NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الزغبي

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تحياتى اولا للمنتدى بادارته بمشرفينه واعضاؤه وكل عام وانتم بخير واسمحولى اقول كلمتين واستحملونى

طالما موجودين فى مكان وبنقضى فيه وقت يبقا ضرورى بنكون رأى داخلى عنه بس ضرورى نتكلم عن ايجابياته وسلبياته وانا هاخد المنتدى كمثال واقول انه مكان لطيف جدا جدا جدا ولاول مرة بشوف مجلس ادارة ومشرفين بيهتموا بالجمهور بجد ويهمهم نكون مبسوطين ومرتاحين ونفسياتنا مستقرة جواه. باحييهم وبشكرهم من كل قلبى .
هنا مفيش مشرف بيتنطط علينا ولا بيحسسنا انه من القمر واحنا من الارض لا . مفيش مشرف بيرخم على عضو زى ما كان بيحصل فى مكان تانى . مفيش مشرف ولا مشرفة بيستهتر بالعضو ويستهزأ بيه ولا له شلة بيجاملهم ويجاملوه على حساب باقى الناس .
لكن كمان فيه شوية حاجات عاوز انتقدها .
مينفعش عضو ميوله دياثة ينشر صورة بتظهر فى المشاركات الحديثة للكل ويوجهها بضمير المخاطب ويخلى عنوانها موجه لكل حد هايشوفها ويقول امك فى الصورة وتشبه مين من محارمك مش كل الناس بتقبل الاسلوب ده.
مينفعش ٨٠% من الفيديوهات تكون جايالنا من تانجو او متحملة من مواقع تانية لان اسم نسوانجي ده لازم يكون سباق وفيه ابداع ورؤية من الناشر .
مينفعش تبقا البنت او الست اللى فى الصورة رفيعة وعندها انيميا والاقى العنوان بص ع المربرب او شوف بطة بلدى متزغطة ( مربرب دى كلمة مش هينة كده ولا بطة دى تتقال على اى حد )
كمان حاجة خاصة بعناوين بعض الفيديوهات مينفعش الاقى العنوان عبارة عن مقال فى جورنال يعنى مثلا فيديو دقيقتين والعنوان يتقرى فى ربع ساعة طب ازاى هاقرا عنوان بيقول " الواد ياخد خطيبته يفسحها فيروح بيها جنينة الاندلس ويدخلوا جوه بعيد عن العيون ويخليها تمص له وبعدين يقفش بزازها ويمسك فى طيازها " ايه ده كله ليه يعنى ما كفاية كلمتين .
بس انا كده اتكلمت ايجابا وسلبا وبوجه التحية والشكر للجميع وتمنياتى للجميع بالتوفيق.

• عجبني
التفاعلات: jabr

جبت من الاخــــــــــــــــر (y)👏​

شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــابو🎓​

• عجبني
التفاعلات: عفريت سوريا و الزغبي
52f47744465f833f5653ebbd38b6208c

• عجبني
التفاعلات: الزغبي

جبت من الاخــــــــــــــــر (y)👏​

شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــابو🎓​

تسلم يا غااى ويسلم مرورك