NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بتعملو ايه ولا بتحسو بايه لما موضوع الخطوبة او الجواز يتفتح من اهلكم او صحابكم؟

• عجبني
  • ايه ده
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: ابراهيم ابراهي, lostmind, EMY AHMED و 2 آخرين
في مننا يحبوا يتجوزوا عادي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ديوث ممحون و حنان و حب
الجواز شىء والمتعة الخلفية شىء تانى فية كتير سوالب متجوزين ومخلفين وفية توبات متجوزين وبيمارسوا مع سوالب دى متعة ودى متعة عادى جدا انك تتمتع فى الحالتين

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • حبيته
التفاعلات: Modymoony, ديوث ممحون, Omar2016 و 3 آخرين
انا عن نفسي كـ bisexual مفيش اي مشكلة في الجواز لان عندي ميول للـ gay بس تبادل هارد فقط وفي نفس الوقت بعمل علاقات مع البنات من غير ما احس بمشكلة وعشان كدا تصنيف ال bisexuality تم اختراعه لكن المشكلة في اللي ميولهم تجاه ال gay فقط وعندهم عدم رغبة او ميل للبنات دول اللي اعتقد مينفعش يتجوزوا عشان هيظلموا نفسهم ويظلموا اللي هيتجوزوها
لكن من حيث السرية فكدا كدا موضوع ميلك لل gay هيفضل حاجة مش هتقدر تصرح بيها لأي مخلوق غير شريكك في العلاقة وبس

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Modymoony, ديوث ممحون, سومه العاشق و 2 آخرين
مخترع قصص انني نسوانجي فهما مستنيين ادخل عليهم بوحدة اقلهم دي ههخطبها فلسا موصلتش لمرحلة الزن بس المسألة منتهية خالص مفيش نقاش فيها

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Omar2016 و Eross
الجواز شىء والمتعة الخلفية شىء تانى فية كتير سوالب متجوزين ومخلفين وفية توبات متجوزين وبيمارسوا مع سوالب دى متعة ودى متعة عادى جدا انك تتمتع فى الحالتين
مفيش حاجه اسمها متعة خلفية..دي ميول
اه فيه بوتوم وتوب متجوزين ومخلفين بس هل مبسوطين مش عارف..
بيتعاملو مع ميولهم ازاي بردو مش عارف..
بيأدو واجباتهم الزوجية وفيه رضا في العلاقة مش عارف..
جايز هما اصلا بايسكشوال وعندهم انجذاب بنسبة مش قليلة للستات
طب بالنسبة للجاي اللي مش بيحس بحاجه ناحية الستات
كده يعني

حاجه تانيه مثلا لو حصل واتجوزت انا مش هكون حابب امارس ميولي المثلية لانها خيانة لشريكتي ولنفسي

فالموضوع مش سهل على فكرة

• عجبني
التفاعلات: Omar2016
انا عن نفسي كـ bisexual مفيش اي مشكلة في الجواز لان عندي ميول للـ gay بس تبادل هارد فقط وفي نفس الوقت بعمل علاقات مع البنات من غير ما احس بمشكلة وعشان كدا تصنيف ال bisexuality تم اختراعه لكن المشكلة في اللي ميولهم تجاه ال gay فقط وعندهم عدم رغبة او ميل للبنات دول اللي اعتقد مينفعش يتجوزوا عشان هيظلموا نفسهم ويظلموا اللي هيتجوزوها
لكن من حيث السرية فكدا كدا موضوع ميلك لل gay هيفضل حاجة مش هتقدر تصرح بيها لأي مخلوق غير شريكك في العلاقة وبس

عارف البايسكشوال ممكن ميبقاش عنده مشاكل مع الجواز لانه بينجذب للستات
بالنسبة للجاي فالموضوع صعب هو معندوش الرغبة دي معندوش الميول للنوع ده يعني لو اتجوز بيكون مضطر بسبب الاهل مثلا وكلامهم الكتير ومش بيكون عنده مبرر مقنع بالنسبة للاهل
اصل هتقولهم ايه
وحياته بعد كده مش عارف هتكون عاملة ازاي فهو فعلا ظلم ليه وليها
هيتعامل معاها اواي وهو اصلا مش حاسس باي حاجه ناحيتها
طب ميوله المثلية اللي اكيد مش هيعرف يمحيها هيتعامل معاها ازاي

