NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش الحالة النفسية والجنس. ((النكد ))✌️✌️

ليه بس يا نجم انت ما شا**** عليك كل يوم بتزيدنا اعجابا بفكرك انتي وكم حد هنا لدرجه اني بفكر اجمعكم كا منتخب الفكر الراقي والاسلوب السلس
وبعدين ابله نظيره دي من زكريات الزمن الجميل ما حضرتيهاش انتي
فا نصيحه من الخال خليك مع ابله فهيته 😄😄😄😄😜
أبلة فاهينة. متبعاها. طبعا 😁😁

• عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
الحالة النفسية والجماع هي الباب الخلفي لتفاقم حالات العزوف عن ممارسة العلاقة الحميمة بين الأزواج، وقد يبدو في الظاهر أن تعرض الزوج أو الزوجة للضغوط النفسية العادية والشائعة منها هو السبب الرئيسي لحدوث هذا الخلل، الذي قد يمتد لفترات طويلة، دون أن يحاول أحد الطرفين البحث عن حل للمشكلة، التي قد تُحطم أواصر الحياة الزوجية بينهما في لحظة استسلام لتلك الضغوطات النفسية، وهنا. نتكلم عن النكد أو الحزن الشائع بين جميع الأزواج أو الشركاء وهم لهم تأثيرات كثيرة علي الحياة إلا أن يتم التصلاح بين الزوجين. ✌️
🌹موضوع النقاش 🌹
بصراحة هي عبارة عن تساؤلات في ذهني حول الموضوع واختص بها الرجال والإناث وهعرضها في صورة اسئلة منتقاة. اوكي. يلة بينا 👈
* لية الزوج مش بيحب يبداء بالتصالح وان كان هو الي علي خطاء ؟؟؟
  • لية الزوجة بتتمنع عن الزوج في حالة زعلها منة ؟؟
  • لية الزوج مش بيعمل جنس مع زوجتة مع أن دة حق مكتسب لة ولها ؟؟
  • لية دائما الجنس مرفوض ايام النكدة بين الازواج ؟؟
  • لية معظم الرجال بعد انقضاء فترة النكد بيصاب بالفتور من ممارسة الجنس ؟؟.
  • لية معظم الزوجات بتعتبر الجنس وسيلة للضغط علي الزوج وكلامي واضح ومفهوم وللاسف بيحصل ؟؟؟؟؟؟؟

راي خاص ✌️✌️
الجنس هو الوسيلة الوحيدة الي بعد ممارسة يحصل التصافي الكامل ولا ينقاش بعدة خلاف وعن تجربة خاصة أن كان الزوجين متفقين فكريا انجووي

#Roooooody

ردي ممكن مش يعجب كتير وبعض السخفاء سوف يضحكون عليه لكن لا يهمني​

الجنس هو رسول السلام بين اي 2 متخاصمين ....جربتها كتير ونجحت بنسبة 100%​

لما يكون 2 بينهم علاقه طويله سواء متزوجين ام لا ويحصل بينهم زعل (الافضل طبعا بين الزوجين) ويقدر الرجل أو المراة يجر أو حتي يجبر الاخر لو وصلت لشبه إغتصاب علي انه يمارس الجنس بيكونوا وصلوا في النهايه لحل 80% من اي زعل بينهم (بيتقال بعدها عارف لومكنتش عملت كده كنت هزعل منك اكتر)​

اما اجابتي عن أسئلتك​

* لية الزوج مش بيحب يبداء بالتصالح وان كان هو الي علي خطاء ؟؟؟ عشان غبي ومتخلف بعيد عني

• لية الزوجة بتتمنع عن الزوج في حالة زعلها منة ؟؟ عشان جاموسه بعيد عنك
  • لية الزوج مش بيعمل جنس مع زوجتة مع أن دة حق مكتسب لة ولها ؟؟ عشان تيس بعيد عني
  • لية دائما الجنس مرفوض ايام النكدة بين الازواج ؟؟ عشان أغبياء بعيد عننا
  • لية معظم الرجال بعد انقضاء فترة النكد بيصاب بالفتور من ممارسة الجنس ؟؟. عشان خرونج معرفش يغتصبها أثناء الزعل
  • لية معظم الزوجات بتعتبر الجنس وسيلة للضغط علي الزوج وكلامي واضح ومفهوم وللاسف بيحصل ؟؟ غبيه وبترخص نفسها

