NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال الحب سبب الشهوة ولا الشهوة سبب الحب

ناروتو شيبودن (معاذ)

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
ناشر صور
الموقع الالكتروني
www.google.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بصرف النظر عن اي اختلافات في الرد انا عاوز رأيكم هل الحب سبب الشهوة ولا الشهوة سبب الحب

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage
الحب حاجه والشهوة حاجه تانيه

الشهوة سبب الحب

بصرف النظر عن اي اختلافات في الرد انا عاوز رأيكم هل الحب سبب الشهوة ولا الشهوة سبب الحب
الاتنين وجهين لعمله واحده الجنس

• عجبني
التفاعلات: رجل كتوم
  • عجبني
مكنش حد خان مراته او خان حبيبته مع واحدة تانية
ومين قالك ان الجنس يقتصر علي الزوجة بس بالعكس الشهوة بتخلي المتزوج يخون والجنس برده بيخلي الراجل يحب عشان الجنس

ومين قالك ان الجنس يقتصر علي الزوجة بس بالعكس الشهوة بتخلي المتزوج يخون والجنس برده بيخلي الراجل يحب عشان الجنس
الراجل بطبعه شهواني الحب عنده حاجة و الشهوة حاجة تانية عكس البنت
البنت لما بتحب بتسلم نفسها للشهوة والدليل علي كدا مش بتحب ان حد يلمسها غصب عنها حتي لو مستمتعة بتبقي مدايقة

• عجبني
الراجل بطبعه شهواني الحب عنده حاجة و الشهوة حاجة تانية عكس البنت
البنت لما بتحب بتسلم نفسها للشهوة والدليل علي كدا مش بتحب ان حد يلمسها غصب عنها حتي لو مستمتعة بتبقي مدايقة
صح بس ممكن من الشهوة تسيب حد يلمسها وساعتها الشهوة هتخليها تقبل الجنس وبعدها تضايق مش العكس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
بس لو انت بتحبها هتشتهيها ولو مش بتحبها مش هتشتهيها
لا مش شرط
أنا لو بحب واحده هحبها عشان شخصيتها روحها ومش هفكر فيها جنسيا غير وانا كاتب كتابي عليها

صح بس ممكن من الشهوة تسيب حد يلمسها وساعتها الشهوة هتخليها تقبل الجنس وبعدها تضايق مش العكس
البنات وضعها مختلف عننا شويتين تلاتة

• عجبني
  • عجبني
البنت بتبقي هايجة و تعبانة اكتر مننا و ممكن تبقي هارية نفسها عادة سرية بس مش بتسلم نفسها الا للي قلبها اختاره و الدليل علي كدا البنت الي بتجوز حد بتحبه غير لما تجوز واحد اتغصبت عليه او واحد جاهز جيه حمل و شال

• عجبني
البنت بتبقي هايجة و تعبانة اكتر مننا و ممكن تبقي هارية نفسها عادة سرية بس مش بتسلم نفسها الا للي قلبها اختاره و الدليل علي كدا البنت الي بتجوز حد بتحبه غير لما تجوز واحد اتغصبت عليه او واحد جاهز جيه حمل و شال
انا متفق معاك

لا مش شرط
أنا لو بحب واحده هحبها عشان شخصيتها روحها ومش هفكر فيها جنسيا غير وانا كاتب كتابي عليها
محدش بيعمل كدا الا قليل انت طول ما الجنس في دماغك بتبصلها نظرة شهوانية حتي لو بتمنع نفسك وكلامك عن كتب الكتاب عاوز تبقي النظرة حلال

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى و doctor_massage
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%