NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مدام مروة

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
للاسف في السنوات الاخيرة ومع الازمة الاقتصادية و الاخطر الازمة الاخلاقية والادبية تطور التحرش والملاحاقات من بعض الكلمات او المعاكسات الي اسلوب اخر خطير جداا
اخطر تحرش هو الدي يقع الان في المصايف خاصة الشواطء اصبحت الام لا تخاف علي ابنتها او ابنها بل تخاف علي نفسها وهي السيدة المحجبة وتلبس لباس سباحة محترم
تجرئ بعض اشباه ال رجال وللاسف ليسو شباب بل رجال كبار ان يلاحقو سيدات في البحر بلا اي تردد او خوف وممكن حتي مع ابنائها مثلما وقع لصديقة لي فاجئها رجل وكانت مع ابنتها واثناء موجة كبيرة بواقاحة امسك يدها وداعب بها دكره حتي صرخ بالنشوة وسط دهول البنت وصدمة الام
وهناك امثلة كثيرة وقعت لسيدات وصلت الي حد محاولة سحب البنطالون السباحة او الضغط علي الصدر و المؤخرة ان لم تسلم يدها لدكره
انا لا اتباهي بنشر فضائح لكن المح لاعتدائات تقع يوميا علي السيدات في غفلة من ازواج الدين للاسف اغلب همهم البصبصة علي النساء او حتي هناك من لا يدهب مع زوجته بل يترك الابناء
رسالتي للابناء مهما وقع لامك لا تخف ولا تتردد بل اسبح معها وساندها ولا تترك وحدها مهما شعرت من احراج امام امك
رسالتي للوحوش البشرية اقولها لكم بكل صراحة الفحل لا يستعرض عضلاته امام السيدات في البحر بل مع زوجته او حبيبته في سريره

• عجبني
التفاعلات: كسك متعتى, 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥, أفہنہديہنہأاا و شخص آخر
تحياتي كلعادة مدام مروة
وتحياتي مرة أخرى لطرحك هذا الموضوع
أن تكلمنا عن التحرش و خصوصا في الشواطئ

مع الانحدار الاخلاقى الملحوظ وتسهيل الاخطاء يعنى عند تبادل المسبات فى الشارع اصبح امر عادى وهذا مثل عن تسهيل الاخطاء
ف التحرش اصبح امر متوقع حدوثه بكثرة وهذا واقع مرير للاسف
ما بالك ان كنت فى الشاطئ
يظن الكثير من الرجال ان الشاطىء كما يرون فى الخارج او ما يحاول الخارج تصويره لنا وهو ان الشاطىء هو دعارة عامة

بعيدا عن ذلك هناك رجال مرضى حقيقين وهم ليسوا محط لل تعميم او الحكم بهم على ...
وهناك نساء ايضا انتى من ستوصفيهم ايضا يلبسون المغريات بشكل فاضح هذا ليس مبرر لكن هناك مدى احتمال بشرى
وايضا هناك نساء من يقولون الجنتلة فى المعاكسات ويفخمون المتحرش اللفظى وغيرهن من اليافعات الذين يقولون على برامج مثل تيك tok
كلام بمثل هذا المعنى وتحاول نصح الشباب بكيف يعاكس وكيف يشقط وكيف يعامل صاحبته وغيره وكلها نصايح زبالة

مش عاوز اطول عن كده مع انى طولت اوى 😁
وللاسف فى كلام كتير
بس الموضوع وسع اوى وفتح على غيره و غيره

تحياتي مدام مروة

• عجبني
التفاعلات: نورالشام و مثير زوجتي
تحياتي كلعادة مدام مروة
وتحياتي مرة أخرى لطرحك هذا الموضوع
أن تكلمنا عن التحرش و خصوصا في الشواطئ

مع الانحدار الاخلاقى الملحوظ وتسهيل الاخطاء يعنى عند تبادل المسبات فى الشارع اصبح امر عادى وهذا مثل عن تسهيل الاخطاء
ف التحرش اصبح امر متوقع حدوثه بكثرة وهذا واقع مرير للاسف
ما بالك ان كنت فى الشاطئ
يظن الكثير من الرجال ان الشاطىء كما يرون فى الخارج او ما يحاول الخارج تصويره لنا وهو ان الشاطىء هو دعارة عامة

بعيدا عن ذلك هناك رجال مرضى حقيقين وهم ليسوا محط لل تعميم او الحكم بهم على ...
وهناك نساء ايضا انتى من ستوصفيهم ايضا يلبسون المغريات بشكل فاضح هذا ليس مبرر لكن هناك مدى احتمال بشرى
وايضا هناك نساء من يقولون الجنتلة فى المعاكسات ويفخمون المتحرش اللفظى وغيرهن من اليافعات الذين يقولون على برامج مثل تيك tok
كلام بمثل هذا المعنى وتحاول نصح الشباب بكيف يعاكس وكيف يشقط وكيف يعامل صاحبته وغيره وكلها نصايح زبالة

مش عاوز اطول عن كده مع انى طولت اوى 😁
وللاسف فى كلام كتير
بس الموضوع وسع اوى وفتح على غيره و غيره