مخترع قصص انني نسوانجي فهما مستنيين ادخل عليهم بوحدة اقلهم دي ههخطبها فلسا موصلتش لمرحلة الزن بس المسألة منتهية خالص مفيش نقاش فيها
يهدك😂😂
اي اللي مفيهاش نقاش انك هتتجوز يعني؟

مفيش حاجه اسمها متعة خلفية..دي ميول
اه فيه بوتوم وتوب متجوزين ومخلفين بس هل مبسوطين مش عارف..
بيتعاملو مع ميولهم ازاي بردو مش عارف..
بيأدو واجباتهم الزوجية وفيه رضا في العلاقة مش عارف..
جايز هما اصلا بايسكشوال وعندهم انجذاب بنسبة مش قليلة للستات
طب بالنسبة للجاي اللي مش بيحس بحاجه ناحية الستات
كده يعني

حاجه تانيه مثلا لو حصل واتجوزت انا مش هكون حابب امارس ميولي المثلية لانها خيانة لشريكتي ولنفسي

فالموضوع مش سهل على فكرة
أيوة في مبسوطين لانهم بايسكشوال

• عجبني
التفاعلات: Eross
طب انت بتعمل ايه بقا 🤔😂😂

• عجبني
طب انت بتعمل ايه بقا 🤔😂😂
بجاريهم بس ببين اني مهتم بحياتي العملية وان الجواز مش هدف في الحياة او على الاقل بالنسبة ليا
وفيه اولويات قبل الجواز محققتهاش
كمان بتحجج بالظروف بقا وان ده مبقاش زمنه ولا وقته وان الناس المفروض تركز هما محتاجين ايه فعلا وان الجواز ليه ابعاد تانية ومسئولية كبيرة انا مش قدها الحقيقة
بصي بكئبهم وفي الاخر بقولهم اني لسه صغير😂

• بيضحكني
التفاعلات: EMY AHMED
بجاريهم بس ببين اني مهتم بحياتي العملية وان الجواز مش هدف في الحياة او على الاقل بالنسبة ليا
وفيه اولويات قبل الجواز محققتهاش
كمان بتحجج بالظروف بقا وان ده مبقاش زمنه ولا وقته وان الناس المفروض تركز هما محتاجين ايه فعلا وان الجواز ليه ابعاد تانية ومسئولية كبيرة انا مش قدها الحقيقة
بصي بكئبهم وفي الاخر بقولهم اني لسه صغير😂
دحلاب😂😂

• بيضحكني
أيوة في مبسوطين لانهم بايسكشوال
هما معندهمش مشاكل مع الجواز زي ال pure gays
حياتهم الزوجية ممكن تمشي عادي زي الاستريت مع اختلاف انه بيكون جانب منه جاي ممكن يقاومه او يعوضه مع شريكته او يحاول يعبر عنه في علاقة مع راجل... كل واحد وقدرته وارادته

الجاي بقا حياته بتمشي ازاي مع واحده مش حاسس بحاجه ناحيتها ممكن يمارس معاها لكن هل هيستمر هيقدر يوفرلها اجتياجتها
طب احتياجاته هو ميوله هو؟!!

الجاي هيفضل جاي حتى لو اتجوز

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
دحلاب😂😂
بس عارفه من جوايا بقول يارب ميجيش اليوم ده
وسط صحابي لما بيتكلمو عن الموضوع ده او البنات واعجابهم بواحدة بكون عايز اجرب الاحساس ده وبقعد اسأل اشمعنا هما ليه انا مش زيهم ليه انا ميبقاليش حياة زي دي..مش بحسد او بحقد او حتى بنظر بس ليه..
انا حتى مش بكون قادر اقول الكلام ده بس بجايرهم واقول افكار وحجات مش حاسسها

لما اهلي يكلموني في الموضوع ومستنين اليوم ده اه بقولهم مبررات تقفلهم من الموضوع لكن من جوايا بكون حابب افرحهم وبكون حاسس بالظلم وانهم انانيين او انا الاناني
تناقضات كتير وربي وكلام اكتر مبيحصلش حاحه غير انها بتزيد مع ضحكة سمجة على وش ملامحة باردة
كدهون🙂

يهدك😂😂
اي اللي مفيهاش نقاش انك هتتجوز يعني؟
طبعا لا النقاش هو اللي منتهي في الموضوع دا يعني انا لحد دلوقتي مخبي اني بنوتي بس لو اتفرض عليا هرفض

• أتفق
طيب متحاولوا ترجعوا للفطره وتعيشوا الحياه صح

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%