NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

غبا بعيد عنك
النيك له مكان ممتع جدا وهو الكس لكن الطيز محتاجه ترتيب ومحتاجه مجهود عشان تنفع تستقبل الزبر وكمان الطيز دي مستودع الخرا كمان اذاي استمتع والي معي تتألم مش فاهم
بصراحه انا جربتها مرات قليلة وبناء علي طلب المراة التي معي وعمري ما طلبتها ولا بكون حاببها

عايزة اعرف ليه الرجالة بتحب الخلفى رغم أنه مؤلم بالنسبه لينا كستات يعنى ايه المتعة فيه
لو راجل متخلف هيوجعك لكن لو فاهم اقطع دراعى ان متمتعتيش

عايزة اعرف ليه الرجالة بتحب الخلفى رغم أنه مؤلم بالنسبه لينا كستات يعنى ايه المتعة فيه
هو كل حاجه ليها متعه خاصه الخلفي غير الأمامي مش كله زي بعضه اما بالنسبه لي الألم بتبقي واقفه علي الي معاكي غشيم وبغل ولا استاذ عايز متعه بتفرق فحاجات كتير جدا

فيه فرض سيطرة ومتعة اعلي شوية لكن الاساس امامي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الامامى افضل طبعا .. الاستمتاع بالطيظ متعه و له عندنا مكانه لكنه أفضل دون الدخول

بصراحة ما عندي جواب و انا صاحبتي ما بترضا تنتاك مني بطيزها بس بحب انزل و اشم و الحس و بهيج اوي على طعمو و ريحتو

شكل الطيز عموما بيهيج
بيكون ضيق ف بيحلب الزب تمام

لانه اضيق و لانه ممنوع و لو انتي مش حابه مستحيل يتعمل معاكي ابدا

الطيز منطقة مغرية جدا و حركتها مثرة في الراجل جدا لو الست وحشة و طيزها
حلوه ممكن ببسطة تثير الراجل علي فكرة الخلفي مغري للمجربوش بس اول ميجربه هيقضل الامامي تاني غير في حلتين بس لو الست بقت وسعه قوي من قدام بعد الولده مثلا فمبقاش بيحس بحاجة معها او شعور كسر القواعد و تحكم الشهوه بيكون الغرد عمل شي غير تقليدي مش النيك الخلفي خاصتا لانه ممكن يحقق المتعه نفسه لو نك الست في كسها بس من وره و هي نيمه علي بطنها هيشعر نفس الاجساس و الناس الي جربت هتاكد كلمي

• عجبني
التفاعلات: ميم العراقي
لان الخلفي بتكون ضيقه عن الامامي فابتدي احساس ومتعه افضل للراجل ...جوزي دايما بيقولي كدا
حضرتك متزوجة؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%