NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Abo Rame

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
26 مارس 2022
المشاركات
9
مستوى التفاعل
50
نقاط
179
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
[SPOILER]الجزء الرابع
صحيت من النوم لقيت بسمة عمله الفطار فطرنا ونزلنا الشغل بعد مخلص الشغل رجعنا البيت ولا في اي حاجه حصلت دخلت اوضه النوم لقيت بسمة بتتكلم مع ولدتي ويظحكو رحت بايسهم وقلت خير في حاجه راحت بسمة قيلالي كنا بنتكلم عن ضيوفك وعن سالم اصلو طويل اوي رحت قلت أصلك بتحبي الطوال اوي راحت ضحكة بشرمطه راحت ماما قايلا أنته طيب زي ابوك كان بيحب يشوف الرجاله بتعجب بينا وحنا مع بعض بنتفسح وقامت قلتلها ع فين رايحه الحمام بعد ما طلعت من الاوضة راحت بسمة قايلا امك بتحب سعد النهار كلو بتسأل عنو ومن سمعت انو متزوج حسيت كدا نضره قهر شوية رحت قايل انتي بيتهيالك دا امي مش ممكن شوية كدا حسيته تأخرت طلعت بسمة رايحه للمطبخ وفجأه رجعت وهيا بتشاور تعالا رحت قلت في ايه راحت وخداني من ايدي على الصالون فتحت الباب حتا زغيره رحت شايف سعد قاعد من غير بنطلون وامي ع الأرض وهيا مسكا زبرو بيديها الاثنين وعماله ترضع فيه راحت بسمة بتهمس في ودني شفت امك المحترمة وهيا بتمص عير واحد اد عيالها وراحت منزله البجامه وبتلعب بطيزي وانا بلعب بزبري مش مصدق انه امي لسه ليها في النيك فجأه لقيت صباع كبير بيدخل فيا يبص لقيت سالم مطلع بتاعو وبسمة بتمص في وهوا بيدخل صباعو فيا شويا كدا لقيت سعد انتبه لينا راح قايل لامي انا عيزك تجي تقعدي على زبري راحت باست زبرو وقايلا أنته تامر راح ضاحك ليا ضحكه كدا اكنو بيقول اسمع بنفسك رحت مدي إشارة لسالم من غير صوت ورحت سادت باب الصالة راح سالم شايل بسمة ع كتف وهيا صدرها برا وانا ع الكتف التاني من غير بجامه وطيزي برا وراح داخل اوضه بتاعتهم راح عمر شايف طيزي في الهوا كدا راح مطلع زبرو وراح وخدني من سالم وراح منيمني على بطني على السرير وراح مدخلو فيا انا بصراحة عجبني اوي رحت قلت ونا مش داري بنفسي ابوس إيدك عاشرني اعمل فيا الي انت عاوز راح نايم ومشوشني انتا طيرك أكبر من طيز مراتك وبصراحة احلا رحت لافف وبايسو راح مادد ايدو رحت بيسها راح سالم الي نايم ع ضهرو ومراتي بترضع بزبرو مادد رجلو رحت بيسها من غير اي كلام راح حاطط صباع رجلو الكبير بزوري رحت راضع في وانا ببوس رجلو عملو علينا حفلة نيك محصلتش بعد ما خلص عمر نيك فيا وجايب لبنو بطيزي ومعبيها تمام رحت قايم بسمة مراتي قايلا انا لسا مشبعتش قلتلها خليكي براحتك ياقلبي وطلعت وسبتها مع تلات فحوله رحت الصاله سمعت صوت خبط واضح انو بينكها بوضع الدوكي سمعت صوت امي وهيا بتقول اركبني زي منتا عايز انا بموت فيك راح ضربها ع طيزها وبيقول قصدك تموتي ع زبري ياشرموطه سمعتها