشان الاولاد زمانهم جايين .

قلتلها قصدك ناخد دوش مع بعض . ابتسمت وقالت عيوني يا حبيبي يا جوزي .

ودخلنا وبدات هي تحميني وتدعك في زبي لغاية ما وقف تاني وهي حست اني سخنت . قالت لا مش وقتة علشان الاولاد . قلتلها علي السريع وخلتها توطي ودخلتة من ورا جوة كسها وبدات انيك والدوش شغال علينا . بجد احلي متعه وفضلت انيك شوية لغاية ما نزلتهم بس برا كسها واخدنا الشاور وخرجنا .

وبعدين لبسنا لبسنا العادي علشان الاولاد وهي دخلت تجهز الاكل وانا كل شوية ادخل احضنها وابوسها . لغاية ما الاولاد جم من برا ودخلو اخدو شاور وخرجو علشان يتغدو وبعدين يروحو النادى ..

ووقت ما كانت هالة بتجهز السفر جت هند ندهلتي

هند . خالو خالو .... يا احمد

انا . نعم يا دودو يا قلبي

هند . ممكن اتكلم معاك شوية

انا . طبعا يا روحي ..... قعد افكر يا تري في اية لانها من الصبح كلامها محيرني

هند . تعالي ندخل جوة

انا . يلا بينا .... وقلبي بيدق

هند . شوف يا خالو . ولا اقولك يا سي احمد

انا . نعم يا حبيب احمد

هند . انا مخنوقة من حاجة بسببك

انا . قلبي بيدق اوي وخايف احسن تكون شافتني انا وهالة امبارح

هند . طنط سوسو وبنتها كل شوية يسالوني عليك لغاية ما طهقت منهم

انا . مين سوسو ومين بنتها . انا هنا بدات اتطمن واهدي شوية

هند . طنط سوسو صاحبة ماما اللي في الشقة اللي قصادنا

انا . اها . مالهم دول ومالي

هند . هاقولك بس متقولش لماما

انا . سرك في بير

هند . تؤ سر اية بس . بقولك متقولش لماما علشان ماما متقولش ان بسمع كلامهم من وراهم

انا . طبعا مش هاقولها

هند . ماما وطنط سوسو سمعتهم كذا مرة بيقولو انهم عايزين يجوزوك روني

انا . روني دي اد اية وهي حلوة ولا وحشة .. هههه‍هههه

هند . حلوة مين دي معفنة ومعصعصة ودلوعة اوى عاملة فيها بنت وزير . علي اية مش عارفة

انا . ييييع لا موشعايز الجوازة دي

هند . شاطر يا حمودي

انا . اية حمودي دي كمان

هند . اية بدلعك بلاش ادلعك

انا . لا دلعيني براحتك

هند . عسل يا حمودى .... ابتسمك وحضنتني وباستني من خدي وخرجت جري

انا استغربت من طريقتها اللي اول مرة تعملها بس محطتش في دماغي اوى ما انا يعتبر مربيها مع هالة علشان حسن علطول مسافر برا مصر ..

خرجت وانا بفكر في كلام هند عن سوسو وروني بنتها .

المهم هالة جهزت السفرة واتغدينا وهالة وهند بيشيلو السفرة وبعدين هند جت وهالة في المطبخ بتجهز الشاي . وهند بصتلي وضحكت وقالتلي زى ما اتفقنا متقولش لماما اني قلتلك حاجة ومتتجوزش روني دي ماشي اوعي تتجوزها .

انا هزيت دماغي وابتسمت ولازم اعرف اية الموضوع دا .

هند وهاني دخلو اوضهم علشان يجهزو يروحو النادي وانا دخلت المطبخ لهالة وحضنتها من ضهرها وطبعا اخدت بوستين حلوين من شفايفها الجمال ولعبت في كسها وبعبصتها وخرجت وهي كانت مبسوطة اوى .

خرجت هالة وفي اديها الشاي وكانت مش قادرة تمشي وضحكت وانا بصتلها وضحكت وقلتلهت مالك مش قادرة تمشي لية . قالتلي البركة في دة . وصت علي زبي اللي كان فية الروح وواقف شوية

قلتلها مالة دا . بصتلي وضحكت وقالتلي هاقولك مالو دا بس لما نبقي لوحدينا ..

