NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يبقي بلاش منها قصدك كدة
انا قولت راي الشخصي مرفوض بيزعل الناس إنما نتناقش اوكي وانا بضرب أمثلة شوفتها بيعني وموجودة في القصص

انا قولت راي الشخصي مرفوض بيزعل الناس إنما نتناقش اوكي وانا بضرب أمثلة شوفتها بيعني وموجودة في القصص
و انا باخد برايك لانه يحترم و انا أؤيدك لانه فعلا بتتعلق في الذهن و ممكن تتخطي حاجز غرفة النوم و ممكن يحصل مشاكل

و انا باخد برايك لانه يحترم و انا أؤيدك لانه فعلا بتتعلق في الذهن و ممكن تتخطي حاجز غرفة النوم و ممكن يحصل مشاكل
بص كل الي اقدر المح به ..هو المشكلة في الحصول علي المزيد من المتعه بمعني
كل مستوي بتقف عندة بيجرك لمستوي اعلي من الي قبلة لأن الي قبلة متعتة خلصت وبقيت عادية وهكذا. يعني ممكن نبداء بقصة وبعد كدة صورة وفيديو. شوية اللبس شوي وتخيل شوي وكاميرا شوي وكلام فون شوي مقابلة ...... سلسلة طويلة آخرها التنفيذ والآخر دائما كارثة الي بقول عليها . ..واي حد يقولي عامل كنترول يبقي بيضحك علي نفسة قبلنا. أو لسة في البداية ورحلة برة. 🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️ دة جزء من الكلام وبردة مش راي عشان راي غير بردة

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي و Zezo1980
لما مفيش تخيل طرف تاني يبقي هيتخيل اية بقي 🤔🤔🤔🤔 عايزة توضيح للنقطة دي بصراحة
الموضوع في التخيلات مش لازم يكون فيها طرف ثالث .. ممكن جدا التخيلات تبقا كمثال ...
انه يتخيل انها زميلة في الشغل .. مش شخص معين .. انما مراته نفسها زميلة في الشغل و يعملوا العلاقة في المكتب .. او انها دكتورة و هو مريض او العكس .. او انها الشغالة و هو بيتحرش بيها ... و هكذا ..

ممكن تكون صح لاني فعلا مجربتش بصراحة ✌️✌️
عشان كدة أي راي مني هيكون هبد بصراحة 🤷🏽‍♀️

شكرا لتفهيمك لي 🙏
الفكرة في رأيي اشبه ماتكون بمن يمارسون الرياضة الخطرة متعتهم هي في المخاطرة وارتفاع نسبة الادرينالين وبالتأكيد ليس هدفهم ان يفقدوا حياتهم على سبيل المثال رياضة تسلق الجبال او سباق السيارات اوركوب الأمواج
غالبا هؤلاء يحققون المتعة ولكن عند اي غلطة أو إهمال ممكن يدفعون حياتهم ثمنا لذلك
يبدو لي نفس الفكرة موضوع التخيل قد يستمتع به الطرفان طالما متفقين عليه ولكن عند اي نقطة اهمال او تجاوز للحدود قد يصل للكارثة اللى تكلمت عنها الاخت روودي

• عجبني
التفاعلات: kidding samo😂🫂😈😜❤️
النسوان بتاعتنا مش بتوع تخيل دول بيتقمصوو بسرعه أول ما تتخيل حاجه زى دى وتقلك انا مش ماليه عنيك والزعل يجى وقابل بقه انا مجرب و****

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا جربت كل حاجة بالجنس السوي..
الا حاجتين . التخيلات ومشاهدة السكس مع الزوجة...
لكن مع الصديقات يتم جزء صغير منهم ولا ابالي ...

يا جدعان أنا لو مراتي حلمت بيا مع واحدة تانية بتصحى مقموصة .. تقولي تخيلات؟!

• عجبني
التفاعلات: Momo.alaa
تخيلات كتير من لبس فاضح قدام الناس او تحرشات مثلا او هي تبقي عاهرة
كله في حدود التعري والاغراء مش شرط طرف تالت
تخيلات التبادل مثيرة ومتعه

في حجات كتيره والخيال ملوش حدود زي مثلا شقطها من الشارع وقعدنا نتفاصل عالتسعيره هههه ندردش مع بعض عالواتس كاننا اول مره نتعرف على بعض وندخل بحوارات سافله دور المدير والسكرتيره واحيانا اه بكون في طرف تالت واكتر

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
في حجات كتيره والخيال ملوش حدود زي مثلا شقطها من الشارع وقعدنا نتفاصل عالتسعيره هههه ندردش مع بعض عالواتس كاننا اول مره نتعرف على بعض وندخل بحوارات سافله دور المدير والسكرتيره واحيانا اه بكون في طرف تالت واكتر
متعة ونشوة وسعادة وتجديد

• عجبني
التفاعلات: marwancuck
بنتخيل انها عاهرة واشتمها واضربها واشدها من شعرها بس ضرب خفيف

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
مع مراتي بننخيل كل حاجه مع انها ملتزمه بس نخلص نيك ننسى كل حاجه

• عجبني
التفاعلات: تحرر و و وليد رضا
تخيلات او الوصول للدرجه دى متعه والخيال بيطلق عنانه لأبعد حد

سهل الراجل يلعب لعبة التخيلات عشان بييتفرج على المواقع ويشوف لكن الست صعب الا لو كانت منفتحة على عالم الجنس ودول تقريبى مش موجودين

• عجبني
التفاعلات: تحرر و
سهل الراجل يلعب لعبة التخيلات عشان بييتفرج على المواقع ويشوف لكن الست صعب الا لو كانت منفتحة على عالم الجنس ودول تقريبى مش موجودين
مراتى فرجتها معايا ع سكس وبعدها بدأنا تخيلات

• عجبني
التفاعلات: حمدي 0

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%