NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجزء التالت من قصتي مع عائلتي وعلاقات ساخنه

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,806
نقاط
18,689
قصتي مع محمود ابن خالتي السالب

طبعا انتو عارفيني انا عبدو شاب وسيم طولي ١٨٥سم شعري بني الي حد ما وعيناي خضراء و اسمر قليلا بسبب العمل منذ صغري وهكذا جسمي مفتول العضلات وشخص احب الرياضه
ابن خالتي محمود ١٧ سنه وانا ١٩ سنه هو جسمه ابيض جدااا ومليان شويه وطيزه دي حاجه كدا مدوره تدويره البنات واستثنائيه
تبدأ قصتي معاه لما كنا صغيرين كنا بنلعب مع بعض وكنا نطلع السطوح واحنا في اعدادي ونشوف زبر مين اطول
المهم كنا في يوم سهرانين انا واهو وبنلعب مصارعه وانا زبي واقف وانا كنت اقوي منه وقعته علي الارض ونيمته علي وشو وكتفت رجليه برجلي ونمت فوقيه كنت عاوز اعمله حركه استسلام بس معرفتش ولقيت زبري واقف ومزنوق في طيزه الملبن وكانت حلوه اوي لقيته ساكت خالص و**** وبيضحك فكيت رجله وشرت زبي اكتر حاول يهرب ويقوم كتفته وبقيت بتحرك بزبري فوقيه وبستعبط واقوله هخليك تستسلم وهكسبك واكتف فيه اكتر وانا زبري تقريبا لمس خرم طيزه وبقيت تعبان ومش قادر احساس حلو اوي وحطيت ايدي علي زبره لقيته وقف هو كمان بس استغربت هو لي سايبني انام فوقيه وهو حاسس بزبري في طيزه
المهم عدي اليوم ونمنا جمب بعض وصحينا لقيته مديني ضهره وطيزه لامسه زبي المنتصب قليلا ضميته عليا بالراحه وحشرت زبي في طيزه وحضنته جامد من ورا ببص لقيته صاحي وبيقولي انت صحيت قولتله اها في حاجه قالي انت كنت بتحلم ب اي سرحت وافتكرت اني كنت بحلم اني في بت شرموطه معايا وعماله تدلع عليا ودخلته جواها وفضلت ارزع فيها وهي تتلوي وطيزها كانت كبيره بس شكلها غريب تحسها طيز ولد حكيتله ع الحلم لقيته قرب من زبري اكتر بطيزه وقالي دانت زبرك كان واقف طول مانت نايم و عمال تلعب فيه قولتلو وانت مركز مع زبري لي يا شرموط قالي مانت كنت حاطط ايدك علي طيزي ياعرس وبتلعب بايد تانيه قولتله طب اسكت وحشرت زبي اكتر
المهم قمنا ولبسنا ونزلنا نجيب حجات للبيت عند خالتي وطول منا ماشي في الشارع بفتكر اللي حصل وافتكر لما كنا بنتفرج علي كرتون ونقلب نجيب قناه رقص وكنت زبري يقف وهو يستغرب من طوله ويمسكه ب ايده وكنت بخليه ينام بطيزه علي زبري واحك فيهااا المهم فوقت لما وصلنا البيت وبعبصته ب ايدي و خدته وطلعنا شقه فوق خالص ع الطوب الاحمر مفيهاش غير نور شمس كان ضعيف اوي دخلت وفضلت ابعبص فيه وبدا يحكيلي العيال معاه في المدرسه معاهم عيل خول بيجيبوه عندهم في شقه واحد صاحبهم وبيفضلو يقعدوه علي حجرهم ويبعبصو فيه وقالي انو محدش بيقفشلو غير اتنين بس وبيقفشوله عشان ميفضحوهوش ويبقي بيقعد هو كمان علي حجر باقي العيال وانا هيجت اكتر وبقيت عمال بدخل ايدي بين فلقه طيزه والعبله في خرمه وقولتله ما تقلع عاوز تشوف طيزك قالي لا قلعني انتا شديته عليا من وسطه ومسكت الشورت اللي كان لابسه شديته لتحت وطيزه بقت باينه كلها قدامي فضلت ابعبصه في خرم طيزه وجسمه كان ابيض مفيهوش شعرايه ولا حتي في خرم طيزه مسكت طيزه وانا بحب ابعبص اوووي ودي متعه بالنسبالي قالي وريني زبرك قولتله خد شوفه راح منزلي الشورت اللي كنت لابسه وزبري انطلق في وشه وبقي هايج اول ما شافه قالي العيال عندنا زبرها اصغر ومش ناشف زي دا كدا قولتله دوقه وانا حاطط ايدي علي شعره الناعم دخل راس زبري جوا بقه وبدأ يمصها وانا حسيت بمتعه وفضل يعض فيه ويمصمص فيه وطلعه وفضل يدعك فيه ب ايده عشان يجيب