NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال الحاجات اللي بنحبها و تجمعنا

كريم اوي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايه اكتر حاجة تحب تعملها و ايه اكتر حاجة تحب تتعمل ليك وقت الجماع السؤال للرجالة و الحريم
انا عن نفسي بحب العب في الكس ببقي بمختلف أشكاله لحس عض مص شفط ضرب فرك بعبصة لحد النيك المتقطع ، و احب الست تقعد تتحركلي و تنهزلي و تدلع بجسمها علي جسمي و تتلبون عليا علشان اصفيها

• عجبني
التفاعلات: ahasmaa و نسوانجي راقي
انت كدا غشيم لانك بتركن فى المنطقه 7 بس
لازم تدى كل المناطق حقها كامل والا المزه هتزعل منك وتديك استماره 6

• عجبني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: كريم اوي, عارف سكتى, زوقة الجن و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه اكتر حاجة تحب تعملها و ايه اكتر حاجة تحب تتعمل ليك وقت الجماع السؤال للرجالة و الحريم
انا عن نفسي بحب العب في الكس ببقي بمختلف أشكاله لحس عض مص شفط ضرب فرك بعبصة لحد النيك المتقطع ، و احب الست تقعد تتحركلي و تنهزلي و تدلع بجسمها علي جسمي و تتلبون عليا علشان اصفيها
مافيش حاجة معينة بحبها اكتر حاجة. أنا بحب كل حاجة وبحب استمتع بكل حتة في جسم الست اللي نايم معاها وامتعها قبل مازوبري يدخل في كسها.

• عجبني
التفاعلات: كريم اوي و نسوانجي راقي
اقولك علي حاجه مش الكس بس مفتاح الستات او البنات البزاز و الحلمات الحلمات مفات اي واحده مهما ان كانت اي يلا معلمة علي الماشي اهه صباحك عسل🥰🥰

• عجبني
التفاعلات: كريم اوي و نسوانجي راقي
جسم الانثى كلو حلو ولازم الواحد يهتم بيه كلو

• عجبني
التفاعلات: كريم اوي
في الجنس اكتر حاجة بحبها مسك البزاز و لحس الكس

• عجبني
التفاعلات: كريم اوي
انت كدا غشيم لانك بتركن فى المنطقه 7 بس
لازم تدى كل المناطق حقها كامل والا المزه هتزعل منك وتديك استماره 6
كل المناطق لها التقدير و الاحترام و لكن بيبقي لكل شخص وضع ولا اتنين المفضلين ليه 😉🔥

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%