NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Pleyer77

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا كنت عايش في السعوديه مكبوت من اول التسعينات لغاية سنة ٢٠١٠ بعدها بقى انفجرت من اول ما نزلت مصر الجنس هو اللي بيحركني نمت مع بنوتي نمت مع ابن خالي نمت مع أخته نمت مع بنت خالتي واتحرشت بيها في ضهر امها خالتي اللي كانت مستضفاني في بيتها خنت رجاله مع مراتتهم خنت صاحبي اللي وصاني على خطيبته علشان اجهز بيتهم ونمت مع خطيبته واخته في شقته من قبل ماهو يخشها اصلا بأنه مسافر نمت مع خطيبتي من قبل الخطوبه عملت كل حاجه بكل شكل اليوم اللي بيعدي فيه من غير جنس بحس اني في حاجه غلط مش قادر اشتغل مش قادر اكل مش قادر اشرب مش قادر اعمل اي حاجه خالص جيت فتره نقلت شغلي لشغل ثاني قابلت فيه خطيبتي كنت بزنقها يوميا في المخزن بتاع الشغل مكناش بنشتغل اد ما بتعمل سكس لما سبنا الشغل وكل واحد راح شغل ثاني ورجعت شغلي القديم حرفيا مش قادر اقعد ع الكرسي من كثر النار اللي فيا وشوقي ليها ومش قادر امسك قلم حتى عامل زي مدمن المخدرات بس انا مدمن جنس ممكن اتكلم في شكل ولون للجنس مش عارف الجنس بيدمرني حرفيا

• عجبني
التفاعلات: Maryam9
اعرض نفسك ع دكتور متخصص

الادمان الجنسي شيء موجود
شوف مختص نفسي لعلاج هذا الكبت
و حول خطيبتك الى صفة مراتك
و ما اعملش علاقات مش محمية
و اهمل تحاليل امراض جنسية كل فترة!

الصراحه انا لو صحبك كنت مثلت ب**تك حسبي **** عليك ياخي اتقي **** وروح شفلك دكتور. دا مواصيك على عيلتك على اساس انك اخوه لا ومش كده وبس متعدي على حرمات بيتك انت فيه ايه ولزمتها. ايه خطبتك وانت عملت كل دا يخي احا

• عجبني
التفاعلات: Maryam9
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%