NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا مارست الجماعى لكن كونا 3بس ممتع بصراحه عن نفسى لكن ممارستش نظام حفلات والاوبشن دا

• حبيته
التفاعلات: الخربان
في ناس بتحب الجنس الجماعي وناس بتكره ولو جينا نقارن هنلاقي ان اغلبيه اللي بيحب الجنس الجماعي الرجاله علي العكس الستات ترفض الجنس الجماعي بس خليني اقولكو ان انا اتحطيت ف مواقف وحفلات جنسيه حرفيا انا مكنتش اتخيل ان في ف مصر حجات زي دي وعايز اقولكو ان في عالم محدش يعرف عنه حاجه وناس بتعمل حجات انت ممكن متتخيلهاش ومتصدقش انها موجوده في مصر او الوطن العربي ولولا ان انا عيشها مكنتش صدقت بس المجمل ان الجنس الجماعي والحفلات الستات مبتحبوش لان الستات غيرنا بتفكر بقلبها مش بجسمها ف تكون بتحب شخص وتمارس معاه انما حفلات وجماعي لا واحنا ك رجاله اغلبنا يموت ف النسوان ف نحب الجماعي عادي
اغلبكم مش كلكم
انا تبع الى بيكرهو ومش بيفكرو اصلا فالجنس الجماعى
اقل حاجه منو هو الايدز
دى اقل حاجه

في ناس بتحب الجنس الجماعي وناس بتكره ولو جينا نقارن هنلاقي ان اغلبيه اللي بيحب الجنس الجماعي الرجاله علي العكس الستات ترفض الجنس الجماعي بس خليني اقولكو ان انا اتحطيت ف مواقف وحفلات جنسيه حرفيا انا مكنتش اتخيل ان في ف مصر حجات زي دي وعايز اقولكو ان في عالم محدش يعرف عنه حاجه وناس بتعمل حجات انت ممكن متتخيلهاش ومتصدقش انها موجوده في مصر او الوطن العربي ولولا ان انا عيشها مكنتش صدقت بس المجمل ان الجنس الجماعي والحفلات الستات مبتحبوش لان الستات غيرنا بتفكر بقلبها مش بجسمها ف تكون بتحب شخص وتمارس معاه انما حفلات وجماعي لا واحنا ك رجاله اغلبنا يموت ف النسوان ف نحب الجماعي عادي
انا فعلا سمعت ان الحاجات دي بتحصل في مصر كتير لكن عمري ماشوفت ونفس اتحط في الموقف ظا واشوف احساسي هيكون عامل ازاي

صح

اغلبكم مش كلكم
انا تبع الى بيكرهو ومش بيفكرو اصلا فالجنس الجماعى
اقل حاجه منو هو الايدز
دى اقل حاجه
م انت مش مع اي حد

انا فعلا سمعت ان الحاجات دي بتحصل في مصر كتير لكن عمري ماشوفت ونفس اتحط في الموقف ظا واشوف احساسي هيكون عامل ازاي
اه بتحصل كتير كمان

انا مارست الجماعى لكن كونا 3بس ممتع بصراحه عن نفسى لكن ممارستش نظام حفلات والاوبشن دا
اتنين وواحده ولا كنت علي بنتين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد ي صديقي محدش بيبقي متفق مع الكل ف كل حاجه
هى بتبق اختلافات او اذواق شخصيه
واختلاف الراى لا يفسد للود قضيه

• حبيته
التفاعلات: 卍 فرعون卍
انا قريت الموضوع ومعظم التعليقات
عاملين خناقه من مفيش ليه
الى عايز جنس جماعى يتفضل
والى مش عايز يقفل عليه بابو ويقول مش عايز
مالوش لازمه بقا كلام قرفان وحرمتى محدش يلميها غيرى .. الموضوع ابسط من كدا

• عجبني
التفاعلات: Shylad91 و عاشق البزاز الملبن
انا قريت الموضوع ومعظم التعليقات
عاملين خناقه من مفيش ليه
الى عايز جنس جماعى يتفضل
والى مش عايز يقفل عليه بابو ويقول مش عايز
مالوش لازمه بقا كلام قرفان وحرمتى محدش يلميها غيرى .. الموضوع ابسط من كدا
انا عايز رايك انتي بقي رايك انتي وبتحبي ايه

انا جربت الجماعى اكتر من مره ورائى فيه كالاتى
كنت محتاجه احربو وانا فى سن اصغر من كدا لانو محتاج صحه .
متعتو اكبر وطعمها مختلف بس احيانا كنت بحس بتشتت وانى تايهه بين الاتنين الى معايا

• عجبني
التفاعلات: نار زبري و Dark shadows
متعتو اكبر وطعمها مختلف بس احيانا كنت بحس بتشتت وانى تايهه بين الاتنين الى معايا
جربتيه مع مين بقا

اتمنى انك متزعلش من تعليقى و ياريت متخدهوش على نفسك .. انت اكيد لك كل الاحترام
فانا بتكلم على الفعل فقط

الجنس فى العموم علاقة خاصة جدا سواء تم بين اتنين بيحبو بعض او مفيش بينهم حب متعة فقط

لكن حكاية الجماعى دى بالنسبة ليا سلوك همجى شوية مفيهوش خصوصية اشبه بالسلوك الحيوانى

انتي لسه شباب ي دودو متقوليش كده علي نفسك ده انتي خبره وصعب تتعوضي وكمان شباب ده انتي بتعيشي احلي سن للجنس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%