NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أنا عن نفسي بعمل حركات بسيطه تبان غير مقصوده و حسب رد فعلها أما بتعدل نفسها بشكل يوحي انها مش عايزه
و أما بحس بيها عادي و حابه و بالتالي بيبقي تحرش صريح
و خلال حياتي كلها من سن المراهقه لغاية ما قربت من الخمسين اتحرشت بكتير لكن نكت تلاته علي فترات مختلفه من خلال تحرش المواصلات
حركات زي ايه

أنا عن نفسي بعمل حركات بسيطه تبان غير مقصوده و حسب رد فعلها أما بتعدل نفسها بشكل يوحي انها مش عايزه
و أما بحس بيها عادي و حابه و بالتالي بيبقي تحرش صريح
و خلال حياتي كلها من سن المراهقه لغاية ما قربت من الخمسين اتحرشت بكتير لكن نكت تلاته علي فترات مختلفه من خلال تحرش المواصلات
طب اعتبرنى دخلت ميكروباص و المكان ديق وقعدت جمب جد وبقت رجلينا لازقه
كدا يفهم اى

• عجبني
التفاعلات: Hamona
انا عن نفسى ما بحبش حد يتحرش بيا عموما ..بس سؤالى ..اى اللى لو حصل من الست اللى قاعده جمبك او قدامك يخليك تتحرش بيها ..واى اللى يخليك ممكن تجرأ فى التحرش اوى ممكن انا كست اكون بعمله ..واى الحاجه برضو اللى لو عملتها توقفك واقولك بيها بطل من غير ما اقولها بشكل مباشر
يلا بقه سمعونى مغامراتكم وتجاربكم
لا انا بتبضن من حوار التحرش ده برفضه معا اني كان عندي فرص كتير ولو دوست الي بيقعو قدامي معندهمش مانع بس مش حاسس الحوار حلو تهييج ع الفاضي

• عجبني
التفاعلات: الفاجر الهايج
كدا يفهم

كدا يفهم اى
انتى لو قعدتى جمبى فى مواصلات مش هستنى انى اتحرش انا هنيكك واللى يحصل يحصل 🥵😂😂

انا عن نفسى ما بحبش حد يتحرش بيا عموما ..بس سؤالى ..اى اللى لو حصل من الست اللى قاعده جمبك او قدامك يخليك تتحرش بيها ..واى اللى يخليك ممكن تجرأ فى التحرش اوى ممكن انا كست اكون بعمله ..واى الحاجه برضو اللى لو عملتها توقفك واقولك بيها بطل من غير ما اقولها بشكل مباشر
انا كشاب ممكن اعطي جواب واحد عن السبب المحتمل للتحرش وهو عدم وجود رادع !
شاهدت شباب يتحرشون بنساء منقبات ونساء غير محتشمات يعني مهما لبست المرأة او تعرت ومهما فعلت فهي سوف تتعرض للتحرش
الرادع الوحيد هو العقوبة
يعني بمنطقتنا كنا لما نشوف واحد متحرش او مجموعة شباب زعران متحرشين كنا نضربهم ونتصل على الشرطة عشان يكمل عليهم تكسير
لذلك كان التحرش نادر وقليل بمنطقتنا
أنا لو يكون عندي سلطة لكنت ارتكبت مصائب كبرى بالمتحرشين والعقاب مضاعف لمن يبرر التحرش
تريد تمارس الجنس ؟ برضا الطرفين وبمكان مغلق
لكن تتحرش بالنساء الي بالغالب عفيفات وتبرر لنفسك على انهن بلا شرف بسبب لباس لم يرضي غرورك ؟! أنا في أوروبا وهنا البنات بالصيف يتعروا حرفيا ومع ذلك الشوارع مافيها تحرش

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ChristianSy، نور ونار صعيدي و sweetass
انتى لو قعدتى جمبى فى مواصلات مش هستنى انى اتحرش انا هنيكك واللى يحصل يحصل 🥵😂😂
طب ياريت يكون الكلام محترم ..انا ست مجوزه ومحدش لمسنى غير جوزى . مش شرموطه من الشارع ..فاتكلم كويس واى حد يتكلم كويس عشان ما مسحش بكرامته الارض

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: ChristianSy, قيصر نسوانجى, Hulk 97 و 5 آخرين
انا كشاب ممكن اعطي جواب واحد عن السبب المحتمل للتحرش وهو عدم وجود رادع !
شاهدت شباب يتحرشون بنساء منقبات ونساء غير محتشمات يعني مهما لبست المرأة او تعرت ومهما فعلت فهي سوف تتعرض للتحرش
الرادع الوحيد هو العقوبة
يعني بمنطقتنا كنا لما نشوف واحد متحرش او مجموعة شباب زعران متحرشين كنا نضربهم ونتصل على الشرطة عشان يكمل عليهم تكسير
لذلك كان التحرش نادر وقليل بمنطقتنا
أنا لو يكون عندي سلطة لكنت ارتكبت مصائب كبرى بالمتحرشين والعقاب مضاعف لمن يبرر التحرش
تريد تمارس الجنس ؟ برضا الطرفين وبمكان مغلق
لكن تتحرش بالنساء الي بالغالب عفيفات وتبرر لنفسك على انهن بلا شرف بسبب لباس لم يرضي غرورك ؟! أنا في أوروبا وهنا البنات بالصيف يتعروا حرفيا ومع ذلك الشوارع مافيها تحرش
انت شكلك سوري اكيد

طب ياريت يكون الكلام محترم ..انا ست مجوزه ومحدش لمسنى غير جوزى . مش شرموطه من الشارع ..فاتكلم كويس واى حد يتكلم كويس عشان ما مسحش بكرامته الارض
مقصدش كدا يا مدام زوزو بس ابقى غبى لو قعدت جمبك و معملتش كدا

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage
اسوء حاجه موضوع التحرش دا
وحاجه مش لطيفه ولا هيكون فيها اى متعة

انت سكر ..انت فيه زيك ههههه🥰🥰
ممكن ناس تفتكرنى اقول كد عشان ابن روش ويقولو محترم بس انا بجد بتكسف وعندى فوبيا من البنات

دايما القانون اداة حماية لكل افراد المجتمع ، لو كل واحده تعرضت للتحرش ما سابتش حقهآ ، حتى بس لو خدته لقسم الشرطه و**** لن تجد أي حد يجرؤ على حاجة زي دي ، حتى لو الست طلبت ده ، لأن المتحرش أصلاً جبان

نعم أنا من سورية لكن ما علاقة كوني سوري بالموضوع ؟ التحرش موجود في كل مكان وبالبلاد العربية منتشر بشكل مقرف
منا فاهم بس قصدي من كلامك وحاجات تانية استشفيت انك سوري

• عجبني
التفاعلات: Hulk 97
نعم أنا من سورية لكن ما علاقة كوني سوري بالموضوع ؟ التحرش موجود في كل مكان وبالبلاد العربية منتشر بشكل مقرف
اعتقد قصدها مجرد استفسار ، وممكن من لهجتك ليس الا ، تحياتي

التحرش تخلف وبعدين اللي بيتحرش ده حيوان

اللي بيتحرش مبيبقاش فارق معاه الست عملت ايه او لابسة ايه
هو بيتحرش عشان هو مريض
والحاجة اللي الست تعملها عشان توقفه انها تفضحه سواء ف الشارع او المواصلات ومتسكتش وتسيبو يتمادى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش عارف ادخل ع صفحتك وعاوز اقرأ كل منشوراتك عشان بحس فعلا انك بتتكلمي عن حاجات حقيقيه مش مجرد تخيلات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%