بتضحك وتقولو اوي اوي رحت داخل الحمام منضف نفسي وراجع للاوضه بتعت الضيوف لقيتهم مخلصين من بسمة َوهيا نايمه في حضن سالم وزبوو بين فخذها من ورا طالع أدام كسها باين راسو رحت راضع براسو وبايس كس بسمة صحيت قالت نضف زبر سيدك كويس وكسي كمان وهيا بتشد بشعري رحت منضفهم تمام وقلتلها اطلعي احسن امي تأخد باالها راحت قايلا هيا كمان بتتناك ولا حد احسن من حد انا ع الاقل بعلم جوزي طلعت لقيت سعد قاعد باالصلون شورت ليه فين ماما راح مشورلي ع الحمام طلعت بسمة وراحت الحمام خبطت عليها ودخلت رحت على سعد وقلتلو مش قلتلك امي لا راح ضاحك وقايلي انتي بتغيري ولا ايه قلتلو لا انا كنت خايف تعمل مصيبة بس بعد الي شفتو اعمل الي انته عيزو مدام هيا موافقه ورحت وخدو ع اوضه الضيوف لقاهم كلهم عرينين راح قايل انتو عيله مبتشبعش من النيك رحت مسك زبرو الي كان بكس امي قبل شوية ورحت قايلو انتو حتعيشو معانا شهرين كلها نيك سمعت صوت برا رحت طلعت لقيت امي لسا طلعا من الحمام رحت بايسها وقلت حمام الهنا ياست الكل راح بيساني وقالت انا كنت محتاجه الحمام دا اصلي تعبانه اوي قلتها البيت بيتك واحنا ضيوف عندك تعملي الي انتي عايزاه إذ كنتي مش مرتاحه لوجود الضيوف امشيهم بكرا راحت واقفه على حيلها وقالت لا ياحبيبي دول ضيوفك ميصحش تعمل كدا وانا حشوف طلبتهم انتا خليك مستريح انا بسري عرفت انها حبت النيك اوي ومش حتبطل بعد كدا
 
  • عجبني
التفاعلات: Hassnhh, Anasmsm, Ahmed.7 و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
[SPOILER]الجزء الرابع
صحيت من النوم لقيت بسمة عمله الفطار فطرنا ونزلنا الشغل بعد مخلص الشغل رجعنا البيت ولا في اي حاجه حصلت دخلت اوضه النوم لقيت بسمة بتتكلم مع ولدتي ويظحكو رحت بايسهم وقلت خير في حاجه راحت بسمة قيلالي كنا بنتكلم عن ضيوفك وعن سالم اصلو طويل اوي رحت قلت أصلك بتحبي الطوال اوي راحت ضحكة بشرمطه راحت ماما قايلا أنته طيب زي ابوك كان بيحب يشوف الرجاله بتعجب بينا وحنا مع بعض بنتفسح وقامت قلتلها ع فين رايحه الحمام بعد ما طلعت من الاوضة راحت بسمة قايلا امك بتحب سعد النهار كلو بتسأل عنو ومن سمعت انو متزوج حسيت كدا نضره قهر شوية رحت قايل انتي بيتهيالك دا امي مش ممكن شوية كدا حسيته تأخرت طلعت بسمة رايحه للمطبخ وفجأه رجعت وهيا بتشاور تعالا رحت قلت في ايه راحت وخداني من ايدي على الصالون فتحت الباب حتا زغيره رحت شايف سعد قاعد من غير بنطلون وامي ع الأرض وهيا مسكا زبرو بيديها الاثنين وعماله ترضع فيه راحت بسمة بتهمس في ودني شفت امك المحترمة وهيا بتمص عير واحد اد عيالها وراحت منزله البجامه وبتلعب بطيزي وانا بلعب بزبري مش مصدق انه امي لسه ليها في النيك فجأه لقيت صباع كبير بيدخل فيا يبص لقيت سالم مطلع بتاعو وبسمة بتمص في وهوا بيدخل صباعو فيا شويا كدا لقيت سعد انتبه