NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اصل المشكله كلها ف حوار الاسعار والمشكله دي حلها مش ف إيدك
يبقي نحاول نوصل لحل يخفف الضغوط و الاعباء و البنات تجوز و الشباب يتجوز حرفيا في ناس هتموت و تجوز

الشرع قال يا مرام الزوجة ليها حق النفقة الي هيا المسكن و الماكل و الكسوة مش قال اجهز المسكن لوحدي
بس ي بابا عشان انتا كدا بتخبط ف الحلل بجد

بس ي بابا عشان انتا كدا بتخبط ف الحلل بجد
ابقي لم حللك و انتا ماشي علشان مخبطش فيها
انت يابني سمعت قبل كدا ان الراجل يجهز كل حاجة و يدفع مهر و شبكة و هيا تروح بشنطة هدومها

انت يابني سمعت قبل كدا ان الراجل يجهز كل حاجة و يدفع مهر و شبكة و هيا تروح بشنطة هدومها
انت مسمعتش عشان ده محصلش قدامك بس ده الشرع

• عجبني
التفاعلات: ناروتو شيبودن (معاذ)
يبنى مهو دا الاساس ف الشرع

• عجبني
انت مسمعتش عشان ده محصلش قدامك بس ده الشرع
يا بني انا محامي و درست حاجات كتير مسمعتش بالي انتا بتقوله دا دا انا دخلت ادور علي كتب الكلية بتاعتي و اشوف كتاب الشريعة علشان اشوف الكلام دا

يا بني انا محامي و درست حاجات كتير مسمعتش بالي انتا بتقوله دا دا انا دخلت ادور علي كتب الكلية بتاعتي و اشوف كتاب الشريعة علشان اشوف الكلام دا
كتب كليه لي وتتعب نفسكاكتب علي النت وهيطلعلك البقلك عليه

• عجبني
دخلت ملقتش معلومة واحدة متفق عليها في اختلاف من كلام لكلام انا عاوز الكلام الي موثوق منه

وبعدين يا عم اجدد معلومات بدل اما ابقي غلطان و اقاوح

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مهو دا من معنى الرجال قوام ن ع النساء ابحث ف الموضوع دا
يابني متبوظش المعلومتين الي عندي انا هبحث و اشوف علشان انت كدا بتدخل الخطوط في بعضها

دور علي النت هتلاقي حاجات كتير تفيدك
انا هشوف كدا و هرجع للكتب لان في كتب فقه و تشريع عندي هتكون افضل من النت بكتير لان معظم معلومات النت غلط

انا عن نفسى ضد التقاليد دى خالص ورفضاها رفض نهائى الزوج يجهز مسكن الزوجية حسب استطاعتة والبنت متجيبش اى حاجة بس كده
جاية على الجاهز

• عجبني
يابني متبوظش المعلومتين الي عندي انا هبحث و اشوف علشان انت كدا بتدخل الخطوط في بعضها
مش كاملين المعلوماين الى عندك يسطا ف الاساس الراجل عليه كل حاجه معلهاش غير شنطه هدومها بس ملهمش الحق يتشرطوا ع حسب امكانياتك الى هو دا الموجود تمام تمام مش تمام سلاموا عليكوا

• عجبني
مش كاملين المعلوماين الى عندك يسطا ف الاساس الراجل عليه كل حاجه معلهاش غير شنطه هدومها بس ملهمش الحق يتشرطوا ع حسب امكانياتك الى هو دا الموجود تمام تمام مش تمام سلاموا عليكوا
ياض افهم مبقاش الكلام دا لان الزمن اتغير و الدنيا اتغيرت و هما الي طالبو بالمساواه مع الراجل اشمعنا في دي الراجل راجل و الست ست

انا عن نفسى ضد التقاليد دى خالص ورفضاها رفض نهائى الزوج يجهز مسكن الزوجية حسب استطاعتة والبنت متجيبش اى حاجة بس كده
بصراحة كلام اكثر من رائع.. يلا بينا

• عجبني
شوف يا خويا
على قد لحافك مد رجليك
لكن ما تقًليش ما يجيبشي حاجة و يسمي نفسو راجل

• عجبني
شوف يا خويا
على قد لحافك مد رجليك
لكن ما تقًليش ما يجيبشي حاجة و يسمي نفسو راجل
يا خالتي مش بقول ميجبش انا بقول ان نخفف علي بعض هيا تخفف عن اهلها و هوا يخفف عن نفسه في حاجات بتيجي بزيادة اوي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%