خرجت هند وندهت علي هاني علشان ينزلو . وهاني جهز ويلا بينا . نزلو وقبل ما يخرجو هند بصتلي بابتسامة وغمزتلي .. انا كمان غمزتلها علي اساس اني مش هاقول لهالة علي حاجة .

واول ما الباب اتقفل لقيت هالة هجمت عليا بوس ومص شفايف شوية ونزلت بتقلعتي البنطلون والبوكسر وكان طبعا زبي وقف ونزلت علية مص ولحس وقالتلي عايز تعرف انا مش عارفة امشي لية ؟ علشان دا وشاورت علي زي اللي اخدتة تاني وعمالة تمص فية . لغاية ما وقفت وقلعتها كل حاجة وانا قلعت ومسكتها دعك وتقفيش ولحس ومص واللذي منو وشلتها ودخلت بيها اوضة النوم . قالتلي نيمتي علي الشازلونج دا من وقت ما جبتة وانا متنكتش علية غير مرة واحدة ومكلتش دقيقة

نيمتها علي الشازلونج وطبيعي بعد ما نامت فلقست وانا من المنظر اعلنت الحرب علي كسها وهات يا نيك في كسها لغاية ما خلاص نزلتهم . وطبعا نزلتهم برا كسها علشان الحمل وكدة .

ورحت نمت علي السرير وشوية هي قامت من علي الشازلونج وبعد ما مسحت لبني اللي علي طيزها جت ونامت جمبي ..

فضلنا في حضن بعض شوية ولقيت نفسي سرحت من النوم ومصحتش غير وهالة بتقولي قوم يا حبيبي علشان الاولاد علي وصول ..

صحيت وبردو عايز انام . وقلتلها هادخل اوضتي انام شوية وبعد ما يجو الاولاد وينامو صحيني علشان هاتكوني وحشتيني . وضحتك وقالتلي حاضر يا قلبي ودخلت الاوضة وحاولت انام لاكن معرفتش انام تاني . فقلت اقوم اقعد مع هالة شوية يكونو الاولاد جم ..

وانا خارج سمعت هالة بتتكلم في التلفون ..؟

هالة . اية يا بنتي كل شوية رن رن

المتصل . ...............

هالة . انتي بتتصلي في اوقات صعبة ونكون مندمجين وانا عاملاة صامت

المتصل . ..........

هالة . يووووو متعه متعه يا بنتي انا اول مرة اتمتع كدة

المتصل . ........

هالة . لا لسة هانكمل هو دخل نام وهاصحية لما الاولاد ينامو

المتصل . .........

هالة . شبعت اية بس انتي لو دوقتية مش هاتشبعي منو خالص

المتصل . ........

هالة . دا بعينك يا سوسو

المتصل . اللي طلعت سوسو صحبتها . ......

هالة . احمد حبيبي وجوزي وكل حاجة ومش هاسيبة لحد غير انا ومراتة اللي هايتجوزها

سوسو . ..........

هالة . لا دا كدة هايموت مني . ولو سبتهولك هاتخلصي علية

سوسو . ...........

هالة . انا اللي هاريحلك كسك زى كل مرة يا شرموطة

سوسو . ..........

هالة . طب بعدين علشان الاولاد علي وصول ونلقي نشوف الموضوع دا .... باي

سوسو . ...

خلصت هالة المكالمة وانا مش مستوعب حاجة وقفلت الباب بالراحة ورجعت علي سريري افكر في الكلام اللي قالتة لسوسو صحيتها وياتري اتفقو علي اية واية اللي بيحصل بينهم واية مداة .. وعايزين يجوزوني روني لية . حجات كتير دارت في راسي ولازم يبقي في جواب علي اسئلتي كلها بس كل حاجة بمعادها

وشكلها كدة هايبقي في حجات كتير هاتحصل . طيب مش هاسبق الاحداث وكل حاجة هاعرفها يعني هاعرفها . وسمعت جرس الباب . وسمعت صوت هند وهاني . وشوية كتار سمعت صوت علي باب اوضتي . هالة بتقول لهند سبية نايم شوية وبكرة اجازة اتكلمو براحتكم .. لقيت هند بتقولها هو جاي ينام ولا جاي يقعد معانا . ولقيت الباب اتفتح .