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و بيكهام الاسمر

لما يكون 2 بينهم علاقه طويله سواء متزوجين ام لا ويحصل بينهم زعل (الافضل طبعا بين الزوجين) ويقدر الرجل أو المراة يجر أو حتي يجبر الاخر لو وصلت لشبه إغتصاب علي انه يمارس الجنس بيكونوا وصلوا في النهايه لحل 80% من اي زعل بينهم (بيتقال بعدها عارف لومكنتش عملت كده كنت هزعل منك اكتر)​

اما اجابتي عن أسئلتك​

* لية الزوج مش بيحب يبداء بالتصالح وان كان هو الي علي خطاء ؟؟؟ عشان غبي ومتخلف بعيد عني

• لية الزوج مش بيعمل جنس مع زوجتة مع أن دة حق مكتسب لة ولها ؟؟ عشان تيس بعيد عني
  • لية معظم الرجال بعد انقضاء فترة النكد بيصاب بالفتور من ممارسة الجنس ؟؟. عشان خرونج معرفش يغتصبها أثناء الزعل
  • لية معظم الزوجات بتعتبر الجنس وسيلة للضغط علي الزوج وكلامي واضح ومفهوم وللاسف بيحصل ؟؟ غبيه وبترخص نفسها
طريقتك جامدة فالردود 😂

• حبيته
  • حبيته

اما اجابتي عن أسئلتك​

سيبك من الموضوع وصاحبتة. انت بجد تعبت اوي في دمج الرد بالطريقة دي. 😍😍😍😍😍😍

• حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سيبك من الموضوع وصاحبتة. انت بجد تعبت اوي في دمج الرد بالطريقة دي. 😍😍😍😍😍😍

شوفي انتي عارفه معزتك عندي بجد وان لازم اهتم بالمضوع الي تتنزليه ولازم يكون ردي عليه يليق بمكانتك عندي ا​

اما التعب فمفيش تعب ولاشيء انا فقط بعلبق بما انا مقتنع بيه ...انا ممكن اسيبني من المضوع لكن مش من صحبته ههههههه​

• حبيته

شوفي انتي عارفه معزتك عندي بجد وان لازم اهتم بالمضوع الي تتنزليه ولازم يكون ردي عليه يليق بمكانتك عندي ا​

اما التعب فمفيش تعب ولاشيء انا فقط بعلبق بما انا مقتنع بيه ...انا ممكن اسيبني من المضوع لكن مش من صحبته ههههههه​

ميرسي جدا 😍😍
**** يديم المحبه بينا يا رب 😍😍😍

• حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • حبيته
دة إجراء اظن عادي عشان انت عضو جديد اكيد الإدارة بتتاكد من هوية مواضيعك عشان في مواضيع مخالفة كتير اوي أو لسبب تاني انا مش عارفة بصراحة
مشكورة حضرتك الموضوع نزل وكله تمام ، وياريت لو تشاركيني برأيك هناك انتي واي حدا بيشوف الموضوع عشان محيرني فشخ

• عجبني
موضوع مميز كعادتك
العلاقه بين الازواج مهمه جداااا وحق لكل طرف بدون أدنى شك لو التعامل معاها إن الهدف الأسمى والأول من الزواج يبقى ده خلل جوهرى لأن الزواج أشمل من كده بكتير
ثانيا العلاقه لازم تحتاج راحه نفسيه يعنى اكيد مش هتكون مرغوبه فى وقت حزن مثلا
أما موضوع إن طرف يضغط على التانى بالعلاقة اعتقد ده غباء محكم
شخصيا مقتنع إن زمام الأمور بيد الرجل ولا يعيبه اطلاقا أنه يصالح لكن على التوازى من ده لازم الزوجه تعرف غلطها وتعتذر( فى حالة هى الغلطانه ) يعنى مفيش كبر بين الازواج

