NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش التخيلات الجنسية فى العلاقه الزوجيه

انا لسه متجوزتش بس بمارس مع خطبتي كتير وكل تخيلتنا بتكون ع امها واخوتها وخالتها والاكتر انها بتمارس معاهم السحاق

• عجبني
التفاعلات: تيتو٩٥ و samerdena
احلى الشي لما نخلي الخيال حئيئه:)

• أتفق
التفاعلات: $.KHA LED.$
صباح الخير عليكم احلي منتدى

هنتكلم النهاردة عن التخيلات الجنسيه اللى بتيجى لاى فرد وشخصيه مننا اثناء العلاقه الزوجيه

احكولي اية التخيلات اللى حصلت معاكم اثناء ممارسه العلاقه الزوجيه مع جوزك او او مراتك

مستنيه ردودكم
احلى تخيل لما مراتي تقول لي اطعن جامد، جوز صاحبتي بيطعن احسن منك

هنتكلم النهاردة عن التخيلات الجنسيه اللى بتيجى لاى فرد وشخصيه مننا اثناء العلاقه الزوجيه

احكولي اية التخيلات اللى حصلت معاكم اثناء ممارسه العلاقه الزوجيه مع جوزك او او مراتك

مستنيه ردودكم
ممكن التجديد في الأماكن .. او سهره مختلفه او نجرب وضعيات جديده او طريقه مداعبه مختلفه .. لكن التخيلات بكرها

انا لسه متجوزتش بس بمارس مع خطبتي كتير وكل تخيلتنا بتكون ع امها واخوتها وخالتها والاكتر انها بتمارس معاهم السحاق
معقوله مش بتضايق منك خطيبتك؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شوفت.... كدا غلط.... ع العموم.... خلي بالك ان زي ما فيه حريم بجد.... فيه خراطيم كتيييير 🤣😂🤣😂

و بالنسبة للبنات.... نصيحة من اخوك... متدخلش ل بنت ع الخاص.... الا اذا كنت عايز صداقة و اخوه.... فكك من الجنس صدقني.... مش جايب همه اصلا 😂🤣😂🤣
انسان محترم وفاهم بجد

• عجبني
التفاعلات: تحرر و

مستنيه ردودكم
دايما بتخيل اني مع واحده تانيه

مستنيه ردودكم
بتتخيل بنت خالتها

انا ومرتي من الجزائر تخيلنا كل انواع النيك لواط سخاق تخرر جماعي رووووعة

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: Abdou Msoufg و algmino
لا مليش في الجو ده أفضل شي الاحساس الحقيقي الواقعي لان الخيال هبقي مصيبة لة صاحبه مقدرش يتحكم فيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%