NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ممكن شخص عجبك مش اكتر

ابعد التخيلات لأن مع الاستمرار ممكن توصلك انك محتاجه تنفيذها وده غلط

• أتفق
التفاعلات: اسنانجي
سوال للناس اللي هنا
انا متزوجه ولما بكون مع جوزي بتخيل ساعات اني في حد معاه بيمارس معايا في نفس الوقت وفي مره غلطت وقولت كده وهو معايا بس هو خد الموضوع عادي
السوال هنا هل دي ميولي فعلا ولو ده حصل هكون مبسوطة ولا مجرد بس تخيلات؟ ياريت حد يفيدني
لو مش بتفكري ف الموضوع برا العلاقه يبقا مجرد هيجان بس ع مجرد التفكير لو العكس يبقا دي ميولك فعلا وهتتمتعي اكتر لو جربتيه

سوال للناس اللي هنا
انا متزوجه ولما بكون مع جوزي بتخيل ساعات اني في حد معاه بيمارس معايا في نفس الوقت وفي مره غلطت وقولت كده وهو معايا بس هو خد الموضوع عادي
السوال هنا هل دي ميولي فعلا ولو ده حصل هكون مبسوطة ولا مجرد بس تخيلات؟ ياريت حد يفيدني
ميول عادية بتزيد من اثارتك علي فكرة أنا بيحصل معايا أحياناً بتخيل واحدة مع زوجتي...ممكن نتواصل شكلنا في حاجة مشتركة بيننا

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
سوال للناس اللي هنا
اكيد طبعا ميول يا قلبي انا ومراتي متحررين ومتفهمين جدا وميولنا احنا لتنين كده بنهيج على اتخيلات إلى فى الأفلام بس عمرنا مفكرنا نشرك حد تاني معنا في العلاقه الفكرة مرفوضة تمامن مننا احنا لتنين مجرد تخيلات لكسر الروتين اليومي الممل ويا ريت الموضوع يكتسر عليكو انتو لتنين فقط بلاش تقلبو اتخيلات لحقيقه لكل شيء حدود 👌🙏👍🤝

• أتفق
التفاعلات: اسنانجي
سوال للناس اللي هنا
كده في ميول متبادلة
بس من الواضح أنها وقت الممارس فقط
عايشي التخيلات عادي

• أتفق
التفاعلات: جمي متحرر راقي
التخيلات بتدي اثاره قويه ولو عايزه تكملي التخيلات ولو شايفه انها هتديكي اثاره اكتر لما تذكريها قدام جوزك خليه هو كمان يتخيل ان معاكم واحده تالته وانتي بتقدميهالو ده هيثيروا اوي

سوال للناس اللي هنا
مجرد تخيلات

سوال للناس اللي هنا
انا مجربتش الوضعية دي بس اكيييييييد رح تنبسطي لانك رح تعيشي تجربة جديدة

سوال للناس اللي هنا
التخيلات بتكون ممتعة اثناء العلاقة الجنسية،،، واكيد بتزيد الشهوة عندك وعند جوزك وبتكون المتعة اكبر للطرفين،،،، واكيد جوزك عنده نفس الرغبة ونفس التخيلات بتاعتك وممكن يتخيل صاحبة ومرات صاحبة او صاحبتك وجوزها معاكم اثناء العلاقة وتزداد الشهوة والنشوه والحب والمتعة بينكم ،،،، ولو ده حصل في الحقيقة اكيد هتكوني مبسوطة ومستمتعة عشان التجديد وكسر الملل واهم حاجة اختياركم للطرف الاخر المشارك معكم في التخيلات والحقيقة

لا مش ميولك كلها تخيلات او تروحي في سكه رايحه في داهيه

دى تخييلات خليها فى سرك ولا تقولى لاى حد واتمتعى بها مع نفسك = معظمنا بيشعر بنفس هذه التخييلات بجد ممتعة = كلنا بنتمنى ما يمكن و المستحيل واهى امانى وخيلات وبس

سوال للناس اللي هنا
طول ما زب الراجل واقف دماغة بتقف معاه من الاخر
هو علشان هيجان عداها ممكن متبقاش ميولة و لما يقعد مع نفسة و يفكر هيفتح الموضوع

التخيلات الجنسيه اثناء العلاقه مفيده ومفيهاش ضرر طالما هتفضل تخيلات بس

• أتفق
التفاعلات: خالد الهادي
ممكن يكون نوع من أنواع التجديد في العلاقه واتكلمي معاه في نقطه التخيل
ونصيحه خليه يبقى تخيل بس ويبقى بينك وبين جوزيك ومتسمحيش لحد غريب يلمسيك لان اولا متضمنيش الي هيجي دا هل هيكون امين عليكو ولا لا وخليكي مع جوزيك اضمن واحسن وامتع
أحييك بجد واتمنى تعمل بنصيحتك لا بعدها لو ما عملت بيها هتندم أشد الندم

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
عادي علي فكره كده ومعظم المتجوزين بيتخيلو بطرف تالت معاهم سواء راجل او ست هي بتكون متعه قويه وقت الجماع وبتحلي الجنس والتجديد وبيكون ليها متعه خاصه

سوال للناس اللي هنا
اللي بيحصل ده معناه انك فعلا بتتمتي كده ولو حصل هتستمتعي بيه جدا لكن هو ممنوع طبعا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%