NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه الحاجة الي بحسد النسوان عليها

انا من يوم ما جربت طعم الزب في طيزي و بقيت بنوتي كل حاجة فيا بقت زي الحريم بي الخاحة الوحيدة الي بحسد عليها النسوان هي ان معاهم خرمين و يقدروا ينتاكوا فيهم بس انا معنديش غير خرم طيزي و ده الي نفسي يبقى عندي

• عجبني
التفاعلات: سالى بنوتى, Samy.12, Kokik و 5 آخرين
اعمل عمليه

• عجبني
التفاعلات: ريري2
داقت عينك ع الكس

انا من يوم ما جربت طعم الزب في طيزي و بقيت بنوتي كل حاجة فيا بقت زي الحريم بي الخاحة الوحيدة الي بحسد عليها النسوان هي ان معاهم خرمين و يقدروا ينتاكوا فيهم بس انا معنديش غير خرم طيزي و ده الي نفسي يبقى عندي
زوبرى هيقطع خرم طيزك اوووووووووووي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mirogogo، Toommc و ريري2
حخخخ، احا. يعني انتو واخدين حقكو تالت ومتلت. بتنيكو، وبتتناكو. واحنا النسوان غلابة بنتناك بس، وبتحسدونا ع الكس؟

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: mario ماريو, نوني الخول, Ahmed2014 و 2 آخرين
حخخخ، احا. يعني انتو واخدين حقكو تالت ومتلت. بتنيكو، وبتتناكو. واحنا النسوان غلابة بنتناك بس، وبتحسدونا ع الكس؟
بيحسدكم على كس بينزل منه ددمم كل شهر وبيخليكم لمدة اسبوع شهريا بتعيطوا في السرير

• عجبني
التفاعلات: Ahmed2014
انا من يوم ما جربت طعم الزب في طيزي و بقيت بنوتي كل حاجة فيا بقت زي الحريم بي الخاحة الوحيدة الي بحسد عليها النسوان هي ان معاهم خرمين و يقدروا ينتاكوا فيهم بس انا معنديش غير خرم طيزي و ده الي نفسي يبقى عندخرم

خرم طيزنا بالخرمين بتوعهم

• عجبني
التفاعلات: Ahmed2014
مين قالك اننا بنيك بيه ده حرفيا وجوده زي عدمه ملوش لازمه هي الطيز بس الي بنستخدمها عشان ندلع نفسنا

• عجبني
التفاعلات: فتحية الهايجة، ريري2 و نوني الخول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعالي هدلعك اوووووي

JyBh7lp.webp JyBhYUN.webp JyBhcJI.webp JyKMnOx.webp

بالنسبة لي
انا بنتاك بس زبي ملهوش لزمة ابدا حتى انه عمره ما وقف

• عجبني
التفاعلات: mario ماريو
نفسي في كس زيك د احلى حاجة عندكم اكساسكم الي بتبلع ازبار الفحول يا لهوي نفسي اكون بنت و يكون عندي كس زيك

بالنسبة لي

انا بنتاك بس زبي ملهوش لزمة ابدا حتى انه عمره ما وقف
بالعكس الدكر بيحب انه ينزل على زنبور البنوتى اللى معاه

الى يقهر بقا كمان انهم بيستمتعو من الفتحة الى احنا منعرفهاش اكتر بكتيييير

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%