NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

fuck it

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
في زبارتي لتركيا شفت انو عندهم التحرر وحفلات تبادل الازواج والصديقات رائجة كثيرا في تركيا وحتى في الشواطئ التركية تعرفت على ناس مستعدة تعمل معاك كل حاجة بالشاطئ وقدام زوجها او صديقها الصراحة انا مكنتش بعرف ان تركيا فيها كمية تحرر كبيرة للدرجة ذي في حكايات كثيرة راح احكيهالكم عن تجربتي في تركيا في قادم الايام بس عاوز اعرف اذا عاوزين فعلا احكيلكم عن التجارب دي او لا اتمنى منكم المشاركة

• عجبني
التفاعلات: الخديوي الخديوي, I love malf, ☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆ و شخص آخر
في زبارتي لتركيا شفت انو عندهم التحرر وحفلات تبادل الازواج والصديقات رائجة كثيرا في تركيا وحتى في الشواطئ التركية تعرفت على ناس مستعدة تعمل معاك كل حاجة بالشاطئ وقدام زوجها او صديقها الصراحة انا مكنتش بعرف ان تركيا فيها كمية تحرر كبيرة للدرجة ذي في حكايات كثيرة راح احكيهالكم عن تجربتي في تركيا في قادم الايام بس عاوز اعرف اذا عاوزين فعلا احكيلكم عن التجارب دي او لا اتمنى منكم المشاركة
انا زرت تركيا بس محتكتش باتراك كانوا اجانب بس

انا زرت تركيا بس محتكتش باتراك كانوا اجانب بس
لا انا احتكيت بالاتراك الصراحة وعندي حتى مقاطع فيديو صورتها اثناء حفلات تبادل الازواج

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
لا انا احتكيت بالاتراك الصراحة وعندي حتى مقاطع فيديو صورتها اثناء حفلات تبادل الازواج
انا قعدت ٤ ايام بس

• عجبني
اربعة ايام مش هتقدر حتى تتعرف عليهم
انا كنت جاي سباحة سريعة قبل ما انزل مصر بس اتعرفت على ٢ سياح في الفندق كان لي معاهم تجربة ظريفة حكيتها قبل كده هنا

انا كنت جاي سباحة سريعة قبل ما انزل مصر بس اتعرفت على ٢ سياح في الفندق كان لي معاهم تجربة ظريفة حكيتها قبل كده هنا
انا جربت احظر حفلات تبادل في تركيا الصراحة كانت حفلات ممتعة وراح احكي تجربتي مع بعض الصور اللي قدرت اصورها بالحفلة

• أتفق
انا جربت احظر حفلات تبادل في تركيا الصراحة كانت حفلات ممتعة وراح احكي تجربتي مع بعض الصور اللي قدرت اصورها بالحفلة
يا ريت مستني التجربة دي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نزل يعم 😂

انا عرفه ان عندهم قمر صناعى خاص بالسكس بس

انت جيت على الجرح معايا زميلة تركية هنا هموت عليها بس مش عارف دماغهم ايه انا بحسها شعنونة

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%