NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عبدالرحمن محمد stark

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سياسة التقل في العلاقات واننا لازم اتقل ع ال قدامي عشان اعرفه قيمتي وان الستات بتعشق دايما الراجل التقيل ومبتحبش الراجل المدلوق اي رأيكم في الكلام دا وازاي بيأثر علينا

• عجبني
التفاعلات: Range Rover و اح ممحون
وع رأي الشاعر ولما رآني في هواة متيما
عرف الحبيب مقامة فتدللا

• عجبني
التفاعلات: اح ممحون
اقولك على سر
اه سر جاذبية الرجل تقله بس مش كبر او غرور لا
رزانه وعقل
خليك جنتل وخف تعوم 😊

• أتفق
التفاعلات: اسنانجي و الــــــعَــــــربــــــى
اقولك على سر
رزانه وعقل
خليك جنتل وخف تعوم 😊
انا بجد ي مرام عاوز افهم لقطه ف الموضوع دا مش عارف افهمها مهما حاولت بس الى شوفته ان الى بيتقل بيتقل تكبر و غرور مش عقل وبلاقى بنات كتير حرفيا بتتمنى اى حاجه

سياسة التقل في العلاقات واننا لازم اتقل ع ال قدامي عشان اعرفه قيمتي وان الستات بتعشق دايما الراجل التقيل ومبتحبش الراجل المدلوق اي رأيكم في الكلام دا وازاي بيأثر علينا
انا معظم موضوعاتي اللي بنزلها بتتكلم ف كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بجد ي مرام عاوز افهم لقطه ف الموضوع دا مش عارف افهمها مهما حاولت بس الى شوفته ان الى بيتقل بيتقل تكبر و غرور مش عقل وبلاقى بنات كتير حرفيا بتتمنى اى حاجه
البنت بتدور على اللي ناقصها
فاللي شبعانه حنان ودلع وكل حاجه اه من أبوها بتدور على اللي يقولها لا
واللي طول عمرها محبوسه جوه نفسها بتدور على اللي يديها حريتها
وهكذا
صعب تبقي فيه قاعده عامه عشان إحنا مش عجينه واحده

• حبيته
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: القيصر دلهاب, عبدالرحمن محمد stark, Moheb sex و شخص آخر
اقولك على سر
رزانه وعقل
خليك جنتل وخف تعوم 😊
عاش بجد اتفق معاكي

بصراحة من وجهة نظري ولا تقل ... ولا غرور .. ولا اي حاجه.... الموضوع كلة قبول مش اكتر ودي حاجة من ****

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة, القيصر دلهاب, الــــــعَــــــربــــــى و شخص آخر
بصراحة من وجهة نظري ولا تقل ... ولا غرور .. ولا اي حاجه.... الموضوع كلة قبول مش اكتر ودي حاجة من ****
فعلا و**** يا رودى القبول ده حاجة من عند ربناا ملناش دخل بيها
بس فى ايدينا بقى نتجاهل الغلط ونحسن من نفسنا

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
فعلا و**** يا رودى القبول ده حاجة من عند ربناا ملناش دخل بيها
بس فى ايدينا بقى نتجاهل الغلط ونحسن من نفسنا
بصي يا مرمر ... انتي ممكن تغلطي في واحد ويقع في حبك وممكن تبوسي رجل واحد ويطلع ابن ### والعكس صحيح.... يبقي في الاخر قبول وبس ... بدليل أن ابن باشا وقلبة يحب شحاتة وبنت باشا وبحب واحد فقير دقة ... العلاقة تتم أو لاء مش قضيتي القضية أن في قبول ومحبة حصلت رغم عدم التوافق

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و Maram Said
بصي يا مرمر ... انتي ممكن تغلطي في واحد ويقع في حبك وممكن تبوسي رجل واحد ويطلع ابن ### والعكس صحيح.... يبقي في الاخر قبول وبس ... بدليل أن ابن باشا وقلبة يحب شحاتة وبنت باشا وبحب واحد فقير دقة ... العلاقة تتم أو لاء مش قضيتي القضية أن في قبول ومحبة حصلت رغم عدم التوافق
متفقة معاكى فى النقطه دى

• حبيته
بص التقل ده بيقولوا كده انه صانعه يعني مش اي حد بيعرف يعملوا لان لازم تعرف تعملوه اصلا مع مين و امتي و بمقدار قد ايه لان لو زاد هتبقي كارثة ولو قل مش هيبقي له لازمه و ازاي تعملوه اصلا

• عجبني
التفاعلات: محب الغموض
على رأى الناس الى قبلنا التقل صنعه وليها حدود وقواعد ودا بتختلف من شخص للتانى ومن علاقه للتانيه
بس لازم تكون شاطر اوى فى الصنعه دى بتبوظ من اقل حاجه وممكن تدى نتيجه عكسيه

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى, القيصر دلهاب, الــــــعَــــــربــــــى و شخص آخر
على رأى الناس الى قبلنا التقل صنعه وليها حدود وقواعد ودا بتختلف من شخص للتانى ومن علاقه للتانيه
بس لازم تكون شاطر اوى فى الصنعه دى بتبوظ من اقل حاجه وممكن تدى نتيجه عكسيه
وليه العذاب

فى دايما شعرة بتفرق بين أقصى الشرق واقصى الغرب
بين الثقه والغرور
بين الصراحه والوقاحه وهكذا
وكذلك التقل لو مصطنع بتكون نتيجته عكسيه
دى بترجع للشخصية نفسها والاسلوب مش قصة تقل بس فى حد ذاته والدليل انك ممكن تتقل على حد ويتجاهلك تماما وفى المقابل ممكن تتمسك بحد جداااا ويبقى هو كمان بيعاملك بالمثل

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
التقل فى العلاقه زى الملح فى الاكل مطلوب بس بحدود
بشوفه تضيع وقت وغباء اللي عايزاني اتقل عليها مبفكرش فيها غير وانا حيحان لكن ال بتسأل عني بيبقي ليها ذكري في كل حاجة في حياتي

عا
بشوفه تضيع وقت وغباء اللي عايزاني اتقل عليها مبفكرش فيها غير وانا حيحان لكن ال بتسأل عني بيبقي ليها ذكري في كل حاجة في حياتي
عادى كلها وجهات نظر

هههههه لو شايفك قرد صدقني ولا هيبقي تقل ولا عقل 😂😂😂 هتتشقلط

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%