لينا راح قايل لامي انا عيزك تجي تقعدي على زبري راحت باست زبرو وقايلا أنته تامر راح ضاحك ليا ضحكه كدا اكنو بيقول اسمع بنفسك رحت مدي إشارة لسالم من غير صوت ورحت سادت باب الصالة راح سالم شايل بسمة ع كتف وهيا صدرها برا وانا ع الكتف التاني من غير بجامه وطيزي برا وراح داخل اوضه بتاعتهم راح عمر شايف طيزي في الهوا كدا راح مطلع زبرو وراح وخدني من سالم وراح منيمني على بطني على السرير وراح مدخلو فيا انا بصراحة عجبني اوي رحت قلت ونا مش داري بنفسي ابوس إيدك عاشرني اعمل فيا الي انت عاوز راح نايم ومشوشني انتا طيرك أكبر من طيز مراتك وبصراحة احلا رحت لافف وبايسو راح مادد ايدو رحت بيسها راح سالم الي نايم ع ضهرو ومراتي بترضع بزبرو مادد رجلو رحت بيسها من غير اي كلام راح حاطط صباع رجلو الكبير بزوري رحت راضع في وانا ببوس رجلو عملو علينا حفلة نيك محصلتش بعد ما خلص عمر نيك فيا وجايب لبنو بطيزي ومعبيها تمام رحت قايم بسمة مراتي قايلا انا لسا مشبعتش قلتلها خليكي براحتك ياقلبي وطلعت وسبتها مع تلات فحوله رحت الصاله سمعت صوت خبط واضح انو بينكها بوضع الدوكي سمعت صوت امي وهيا بتقول اركبني زي منتا عايز انا بموت فيك راح ضربها ع طيزها وبيقول قصدك تموتي ع زبري ياشرموطه سمعتها بتضحك وتقولو اوي اوي رحت داخل الحمام منضف نفسي وراجع للاوضه بتعت الضيوف لقيتهم مخلصين من بسمة َوهيا نايمه في حضن سالم وزبوو بين فخذها من ورا طالع أدام كسها باين راسو رحت راضع براسو وبايس كس بسمة صحيت قالت نضف زبر سيدك كويس وكسي كمان وهيا بتشد بشعري رحت منضفهم تمام وقلتلها اطلعي احسن امي تأخد باالها راحت قايلا هيا كمان بتتناك ولا حد احسن من حد انا ع الاقل بعلم جوزي طلعت لقيت سعد قاعد باالصلون شورت ليه فين ماما راح مشورلي ع الحمام طلعت بسمة وراحت الحمام خبطت عليها ودخلت رحت على سعد وقلتلو مش قلتلك امي لا راح ضاحك وقايلي انتي بتغيري ولا ايه قلتلو لا انا كنت خايف تعمل مصيبة بس بعد الي شفتو اعمل الي انته عيزو مدام هيا موافقه ورحت وخدو ع اوضه الضيوف لقاهم كلهم عرينين راح قايل انتو عيله مبتشبعش من النيك رحت مسك زبرو الي كان بكس امي قبل شوية ورحت قايلو انتو حتعيشو معانا شهرين كلها نيك سمعت صوت برا رحت طلعت لقيت امي لسا طلعا من الحمام رحت بايسها وقلت حمام الهنا ياست الكل راح بيساني وقالت انا كنت محتاجه الحمام دا اصلي تعبانه اوي قلتها البيت بيتك واحنا ضيوف عندك تعملي الي انتي عايزاه إذ كنتي مش مرتاحه لوجود الضيوف امشيهم بكرا راحت واقفه على حيلها وقالت لا ياحبيبي دول ضيوفك ميصحش تعمل كدا وانا حشوف طلبتهم انتا خليك مستريح انا بسري عرفت انها حبت النيك اوي ومش حتبطل بعد كدا
يا صديقي هيدا الجزء الرابع شو إسم القصة
 
  • عجبني
التفاعلات: Hassnhh
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%