NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا ومراتى

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مراتى اتعودت تحضر سكس معايا
امبارح راحت هى تنام وفضلت انا سهران ع النت وجمعت فيلم عن ام بتعلم بنتها ازاى تتناك والبنت متناكتش الام اللي اتناكت والبنت قعدت تلعب ف نفسها وطلعت بزازها ومصت بس افرجهولها واقولها ده اب وام بنتهم هتتجوز ف بيوروها هيحصل ايه ؟؟
وفي فيلم تانى ان شاب وخطيبته قاعدين واخوها قاعد معاهم ف غطوا نفسهم وناكها لوحده واخوها ف اخر الفيلم طلع زبره وجابهم ع اخته بس مناكهاش ؟؟
وعامتا التخيلات اللي زي كده مفيده للمتزوجين ولا بتضر ولا اتفق معاها الاول اننا لو هنتخيل نتخيل بس لينا اخر

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و Bebo Tigher
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وجه نظري أن ممكن الشي ده يتحول لاني هيكبر غريزه عندك مش هتقدر تسيطر عليها سوال يكون فيه طرف تالت أو انت تشتهي وحده تاني والعكس وجه نظري ليس أكثر

• عجبني
التفاعلات: انا ومراتى
وجه نظري أن ممكن الشي ده يتحول لاني هيكبر غريزه عندك مش هتقدر تسيطر عليها سوال يكون فيه طرف تالت أو انت تشتهي وحده تاني والعكس وجه نظري ليس أكثر
مش فاهم قصدك ايه
يعنى مينفعش اسيطر عليها ولا ايه وازاى معرفش

مش فاهم قصدك ايه
يعنى مينفعش اسيطر عليها ولا ايه وازاى معرفش
الشهوه صعبه انا بقولك ممكن انت نفسك متقدرش تسيطر ع نفسك

• عجبني
التفاعلات: انا ومراتى
  • عجبني
التفاعلات: زبي نار نار
بعدين الفيديوهات دي مش حتهيجك، ساعتها هتبقي عاوز حاجه اقوي فهتقرر انك تجرب طببعي

هتقلب ديوث علي مراتك

ليه يعني النوع هذا بالذات!
شوف عادي طبيعي كمهيح لما علاقتكم تصير فاترالبورنو مش خيال!

بص انت ممكن تجرب واكيد هتكتشف حاجات جديده فيها

ممكن تكون بتحب كده م
مراتى اتعودت تحضر سكس معايا
امبارح راحت هى تنام وفضلت انا سهران ع النت وجمعت فيلم عن ام بتعلم بنتها ازاى تتناك والبنت متناكتش الام اللي اتناكت والبنت قعدت تلعب ف نفسها وطلعت بزازها ومصت بس افرجهولها واقولها ده اب وام بنتهم هتتجوز ف بيوروها هيحصل ايه ؟؟
وفي فيلم تانى ان شاب وخطيبته قاعدين واخوها قاعد معاهم ف غطوا نفسهم وناكها لوحده واخوها ف اخر الفيلم طلع زبره وجابهم ع اخته بس مناكهاش ؟؟
وعامتا التخيلات اللي زي كده مفيده للمتزوجين ولا بتضر ولا اتفق معاها الاول اننا لو هنتخيل نتخيل بس لينا اخر
ممكن تكون مش بتثار الا بكده دا رايك المهم تكون حذر وتخلى بالك من نفسك والاهم انك انت ومراتك تكونوا بتحبوا بعض بجد اى شئ بينكم براحتك لانها من حقها وحقك تعملوا اى شئ

متخليش الموضوع كل يوم عشان هتقلب بتطورات اكتر اعتقد كل فتره يوم تجددو فيه افضل عشانك وعشانها

بلاش لان دا مع الوقت هيخليك تطلب ان مراتك تتناك قصاد عينك وانت بتتفرج عليها وبتلعب في زبرك اتفرج علي الجنس الطبيعي أو العنيف لو انتم من محبين العنف أو الرومانسيه

• عجبني
التفاعلات: اجمل فراق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%