NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا حابة اتاول معاكم موضوع شائك واتمني ان الناس تاخد بالها لانه مبنى على تجربة حصلت قدامي
موضوعي النهاردة هو الجنس الامن ايوة الجنس الامن
حد هيجى ويسالنى هو فى جنس امن وجنس خطر
هجاوب علية واقوله كل المماسات الجنسية اللى بتحصل هي خطر جدا مهما كنت مفكر انك واخد احتطياتك ولا لا بس بردوا يفضل فيه نسبة خطر وعشان كده الناس اللى بتروح بيوت الدعارة والناس اللى بتروح لواحدة فتحاها على البحرى ايا كانت الوسيلة بقى
حضرتك عارف اللى هتمارس معاها دي من الناحية الصحية سليمة ولا لا ..لا مش عارف يبقى اتنيل على عينك ومدام حبكت اوى يبقى لابد من اتباع بعض الخطوات
اولا لازم تتاكد انها خدت شاور قبل متنام معاك بصورة صح وانها نضفت نفسها كويس جدا جدا
لازم كاندم ..لاااااااااااااااااااااااااااااااااااازم كاندم
وحضرتك بقى متاكدة ان اللى هتمارسي مش بيعاني من اى مرض ولا مشاكل صحية
يبقى بردوا تتاكدي انه خد شاور وهيستعمل الكاندوم
ونصيحة معلش عشان خاطرى ومتزعليش يامعفتة ..السفنجة هي مرة واحدة وبتتغير ..والناس اللى بتحب الممارسه الجماعية او اللى بيعملوا حفلات .. نصيحة خليكوا ماشين بالدور وكل حد لوحده وبعد كل شخص لازم الست تقوم تنضف نفسها واستحدموا الكاندوم ..استخدموا الكاندوم
بصي انتي كل كلامك صح مافهوش نقاش بس الملاكي بيفرق و بيريح و اضمن من الاجره

• عجبني
التفاعلات: DarkHorse
الممارسة الامن لابد تكون مع الزوجة
لان الراجل ليه بصمة اخل المهبل والموضوع ده بيطول شرحه
الست مش هتنظف من الشاور اللى بيحصل وتعدد علاقات ده اسمه دعارة
وللاسف الامراض كتير بتنتشر علشان كده
الكاندوم مش امان وكمان مبيحققش المتعة بيكون فصل للمتعة

الممارسة الامن لابد تكون مع الزوجة
لان الراجل ليه بصمة اخل المهبل والموضوع ده بيطول شرحه
الست مش هتنظف من الشاور اللى بيحصل وتعدد علاقات ده اسمه دعارة
وللاسف الامراض كتير بتنتشر علشان كده
الكاندوم مش امان وكمان مبيحققش المتعة بيكون فصل للمتعة
صح البصمة بتروح تقريبا بعد ثلاث شهور ..و تعدد البصمات بيجيب أمراض خطيرة 👍

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا حابة اتاول معاكم موضوع شائك واتمني ان الناس تاخد بالها لانه مبنى على تجربة حصلت قدامي
هجاوب علية واقوله كل المماسات الجنسية اللى بتحصل هي خطر جدا مهما كنت مفكر انك واخد احتطياتك ولا لا بس بردوا يفضل فيه نسبة خطر وعشان كده الناس اللى بتروح بيوت الدعارة والناس اللى بتروح لواحدة فتحاها على البحرى ايا كانت الوسيلة بقى
حضرتك عارف اللى هتمارس معاها دي من الناحية الصحية سليمة ولا لا ..لا مش عارف يبقى اتنيل على عينك ومدام حبكت اوى يبقى لابد من اتباع بعض الخطوات
اولا لازم تتاكد انها خدت شاور قبل متنام معاك بصورة صح وانها نضفت نفسها كويس جدا جدا
ونصيحة معلش عشان خاطرى ومتزعليش يامعفتة ..السفنجة هي مرة واحدة وبتتغير ..والناس اللى بتحب الممارسه الجماعية او اللى بيعملوا حفلات .. نصيحة خليكوا ماشين بالدور وكل حد لوحده وبعد كل شخص لازم الست تقوم تنضف نفسها واستحدموا الكاندوم ..استخدموا الكاندوم
كلامك صح الصح وهو انا ممكن استشيرك في حاجه فى الخاص وتقوليليلى رايك بس انا مش عارف ابعتلك فى الخاص وموضوعى شخصى اوى

الباشا عامل اية النهاردة ...لسة ابن التيت مغير مزاجك ولا اية 😁
عايزين نسمع صوتك و مواضيعك الجامدة 🌹
فكك من اللي يغير موودك و مزاجك 😁👍

طب ليه مينفعش الجانج بانج طالما كله هيستخدم كاندوم و كله سليم؟؟

• بيضحكني
التفاعلات: majida3

شوفي انا في حياتي كلها وقبل ما اتوب عمري ما نكت واحده فاتحها علي علي البحري ولا قبلت بالجماعي ولا نكت متزوجه غير مرتين منهم مره كنت مطر ومره مكنتش اعرف​

• حبيته
التفاعلات: majida3
المشكله فى الست نفسها اللى فتحاها على البحرى لازم لازم لازم ولابد هتكون ملاينه امراض جنسيه ولازم ولازم ولا بد هتنقلها لاكتر من واحد من اللى بيستخدموها مهما اتبعوا من اجراءات صحيه حسب كلامك واكثر من واحد من اصحابى من الاى كانوا بيترددوا على بيوت الدعاره جالهم امراض جنسيه مختلفه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%