NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في ناس بتحب الجنس الجماعي وناس بتكره ولو جينا نقارن هنلاقي ان اغلبيه اللي بيحب الجنس الجماعي الرجاله علي العكس الستات ترفض الجنس الجماعي بس خليني اقولكو ان انا اتحطيت ف مواقف وحفلات جنسيه حرفيا انا مكنتش اتخيل ان في ف مصر حجات زي دي وعايز اقولكو ان في عالم محدش يعرف عنه حاجه وناس بتعمل حجات انت ممكن متتخيلهاش ومتصدقش انها موجوده في مصر او الوطن العربي ولولا ان انا عيشها مكنتش صدقت بس المجمل ان الجنس الجماعي والحفلات الستات مبتحبوش لان الستات غيرنا بتفكر بقلبها مش بجسمها ف تكون بتحب شخص وتمارس معاه انما حفلات وجماعي لا واحنا ك رجاله اغلبنا يموت ف النسوان ف نحب الجماعي عادي
مش حقيقي ... في ستات بتحب الجماعي لنا بتتحرر من فكرة ربط الجنس بالجواز

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: نار زبري، zeb8inch و نسوانجي جامد اووي
انا جربت الجماعى اكتر من مره ورائى فيه كالاتى
كنت محتاجه احربو وانا فى سن اصغر من كدا لانو محتاج صحه .
متعتو اكبر وطعمها مختلف بس احيانا كنت بحس بتشتت وانى تايهه بين الاتنين الى معايا
انا عارف الموضوع ده من المنتدي القديم بس انتي قلتي انه كان مره واحده

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
في ناس بتحب الجنس الجماعي وناس بتكره ولو جينا نقارن هنلاقي ان اغلبيه اللي بيحب الجنس الجماعي الرجاله علي العكس الستات ترفض الجنس الجماعي بس خليني اقولكو ان انا اتحطيت ف مواقف وحفلات جنسيه حرفيا انا مكنتش اتخيل ان في ف مصر حجات زي دي وعايز اقولكو ان في عالم محدش يعرف عنه حاجه وناس بتعمل حجات انت ممكن متتخيلهاش ومتصدقش انها موجوده في مصر او الوطن العربي ولولا ان انا عيشها مكنتش صدقت بس المجمل ان الجنس الجماعي والحفلات الستات مبتحبوش لان الستات غيرنا بتفكر بقلبها مش بجسمها ف تكون بتحب شخص وتمارس معاه انما حفلات وجماعي لا واحنا ك رجاله اغلبنا يموت ف النسوان ف نحب الجماعي عادي
أنا مجربتش أى سكس مطلقا لكن بصراحة بحب الجماعى فشخ و نفسى أجربه قبل ما أتجوز علشان مش هقبل أعمل كده بعد الجواز

النسوان مبتحبش عشان كثرة الخوف من المراقبة الفضيحة، وعشان متعرفش كل الرجال المشاركين، وتخاف من حدوث نزاعان بين الرجالة، وعدم انسجام

حقيقه وعن تجربه جربت ثلاثى ورباعى

اظن مش فكره مشاركه رتجل تاني معاك اد منتا حابب تشوف الست اللي معاكم ف إحساس تاني فبيزود احساسكم بالسيطره عليها و هكذا

• عجبني
مين قال الكلام ده
الرجالة مش كلها بتحب الجماعي
ومش الستات كلها بتكره الجماعي
اعرف واحدة بكلمها نفسها تجرب الجماعي جدًا ولما تسافر برة البلد هتحاول تجرب كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مين قال الكلام ده
الرجالة مش كلها بتحب الجماعي
ومش الستات كلها بتكره الجماعي
اعرف واحدة بكلمها نفسها تجرب الجماعي جدًا ولما تسافر برة البلد هتحاول تجرب كدا
ياحبيبي م ممكن تعملها عادي ف مصر وبعدين انا بتكلم ك نسبه وتناسب. الرجاله اكتر

اظن مش فكره مشاركه رتجل تاني معاك اد منتا حابب تشوف الست اللي معاكم ف إحساس تاني فبيزود احساسكم بالسيطره عليها و هكذا
م ممكن الجماعي اتنين ستات او 3وراجل واحد

• عجبني
التفاعلات: lelo53
  • عجبني
النسوان مبتحبش عشان كثرة الخوف من المراقبة الفضيحة، وعشان متعرفش كل الرجال المشاركين، وتخاف من حدوث نزاعان بين الرجالة، وعدم انسجام
وجهه نظر بس ليه متشوفش الجماعي اكتر من راجل واكتر من ست او اتنين ستات ةراجل

• عجبني
أنا مجربتش أى سكس مطلقا لكن بصراحة بحب الجماعى فشخ و نفسى أجربه قبل ما أتجوز علشان مش هقبل أعمل كده بعد الجواز
يعيني ي بني تجرب وتتهني

• محزن
التفاعلات: fucker one
حاجات كتير
اصل ممكن يكون الجماعي اتنين ستات وراجل دي جربتها ودي جربتها الخوف بيمنع الناس من انها تتمتع وان جيتي للحق الخوف من المصرييين امر طبيعي لان الشعب ده طلع اسواء م فيه

• عجبني
الناس مختلفة ودا ششششىء كويس اللى يحب حاجة وبتسعده يعملها ...وكله مع المخدرات قشطة المهم الناس تكون حلوة وراقية

وجهه نظر بس ليه متشوفش الجماعي اكتر من راجل واكتر من ست او اتنين ستات ةراجل
كثرة الستات وراها مشاكل زيادة.. خصوصا لو تكون وحدة أجمل من الثانية.. ولو فيه 3 ستات لازم نزود عدد الرجال، يعني أكثر من 3 لتحقيق توازن في عملية النيك، عشان الستات بيتنافسو وكل وحدة تحب تبان انها مطلوبة، وتتحمل أكثر من الثانية..

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%