تحياتي مدام مروة
مشكور جدا استاد

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي و مرحب
انا مرة فى العجمى بس كنا فى شهر ١٠ والشاطئ فاضى فشخ لاقيت راجل كبير فى السن ندانى وقلى اقف جنبة احسن هو مقلق يدوخ ويقع روحت وحكينا كتير جيت اسنده ونطلع لقيته ضعيف شلته على ظهرى وايده على رقبتى لاقيته عمال يلصق وفجأ راح حطه بين رجليا من ورا

• جامد
التفاعلات: kidding samo😂🫂😈😜❤️
انا مرة فى العجمى بس كنا فى شهر ١٠ والشاطئ فاضى فشخ لاقيت راجل كبير فى السن ندانى وقلى اقف جنبة احسن هو مقلق يدوخ ويقع روحت وحكينا كتير جيت اسنده ونطلع لقيته ضعيف شلته على ظهرى وايده على رقبتى لاقيته عمال يلصق وفجأ راح حطه بين رجليا من ورا
لم يكن من الاحسن الاقتراب منه

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي و Morah
كلامك سليم فعلا
اصبحت الشواطئ مخيفة بسبب المتحرشين وما اكثرهم واصبحنا نضطر لحجز اماكن خاصة ودفع مبالغ كبيرة خوفا على نسائنا

كلامك مظبوط مدام مروة دايما تضعي يديكي علي مواضيع شيقه نافعه للمجتمع حابب ازود في قتنا الذي قلت فيه الاخلاق لازم الست تتعلم الجراءة وتهاجم المتحرش وتنهره او تصرخ في وجهه معرضتا عن رفضها لهذا الفعل والمحترش جبان بطبعه هتراجع عن هذا الفعل

• عجبني
التفاعلات: نورالشام
التحرش مرفوض
انا ماخدش حاجة مش من حقى و بالعافية
لازم الرضا

انا استغربت بس الموقف بس ده مينمعش انى كتت مبسوط

البني ادم لما يلمس و لا يحك ولا يلزق هيستفاد ايه يعني ؟؟
متعة قصيرة جدا لا تتعدى الثواني

مش الشواطى بس انا شوفت كدة فى الاهرامات عيال صغيرة مكملتش ١٢سنة بيتحرشو بالسياح ولو واحدة لبسها مكشوف شوية بيصوروها وهما بيتحرشو بيها

للاسف في السنوات الاخيرة ومع الازمة الاقتصادية و الاخطر الازمة الاخلاقية والادبية تطور التحرش والملاحاقات من بعض الكلمات او المعاكسات الي اسلوب اخر خطير جداا
اخطر تحرش هو الدي يقع الان في المصايف خاصة الشواطء اصبحت الام لا تخاف علي ابنتها او ابنها بل تخاف علي نفسها وهي السيدة المحجبة وتلبس لباس سباحة محترم
تجرئ بعض اشباه ال رجال وللاسف ليسو شباب بل رجال كبار ان يلاحقو سيدات في البحر بلا اي تردد او خوف وممكن حتي مع ابنائها مثلما وقع لصديقة لي فاجئها رجل وكانت مع ابنتها واثناء موجة كبيرة بواقاحة امسك يدها وداعب بها دكره حتي صرخ بالنشوة وسط دهول البنت وصدمة الام
وهناك امثلة كثيرة وقعت لسيدات وصلت الي حد محاولة سحب البنطالون السباحة او الضغط علي الصدر و المؤخرة ان لم تسلم يدها لدكره
انا لا اتباهي بنشر فضائح لكن المح لاعتدائات تقع يوميا علي السيدات في غفلة من ازواج الدين للاسف اغلب همهم البصبصة علي النساء او حتي هناك من لا يدهب مع زوجته بل يترك الابناء
رسالتي للابناء مهما وقع لامك لا تخف ولا تتردد بل اسبح معها وساندها ولا تترك وحدها مهما شعرت من احراج امام امك
رسالتي للوحوش البشرية اقولها لكم بكل صراحة الفحل لا يستعرض عضلاته امام السيدات في البحر بل مع زوجته او حبيبته في سريره
الرجل الغيور لا يترك نساءه وحدهم فريسه لضعاف النفوس

• عجبني
التفاعلات: الجواهرجى زهرالورد، مرحب و نورالشام
المشكله ان التحرش مش موجود فى الشواطئ بس موجود فى كل حته خصوصا الاماكن الزحمه و اللى فيها طوابير

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
المشكله ان التحرش مش موجود فى الشواطئ بس موجود فى كل حته خصوصا الاماكن الزحمه و اللى فيها طوابير
جربتيه قبل كده ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: nadaM
كل فعلا محتاج اساله كتيره

اشكر كل من تدخل واعطي رئيه وكلامه وانا احترم واقدر كل الردود

• عجبني
التفاعلات: خبير صامت
كلامك صح بس في برضو مناظر ملفته في قيم مختلفة من جيل معين مبيفرقش بس في ستات وبنات ملفوتين عاوزين كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلامك صح بس في برضو مناظر ملفته في قيم مختلفة من جيل معين مبيفرقش بس في ستات وبنات ملفوتين عاوزين كدا
معك حق نعم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%