هالة . اهو في سابع نومة سبية بئي

هند . لا يا ماما هاصحية وروحي انتي

هالة سابتها وخرجت وهند دخلت الاوضة وبتندة عليا احمد . احمد . انا عملت نفسي نايم ومردتش . لقيت الباب اتقفل وهند ندهت عليا بصوت واطي . احمد اصحي عايزاك ... انا بردو مردتش ولقيت ايد علي رجلي بتحسس عليها وشوية طلعت لزبي من برا البنطلون وبتحسس علي زبي .

انا حسيت اني هاهيج بس قلت استني شوية هاشوف هاتعمل اية تاني .

بقت ايد علي زبي وايد علي صدري وكل شوية تضغط علي زبي لغاية ما وقف وحسيت انها اتخضت وبتخرج قمت ندهت عليها

انا . هند تعالي

هند . كنت بشوفك نايم ولا صاحي انا خارجة

انا . هند تعالي انا كنت صاحي . تعالي احسن

هند . حطت دماغها في الارض وجتلي .

انا . انا كنت صاحي لما عملتي اللي عملتية

هند . انا اسفة مش عارفة عملت كدة ازاي

انا . متخفيش واقعدي مش هاقول لحد

حسيت ان روحها ردت فيها شوية

هند . بجد مش هاتقول لماما

انا . بجد مش هاقول بس عايز اعرف انتي عملتي كدة لية وعايزة اية .

هند . بجد مش عارفة انا عملت كدة ازاي . وبدات تعيط

انا . متخفيش بجد مش هاقول لحد . . واخدتها في حضني علشان تطمن

هند . بصراحة انا نفسي تتجوزني انا لاني بحبك اكتر من اي حد

انا . مستغرب من كلامها . بس البت فرسة زي امها .. وانا بصراحة بحبك يا هند بس مينفعش

هند . مينفعش لية . انا مش صغيرة وعارفة الجواز في اية والعلاقات

انا . كمان ؟ طب انتي جربتي اي علاقة قبل كدة

هند . لا طبعا لان مفيش فارس احلامي غيرك انت وبس

انا . طب عرفتي الكلام دا ازاي

هند . بصراحة من علي النت

انا . بتتفرجي علي افلام

هند . ايوة .. قالتها وهي مكسوفة ووشها علي الارض

انا . طيب انتي بنت اختي ومفيش حاجة بتحلل ان الواحد يتجوز بنت اختة

هند . ساكتة ومش بترد

انا . طيب تعالي في حضني

اخدت هند في حضني وجسمها ولا بت بنت ٢٥ سنة وبحسس علي ضهرها ونزلت علي طيزها لقيتها ملبن والبت ساحت خالص واخدت شفايفها وامص لقتها مش عارفة تبوس ولا عارفة تعمل حاجة . ماهي دي اول تجربة ليها .

حسيت برجل برا فقلت لهند طيب بعدين عشان ماما برا وعلشان محدش يشك في حاجة الصبح هانقعد مع بعض براحتنا .

ولقيت هند في دنيا تانية مش قادرة تقوم قمت مسكتها وسندتها علشان تقف علي حيلها وخرجت . وانا قعدت شوية افكر .. هو في اية واية اللي بيحصل دا .

دا انا شكلي هاكون في متعه متتوصفش ولسة اما نشوف حكاية سوسو وبنتها دي كمان .

ولسة هانشوف بقيت الاحداث

هالة لسة هاتحكيلي عن الحلم اللي حققتة معايا

وهند واللي حصل بينا وتفكيرها هايودينا فين

وسوسو اللي شكلها عايزاني

وروني اللي عايزين يجوزوها ليا

طب هنا هاننهي الجزء دا ونكمل الباقي في اجزاء تانية

بس بجد اتمني تشاركوني بتعليقاتكم
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير)
عااااش يا كينج استمر واستعجل بالاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير)
حبيبي يا محترف
فعلا محترف
اللي يقول القصة دي بالشكل دا لازم يكون محترف
بس ليا طلب واحد عندك
ما تتأخرش في الاجزاء
حلاوة القصة دي في سخونتها
بلاش تخليها تبرد بطول الوقت
تحياتي لك يا مبدع
 