لبني قولتله تعالي وقومته وبوسته من شفته الحمرا اللي عامله زي البناات بالظبط وهو هاج اكتر وانا ببوسه وبحط صباعي في طيزه وزبره وقف لفيته وخليت طيزه ليا وحضنته وزبري بين فلقته السخنه اوووي وكنت مبسوط وزبري بينزل ميه عليه وبزحلق زبري في فلقته وجيت عند الخرم الديق اووي وحطيت راس زبري وحكيتها في خرمه ولسه هدخل لقيته بيتهرب ويقولي لا انا خايف مدخلوش قفشته بدراعي جامد ومعرفش يهرب قولتله متخافش ومش هدخله كله انا هجرب بس انت وطي اوي و افتح طيزك ب ايدك عشان ميوجعكش سمع الكلام ووطي اوي وفشخ طيزه ب ايديه وانا بقيت بحرك زبري علي خرمه ودخلت راس زبري ااااااه طيزه سخنه وخرمه ديق اوووي وهو كان بيتوجع يقول اااااه اااححححح كفايه فضلت احرك زبري في طيزه براحه اوووي وهو بيموت اااااااااااه وصوته كان رفيع فضلت عمال رايح جاي براحه اووي وكل مره كنت بدخل زبري بعمق اكبر و هو بيترقص تحت مني ويقولي احححح حرام عليك اححححح يااااااااه اوووووووه اووووووي وانا عمال بنيك فيه لحد ما طيزه كانت بتعمل صوت وبترزع كل ما جسمي يخبط فيها فضلت حوالي نص ساعه بنيك فيه واخرم فيه وهو خلاص تعب وانا حسيت اني هجيبهم خرجت زبري وخليته يلعبلي فيه بايده ويمص فيه لحد ما قولتله هجيب خلااااص اححح وجبتهم علي وشه وفي حبه طاروا بعيد اوي من قوه الدفع والهيجان اللي كنت فيه وهو قالي طعمه غريب بس حلو نزلنا البيت ودخلنا نستحمي واستحميت انا وهو مع بعض وشوفت طيزه والمياه نزله عليها وهي بيضا ومدوره وانا لسه فاشخه فيها بس شكلها في النور كان احلي مستكته منها وفضلت العبله فيها وهو قالي كفايه قولتله متخافش وجبت شاور الاستحمام وحطيطه علي زبري وعلي طيزه ودعتها بيه وكانت بتلمع وبتهيج اكتر وحطتله علي خرم طيزه وبقيت بزحلق صباعي جوا الخرم وبعدها قمت مقرب منه ودخلت زبري جوا طيزه اتزحلق ودخل كله بسرعه وبقيت بنيك فيه جامد اووووي وارزع فيه وهو ااااح ايي اااااااه مممممم لا لالا اي يا عبدو ااااه زبرك كبير ااااه وناشف وانا عمال بقوله يا شرموطه يا لبوه يقولي انا خلاص بقيت الشرموطه بتاعتك يا حبيبي وبقيت اهيج اكتر وارزع فيه جامد وهو بترقص قدامي ومفلقس طيزه عليا ثبت نفسي وقولتله يتحرك هو وبقا يتحرك بدلع اوووي ويتوجع ضربته علي طيزه وقولتله اتحرك اسرع يا خول فضل يتحرك اكتر. يتشرمط علي زبري و يترقص عليه قولتله المرادي بقاا هجيبهم فيك لقيته عاوز يهرب كتفته وفضلت انيك فيه وارزع فيه بزبري ولحد ما ااااااه بدات انطر وهو عاوز يصوت بس كاتم بقه ونزلتهم جوااه ااح احساس حلو اوي وزبري عمال يتزحلق فيه وخرجته منه لقيت اعصابه سابت وزبره واقف بوسته من شفته وقالي ممكن طلب قولتله اي قالي عاوز انزل لبني قولتله انت جربت قبل كدا قالي لا بس حاسس انهم مكن يجو قولتله طب تعالي نمت علي ضهري في البانيو وخليته قعد علي زبري وحطيت ايدي وبعبصته في خرمه اللي كان مليان لبن مني وفضلت ببعبصه بايدي الشمال وزبره وقف مسكتهوله ب ايدي اليمين وفضلت العب فيه وهيجه اكتر وازود بعبصه فيه وهو يهيج اكتر وطيزه تتفتح وزبره يقف وفضلت ادعكله زبره جامد وروحت مدخل صباعي جوا طيزه وزبره علي اخره وهااااج والعبله اكتر لحد ما ثبت وفضلت افشخ طيزه اكتر وجاب لبنه حبه كتار بس كان خفيف شويه ونام عليا وتعب فضلت احضن فيه واقفش بزه اللي كان طري وقمنا استحمينا ولبسنا وخرجنا وكان ما بيصدق نبقا لوحدنا عشان يقعد علي حجري ويتمرقع علياا
ارجو المشاركه والتشجيع لسه في كتير
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%