NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Alfâ7d

Neswangy Vip
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
التحرش في مصر بقي ظاهر جدا وبذات في الميكروباصات ومعظامهم ميبانش عليهم وتلاقي النسوان هيجانه والرحالة الكبيرة بتتحرش والبنات بتسكت ومفيش دكر بيتكلم بقينا مش في مجتمع وشعب بقينا في عالم مليان عهر وشرمطة ومنيكة ودعارة

• عجبني
التفاعلات: سعيد م, بحب خالتي, منيوك ديوث و 5 آخرين
التحرش في مصر بقي ظاهر جدا وبذات في الميكروباصات ومعظامهم ميبانش عليهم وتلاقي النسوان هيجانه والرحالة الكبيرة بتتحرش والبنات بتسكت ومفيش دكر بيتكلم بقينا مش في مجتمع وشعب بقينا في عالم مليان عهر وشرمطة ومنيكة ودعارة
المشكله لو بنت اشتكت بيجيبو اللوم عليها وعلي لبسها ف البنات بقت بتسكت وده غلط

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد, Anas868, بنوتي اسمر و شخص آخر
وده مايلفتشي نظرك لحاجه؟
إن لا ال**** ولا ال**** منعوا التحرش وإن الحل يحصل تحرر طفيف عشان الناس تهدي

• عجبني
التفاعلات: Anas868 و Alfâ7d
حاجة تدايق فعلا .. ان الناس بعت متخافش على اعراض بعض . لو كل حد يتخيل بنته او اخته مراته فى نفس الموقف يا ترى يحس بايه .. دايما اقول ان اهم حاجة نوفرها للست فى المجتمع هو شعور الامان و انها تمشى متبقاش خايفة و معرضة ان حد ينتهك عرضها بكل وساخة و حقارة
.. يا ريت كل البنات تتكلم و تدافع عن نفسها و المجرم الحقير المتحرش ينال اشد عقاب و يكون عبرة لغيره

• عجبني
التفاعلات: Alfâ7d
ملاحظ اوي الموضوع ده وان الخوف والجبن ملا ناس كتير

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المشكله لو بنت اشتكت بيجيبو اللوم عليها وعلي لبسها ف البنات بقت بتسكت وده غلط
انا حصل قدامي موقف زي دا بس انا كنت شايف من الأول والناس جاية تغلط البت انا وقفت في صفها لانا كانت مش لابسة لبس وحش دي كانت محتشمه جدا

• عجبني
التفاعلات: Anas868
حاجة تدايق فعلا .. ان الناس بعت متخافش على اعراض بعض . لو كل حد يتخيل بنته او اخته مراته فى نفس الموقف يا ترى يحس بايه .. دايما اقول ان اهم حاجة نوفرها للست فى المجتمع هو شعور الامان و انها تمشى متبقاش خايفة و معرضة ان حد ينتهك عرضها بكل وساخة و حقارة
.. يا ريت كل البنات تتكلم و تدافع عن نفسها و المجرم الحقير المتحرش ينال اشد عقاب و يكون عبرة لغيره
لا لما بيحصل قدامي الكلام دا بيندم علي اليوم اللي فكر فيه يعمل كده

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Anas868 و ابو اسكندر السندباد
انا حصل قدامي موقف زي دا بس انا كنت شايف من الأول والناس جاية تغلط البت انا وقفت في صفها لانا كانت مش لابسة لبس وحش دي كانت محتشمه جدا
ولو لابسه وحش مفيش مبرر للتحرش

• عجبني
حقيقه فعلاً للأسف

• عجبني
لا المتحرشين مش كتير اعتقد
كل الناس بتتحرش تحرش بالنظر
انما باللمس و الاحتكاك نادرا لما حد بيعمل كدة
لان مشاكلها كتير اقلها ممكن الرجالة اللي حضرت الحوار الشهامة تاخدهم و يضربوه

• عجبني
التفاعلات: masrawy11 و Alfâ7d
لا المتحرشين مش كتير اعتقد
كل الناس بتتحرش تحرش بالنظر
انما باللمس و الاحتكاك نادرا لما حد بيعمل كدة
لان مشاكلها كتير اقلها ممكن الرجالة اللي حضرت الحوار الشهامة تاخدهم و يضربوه
لا انا بحبس علطول وبميشوفش الشمس تاني الا لما يحرم

الصراحة انا شايف عكس كده وبتابع ابطال في الطرق محدش حتي بيبص عليهم وعلي جسمهم ولبسهم
لدرجة اني شكيت ان الرجالة خلاص انتهوا

• عجبني
التفاعلات: elshbelsakt، Anas868 و Alfâ7d
الصراحة انا شايف عكس كده وبتابع ابطال في الطرق محدش حتي بيبص عليهم وعلي جسمهم ولبسهم
لدرجة اني شكيت ان الرجالة خلاص انتهوا
مش شرط بتبقي علي حسب المنطقة اللي انتا فيها وكمان كل راجل وليه ذوق بس الحاجة المشتركة بينا كلنا أننا قلبنا عامل زي الواي فاي الفريي 😂😂

• عجبني
التفاعلات: Anas868 و masrawy11
لو مفيش مبرر للتحرش يبقي مفيش مبرر تنيك وحدة متعرفهاش ، بس المبررات موحودة بس انتو بتعملو من بنها و بتنحازو للبنت
ولو لابسه وحش مفيش مبرر للتحرش

• عجبني
لو مفيش مبرر للتحرش يبقي مفيش مبرر تنيك وحدة متعرفهاش ، بس المبررات موحودة بس انتو بتعملو من بنها و بتنحازو للبنت
لا مش من بنها ولا حاجه بس الطبيعي اي راجل هيدافع عن الست مش علشان هايج بس الستات دايما بيغلطوها

• عجبني
التفاعلات: Anas868
لا مش من بنها ولا حاجه بس الطبيعي اي راجل هيدافع عن الست مش علشان هايج بس الستات دايما بيغلطوها
مش دايما ، ممكن لو لبسها مثير اوك انما لو عادى لا ، و انا مش مع الراجل بس التحرش ملوش علاقة اوى باللبس ، اللبس ممكن يزود الرغبة لكن الفكرة موحودة ، شخصيا تحرشت قبل كده بصراحه مرة بسبب اللبس و مرة بسبب انها كانت لازقة فيا ، بس انا مش حابب الفكرة ولا بتكون ف دماغي بس لما بكون مثلا لازقة فيا و جسمها حلو بتيجي ف دماغي افكار كتيىر و بحس باثارة و بندم بعد كده طبعا لانى عارف انه غلط و انا مش عايز دة

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%