NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عايزة اعرف ليه الرجالة بتحب الخلفى رغم أنه مؤلم بالنسبه لينا كستات يعنى ايه المتعة فيه
عشان الكس بيكون واسع بعد الولادة والمتعة بتقل والطيز دايما بتكون ضيقة بغض النظر عن الالم

أنا راجل و مش بحبه!! 🙋🏻‍♂️

عايزة اعرف ليه الرجالة بتحب الخلفى رغم أنه مؤلم بالنسبه لينا كستات يعنى ايه المتعة فيه
1- انها اضيق فا بتمتع
2- عارفين انه مؤلم وعشان كدا بنطلبه من باب السيطره وكدا مفيش راجل مبيحبش ان الست اللي معاه تخضع ليه
3- مشاكله اقل وصحيح مش امن لكنه أأمن الجنس العادي
4-وضعياته سهله وينفع في اي مكان

عشان الخلفي اضيق وكمان في عضلات بتقاوم علي ما اعتقد يعني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت كراجل مبحبوس وبقرف منه
بس تقريبا الرجالة بتحبه لسببين اولا الممنوع مرغوب وثانيا الفتحة بتبقى ضيقة ودا بيبقى ممتع عكس الكس الي بيوسع من اول شهر

انا مكنتش بحبه لكن لما جربته لقيتها ممتعة ليها جدا مش ليا

الناس بتحبه كده لانه ممتع بالنسبالهم

التعميم لا يصلح فى النقطة دى
فيه رجالة مبتحبش الخلفى وفيه ستات بيكون ممتع ليها

هي المشكلة ف الطيز نفسها ،،، مغرية وبالنسبالي هي والسوة (الوسط) مركز الاثارة في المرأة ، والمتعة الوحيدة بعد كم الاغراء دة انه ينيك خلفي

لازم نتفق ان احلى شئ او من احلى المناطق عند المرأه طيزها والا لما اتفق جميع بيوت الازياء العالميه على اظهارها وتوضيح معالمها وحتى المايوهات بقت عباره عن فتله صغيره من الخلف تدخل في تجويف الطيز وبالتالي فالراجل يثار جدا من المنطقه دي وبيبقى عاوز ياكلها اكل ويفضل انه يشتغل خلفي اكتر من امامي بس برضه ده مايمنعش ان الامامي هو الكنج

الخلفي بيكون للتجربه والتغيير وفي بعض الاوقات اامن

حجم الكورة واللحم والدهن والحنية و الخرم ضيق و نومة كويسة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%