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير)
حبيبي يا محترف
فعلا محترف
اللي يقول القصة دي بالشكل دا لازم يكون محترف
بس ليا طلب واحد عندك
ما تتأخرش في الاجزاء
حلاوة القصة دي في سخونتها
بلاش تخليها تبرد بطول الوقت
تحياتي لك يا مبدع
تسلملي علي الكلام الجميل دا واتظر قريب الباقي
 
فى البدايه بس فيه ملحوظه صغيره كده..ان ازاى العلاقه بينه وبين اخته تطور بالطريقه دى ومن اول يوم وحتى من اول ساعه كمان وبدون اى مقدمات وكأن اخته كانت متفقه معاه انه خلاص هينيكها علطول اول ميروح عندها وحتى من اول بوسه كمان يسيب خدها وتديله شفايفها وبعد كده هى اللى تروح له الاوضه بتاعته وتقوله انها محرومه وعاوزه ومبتاخدش حقوقها من جوزها..وازاى اصلا اول ماتتكلم تكلم بالجراءه دى كلها وكانها نامت معاه كتير قبل كده ودى حاجه عاديه..مفيش اخوات متهيألى تكون البدايه بينهم بالسرعه وبالطريقه دى وبدون اى مقدمات زى كده خالص..واعتقد ان ده خيال وجامد اووى اووى.وكمان من اول نيكه ومن اول مره بينهم تتكلم بمنتهى الشرمطه دى وكانها شرموطه قديمه ومتعوده دايما على النيك والشرمطه والمص و كمان عادى تقوله نيكنى وقطع بزازى ومش عارف ايه..برضه الحته دى واسعه شويه يعنى..ومفيش ترتيب لسرد الاحداث ولا وصف موقف النيك والمتعه كما ينبغى ورص كلام وخلاص..وكمان بنت اخته اول متدخل عليه الاوضه تلعب وتحسس على زوبره عادى كده ازاى..طبعا دى متحصلش الا فى حاله ان البنت تكون شافت امها وهى بتتناك منه طبعا ولا حاجه وعشان كده اتصرفت بجراءه اووى
يعنى لازم تكون يااما شافتهم او تكون بتتساحق مع امها او صاحبة.امها وبنتها مثلا وعندها الجرأه للنيك وعاوزه تتناك بأى طريقه وواثقه طبعا عشان شافت حاجه اكيد...المهم ان الاحداث والموضوع عمره مايجى بالسرعه اللى اللى وصفتها دى ولا بالطريقه دى كمان..وخاصة بعد 28 سنه ميحصلش عمره فى ساعه واول ساعة كمان...يريت متزعلش من كلامى بس اهم حاجه ودى مجرد ملاحظه بس..لكن فعلا القصه جميله واعتقد هتكون كمان اجمل بكتير فى الاجزاء الجايه اما بنت اخته يبقى لها دور كبير طبعا ودور بطوله كمان فى القصه وهتبقى كلها متعه واثاره ومن غير راحه من النيك خالص لانه اعتقد برضه انه هينيك اخته وبنتها وصاحبة اخته وبنته..وممكن ابن اخته يشترك كمان وينيك اخته او بنت صاحبة امه وهتبقى مدعكه بالعربى يعنى
كمل واستكر وشكرا لمجهودك وفى انتظار الاجزاء النار والممتعه اووى اللى جايه ويريت متتأخرش بس علينا....
 
  • عجبني
التفاعلات: منشار

استمر يا غالي بدايه مبشره لقصه عبقريه بس خلي بالك انتا قبل كل
حدث لازم تعمل تمهيد و تهتم في البعد النفسي للقصه


تحياتي...



أركان شاهين 👑
 
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير)
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

استمر يا غالي بدايه مبشره لقصه عبقريه بس خلي بالك انتا قبل كل
حدث لازم تعمل تمهيد و تهتم في البعد النفسي للقصه


تحياتي...



أركان شاهين 👑
انا لسة مبتدئ في الكتابة
 
  • عجبني
التفاعلات: أركان شاهين
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير)
روعه روعه روعه تسلم افكارك وايدك وتحياتى لك على المجهود الرائع
 
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعيني (ابوالخير)
  • عجبني
التفاعلات: أركان شاهين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%