NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اللحيس

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في ترزي حريمي راح لشيخ قالو يا شيخ انا بطبيعه شغلي بشوف ستات كتير حلوة و في واحده حلوة اوي جتلي المحل و اخدت و اديت معاها في الكلام و بعدين نكتها رد الشيخ قالو يابني توب ربك غفور رحيم قالو مش دي المشكله يا شيخ المشكله ان بنتها بعدها ب فتره جتلي المحل و كانت احلى من امها و اخدت و اديت معاها في الكلام و بعدين نكتها رد الشيخ قالو يابني اعمل عمرة و ادعي ربك يهديك رد الراجل قالو يا شيخ مش دي المشكله و بعدها ابنها جالي المحل و كانت عينه خضرة و عسول و اخدت و اديت معاه في الكلام و بعدين نكته ف الشيخ جري قالو بتجري ليه يا شيخ قالو انت قاعد تاخد و تدي معايا في الكلام و عاوز تنكني يا خول
😂
😂

و**** تعبت وانا بكتبها يارب بس تعجب

• عجبني
التفاعلات: طيران الورد، الرجل الذي لا يشبع و Paper
حلوة تعبك جه بفايدة هههههههههههه 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣

• عجبني
التفاعلات: اللحيس
تسلم ايدك حلوه 😂😂

• عجبني
في ترزي حريمي راح لشيخ قالو يا شيخ انا بطبيعه شغلي بشوف ستات كتير حلوة و في واحده حلوة اوي جتلي المحل و اخدت و اديت معاها في الكلام و بعدين نكتها رد الشيخ قالو يابني توب ربك غفور رحيم قالو مش دي المشكله يا شيخ المشكله ان بنتها بعدها ب فتره جتلي المحل و كانت احلى من امها و اخدت و اديت معاها في الكلام و بعدين نكتها رد الشيخ قالو يابني اعمل عمرة و ادعي ربك يهديك رد الراجل قالو يا شيخ مش دي المشكله و بعدها ابنها جالي المحل و كانت عينه خضرة و عسول و اخدت و اديت معاه في الكلام و بعدين نكته ف الشيخ جري قالو بتجري ليه يا شيخ قالو انت قاعد تاخد و تدي معايا في الكلام و عاوز تنكني يا خول
😂
😂

و**** تعبت وانا بكتبها يارب بس تعجب
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😂😂😂😂

• عجبني
قديمة نيك بس عمرها مفشلت تضحكني

• عجبني
التفاعلات: طيران الورد و اللحيس
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
اهرب بطيييييييييييزك يا شيخ.

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

• عجبني
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• عجبني
تسلم ع هذا المجهود المبتذل ياصديقي😂😂😂

هههههههههههههههههههههههه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%