NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش التحرر بين الحقيقة والخيال

jooo93

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: بحب خالتي, Anas868, وليد رضا و شخص آخر
بص اكيد فى ناس ميولها كده بس اخرها تخيل لان انت فى مجتمع مش هيوافق بده وهتبقى فضيحه للشخص وهو فى الاول والاخر هيقضيها تخيلات ومش هيقدر يحكى غير مع شخص غريب

• عجبني
التفاعلات: jooo93
هل فعلا موضوع التحرر دة منتشر في مجتمعنا ولا كله مجرد تخيلات مش اكتر ؟!
التحرر الجنسى اتجاهات كتير
بس اغلب الناس بقت تحصره فى موضوع الدياثة

لكن مثلا العلاقات الغير شرعية تعتبر تحرر لو الى بيعملوها عندهم الفكر ده زى مثلا فكرة المساكنة كدة

التبادل بين الازواج او قبول الزوج او الزوحة بقيام الاخر بممارسة خارجية ايضا تحرر

المثلية الجنسية للجنسين تعتبر تحرر
جنس المحارم ايضا تحرر

كل ده يعتبر تحرر لان التحرر هو كسر القيود و الخروج عن المألوف حسب رؤية اصحابه ..

. لكن فكرة الى يختلس صور لحد و يبعتها او يفضح حد بدون علمه المفروض ده مناقض لفكرة التحرر الى هى المفروض الناس شايفين التحرر ده حاجة راقية و المتحررين صفوة المجتمع ...!!!!!

بالنسبة لفكرة الانتشار ... لو حنقول مش انتشار واسع و ان دى حاجات قليلة وجهة النظر ... بس ممكن تبقى العكس تماما و يكون فى انتشار دون ان يعلن الاشخاص عن توجهاتهم
ده غير الى بيمارسو كل ده وهما لافى دماغهم تحرر و لا غيره شهوة فقط و ما خفى كان اعظم

فى الاخر انا بعلن رفضى التام و عدم قبولى لأى من التصرفات او التوجهات المذكورة اعلاه و ابغضها لابعد مما احد يتخيل

اعتذر عن الاطالة ..

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Anas868, jooo93, Yasmin55 و شخص آخر

لكن مثلا العلاقات الغير شرعية تعتبر تحرر لو الى بيعملوها عندهم الفكر ده زى مثلا فكرة المساكنة كدة

التبادل بين الازواج او قبول الزوج او الزوحة بقيام الاخر بممارسة خارجية ايضا تحرر

جنس المحارم ايضا تحرر

كل ده يعتبر تحرر لان التحرر هو كسر القيود و الخروج عن المألوف حسب رؤية اصحابه ..

. لكن فكرة الى يختلس صور لحد و يبعتها او يفضح حد بدون علمه المفروض ده مناقض لفكرة التحرر الى هى المفروض الناس شايفين التحرر ده حاجة راقية و المتحررين صفوة المجتمع ...!!!!!

بالنسبة لفكرة الانتشار ... لو حنقول مش انتشار واسع و ان دى حاجات قليلة وجهة النظر ... بس ممكن تبقى العكس تماما و يكون فى انتشار دون ان يعلن الاشخاص عن توجهاتهم
ده غير الى بيمارسو كل ده وهما لافى دماغهم تحرر و لا غيره شهوة فقط و ما خفى كان اعظم

فى الاخر انا بعلن رفضى التام و عدم قبولى لأى من التصرفات او التوجهات المذكورة اعلاه و ابغضها لابعد مما احد يتخيل

اعتذر عن الاطالة ..
وصف شامل وكامل لمعنى ومفهوم التحرر.. أما المواقف من اي نوع مما ذكرت، فهي شخصية، والناس أحرار فيما يفعلون، طبعا شرط عدم التعرض والاعتداء على الغير أو الحاق الضرر بمن يخالفهم في الميول والاختيارات. شكرا على اطالتك في الوصف، لكن دع للناس حريتهم

• عجبني
موجود حقيقه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وصف شامل وكامل لمعنى ومفهوم التحرر.. أما المواقف من اي نوع مما ذكرت، فهي شخصية، والناس أحرار فيما يفعلون، طبعا شرط عدم التعرض والاعتداء على الغير أو الحاق الضرر بمن يخالفهم في الميول والاختيارات. شكرا على اطالتك في الوصف، لكن دع للناس حريتهم
انا لم اعتدى على حرية احد ... انا فقط عبرت عن رفضى للسلوكيات هذه و لم امنع احد من فعلها .. فرق بين تقييد الحرية و بين التعبير عن الرأى فى الشئ و الرفض له
تحياتى لك

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Anas868، jooo93 و Yasmin55
التحرر فكر وبيئه متى وجدت كنت متحرر
مثلا كلنا بنعرف ان بابا بينيك ماما بس مش عايزين نصدف
زوج تختي بنيك اختي بس مش عايز اصدق

• عجبني
التفاعلات: Anas868 و jooo93

جنس المحارم ايضا تحرر

اعتذر عن الاطالة ..
صفوة ايه يا ريس .
بجد ضحكتنى.

• بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
بداية التحرر مش معناه بس الحرية الجنسية التحرر معناه عامة انك ماتاخدش اي فكرة المجتمع بيفرضها عليك وتنفذها عمياني
ولو تقصد التبادل والعلاقات الثلاثية وغيرها فهي فعلا موجوده ومنتشرة اكتر بين الطبقات الغنية

• عجبني
موجود ومنتشر طبعا

• عجبني
موجود مش كتير لاكن موجود مش كله تخيلات

• عجبني
مواضيع التحرر لها قسم خاص

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%