• أتفق
الحالة النفسية والجماع هي الباب الخلفي لتفاقم حالات العزوف عن ممارسة العلاقة الحميمة بين الأزواج، وقد يبدو في الظاهر أن تعرض الزوج أو الزوجة للضغوط النفسية العادية والشائعة منها هو السبب الرئيسي لحدوث هذا الخلل، الذي قد يمتد لفترات طويلة، دون أن يحاول أحد الطرفين البحث عن حل للمشكلة، التي قد تُحطم أواصر الحياة الزوجية بينهما في لحظة استسلام لتلك الضغوطات النفسية، وهنا. نتكلم عن النكد أو الحزن الشائع بين جميع الأزواج أو الشركاء وهم لهم تأثيرات كثيرة علي الحياة إلا أن يتم التصلاح بين الزوجين. ✌️
🌹موضوع النقاش 🌹
بصراحة هي عبارة عن تساؤلات في ذهني حول الموضوع واختص بها الرجال والإناث وهعرضها في صورة اسئلة منتقاة. اوكي. يلة بينا 👈
  • لية معظم الزوجات بتعتبر الجنس وسيلة للضغط علي الزوج وكلامي واضح ومفهوم وللاسف بيحصل ؟؟؟؟؟؟؟

راي خاص ✌️✌️
الجنس هو الوسيلة الوحيدة الي بعد ممارسة يحصل التصافي الكامل ولا ينقاش بعدة خلاف وعن تجربة خاصة أن كان الزوجين متفقين فكريا انجووي

#Roooooody
فعلا كلام جميل جدا 🤘🤘🤘

• حبيته
موضوع مميز كعادتك
العلاقه بين الازواج مهمه جداااا وحق لكل طرف بدون أدنى شك لو التعامل معاها إن الهدف الأسمى والأول من الزواج يبقى ده خلل جوهرى لأن الزواج أشمل من كده بكتير
ثانيا العلاقه لازم تحتاج راحه نفسيه يعنى اكيد مش هتكون مرغوبه فى وقت حزن مثلا
أما موضوع إن طرف يضغط على التانى بالعلاقة اعتقد ده غباء محكم
شخصيا مقتنع إن زمام الأمور بيد الرجل ولا يعيبه اطلاقا أنه يصالح لكن على التوازى من ده لازم الزوجه تعرف غلطها وتعتذر( فى حالة هى الغلطانه ) يعنى مفيش كبر بين الازواج
اتفق معاك يا صديقي. عودة حميدة 🤩🤩

• حبيته
التفاعلات: محب الغموض
مشكورة حضرتك الموضوع نزل وكله تمام ، وياريت لو تشاركيني برأيك هناك انتي واي حدا بيشوف الموضوع عشان محيرني فشخ
علقت فعلا ✌️✌️

• أتفق
التفاعلات: FLEX&PABLO
النكد بيخلي الواحد بارد مع مراته وهايج علي النسوان التانيه

• عجبني
  • حبيته
🌹موضوع النقاش 🌹

راي خاص ✌️✌️

#Roooooody
بناء علي حالة النفسية بيختلف الاداء الجنسي و زي ما انتي قولتي فعلا .. لكن اختلف معاكي في حاجة ، علي حسب الشعور اللي الراجل بيحس بيه بيكون اداءه الجنسي مختلف .. يعني مثلا شعور الذل و المهانة غير شعور الغضب .. الاتنين مختلفين تماما و علي حسب ما يوظف الطاقة الناتجة عن غضبه ف العملية الجنسية بتكون أقوي و أكبر دا لان ضغط الدم بيكون اقصاه اثناء الغضب ، كذلك الامر بيختلف ما بين الفرح و الزعل علي حسب الادرينالين و السيرتونين المنفرز في الجسم ف دا بيدي الطاقة اللازمة للعملية الجنسية و هكذا
الحالات كتيرة بس بتختلف من تفكير شخص و سيطرته للتاني و دي وجهة نظر

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%