NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

maged2004

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
لو حد مسافر بره و تفكيره كله عن التحرر و كده هل لما يرجع ده هياثر عليه في الممارسة و العلاقة وممكن يحصل ضعف ولا لا وازاى ممكن يبطل حاجه زى كده ولو عاوز يخلي الطرف التانى فىالعلاقة عاوزها ازاى ممكن يبدأ معاه اسف بس حاولت اتكلم باحترام واوصل الصورة

لو حد مسافر بره و تفكيره كله عن التحرر و كده هل لما يرجع ده هياثر عليه في الممارسة و العلاقة وممكن يحصل ضعف ولا لا وازاى ممكن يبطل حاجه زى كده ولو عاوز يخلي الطرف التانى فىالعلاقة عاوزها ازاى ممكن يبدأ معاه اسف بس حاولت اتكلم باحترام واوصل الصورة
شو علاقة سفر برا بالتحرر ؟ وشو علاقة التحرر بالانتصاب ؟
برا مصر حتلاقي الناس ملتزمة ومتشددة لسا اكتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع مش كتاب ولا خطوات تمشي عليها كل شخصيه و ليها طريقه و تعامل. و مش شرط عشان انت عاوزه يبقي هيحصل. الموضوع كله في أيدها هي

يوجد قسم خاص بالتحرر أرجوا الالتزام بالقسم الخاص بأهتمامك في الموضوع

شو علاقة سفر برا بالتحرر ؟ وشو علاقة التحرر بالانتصاب ؟
برا مصر حتلاقي الناس ملتزمة ومتشددة لسا اكتر
بوضح المشكلة

ولما ترجع تسافر تاني وتسيبها هتعمل ايه هي
وتيجوا بعدين تقولوا الستات خاينه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%