NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: أركان شاهين و مرحب
متزعلش الدنيا كدة يوم مكسب ويوم خسارة
وكفايه شرف المحاولة
وقصتك دى لو نزلت في المسابقة كانت اكتسحت
متزعلش تانى
وهننتظر الجديد منك
اوكى
منتظرة الرد

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ki1inG, Eng:Ali, أركان شاهين و 2 آخرين
متزعلش الدنيا كدة يوم مكسب ويوم خسارة
وكفايه شرف المحاولة
وقصتك دى لو نزلت في المسابقة كانت اكتسحت
متزعلش تانى
وهننتظر الجديد منك
اوكى
منتظرة الرد
قوليله عشان لو ما ارتدعش هنخطفه

• عجبني
التفاعلات: أركان شاهين
  • بيضحكني
التفاعلات: أركان شاهين و Ehab Demian
قصة جميلة مرتبة ما فيهاش مبالغات تحاكي واقع مبروك ابداعك وانتاجك.

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
لا بص كدا انا هزعلك جامد انسى حكايه الاعتزال دي و مش هكتب تاني لان انت كدا مش بتبص للناس الي بتشجعك و متبعاك ... بالنسبه للمسابقه يا صاحبي هي اصلا مسابقه تشجيعيه يعني لا فيها مكسب و لا خساره دي تتعمل عشان الكتاب يتشجعوا انهم يكتبوا و يركزوا اكتر و يبدعوا اكتر و اكتر و كمان عشان القراء يعرفوا الكتاب اكتر لان في منهم الي بيدخل لقسم واحد او اثنين و مش عارفين بقيه الكتاب في اقسام تانيه ... عن نفسي هقولهالك صريحه انا ما كنتش ناوي ادخل المسابقه و لا كنت عارف اصلا ان في مسابقه غير لما شفت اول القصص نزلت قلت ادخل و اجرب حظي مع ان دي اول مسابقه ادخلها في المنتدى ممكن كسبت عشان محبة الناس و رأي الجمهور و عشان كنت قاصد ابين افكار و اخلاق و مواعض للقارئ اكتر من انها تكون قصه جنسيه 100% دا الشيء الي خلاني اكسب .... هقولك بقا انا كسبت ايه من المسابقه .... كسبت رجاله جدعان و بقينا اصحاب كسبت محبة ناس عمرنا ما اتقبلنا و لا حتى سمعنا صوت بعض كسبت ثقتهم و ايمانهم بيا ... دا نفس الشي الي انت كسبته يا أهبل 🤣 لو ركزت في الكومنتات الي في قصصك هتفهم معنى كلامي بص كم شخص مدحك و شكرك و حياك و خلاك مبتسم و مبسوط بكومنت صغير بيشجعك فيه .... هقولك حاجه تانيه يا اهبل انا مش عاوز اشتمك لو ما رجعتش عن قرارك بس عاوزك تفهم حاجه واحده ما تستناش كلمه شكر او تشجيع من حد انت بتكتب لنفسك و لمتابعينك ركز هنا بقا في النقطتين دول : نفسك و متابعينك ...

*نفسك راضيه و مقتنعه بكتاباتك و حاسس براحه انك بتتألق و تستمتع بكتابتك ...

*متابعينك الي بعد كل جزء بتلاقيهم في ظهرك و ساندينك و يشجعوك و عاوزين الجديد بسرعه ...

دول الاثنين الي لازم تهتم بيهم و ترضيهم مش تستنى الاداره تشكرك باسمك لان اسمك اصلا موجود على قصتك في المجله يعني يا غالي تفرق ايه لما يشكروك هما اصلا بشر و ممكنوا يسهوا او ينسوا خاصه ان تنظيم مسابقه زي دي بتاخد وقت و تعب ...

اقولك حاجه من الاخر انا هديك رشوه الي هي وصفه الطبق الي كتبت عنها القصه مقابل تنزل بقصه جديده 🤣...

خلص كلام و سلام

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ki1inG, Pregoo, shahy و 2 آخرين
اما بقى تعليقى على بقية الاجزاء فهم تكمله لعبقرية قصتك الرائعه و صدقنى تلك القصه بالتحديد لو كانت دخلت المنافسه لكانت نالت الترتيب الاول
انت كاتب مبدع و فى كل قصه يزيد هذا الابداع و هذا دليل على تجدد عبقريتك مع كل قصه تكتبها
و انا معاك في كل كلمه قلتها

• عجبني
بجد مبدع وأسلوبك حلو والقصه فيها احداث مش معتمده اعتماد كلي علي الجنس اوعي تيأس انتا عندك الموهبه تحياتي ليك وبالتوفيق

• عجبني
انت مكسبتش في المسابقة بس كسبت جمهور بيتابعك وبيستناك كل اسبوع انت سهل تكسب جائزة في يوم من الايام بس صعب تكسب جمهور بيتابعك وانا مستني القصة الجديدة منك يا عالمي متكسفنيش

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Ki1inG و timo2025
مبروك ياخويا على نهاية القصة الصراحة القصة جامدة فشششخ و بشكرك انك سمعت كلامى فى الانتقام من مديحة و رجعت لسندس حقها ❤❤

• عجبني
القصة روعة جدااااا يا صديقي الغالي
بس انصدمت في الاخر من العتاب وقرار الاعتزال
ليك حق في العتاب بس ليه تحرم الناس الي بتستني ابداعاتك
ياريت تفكر تاني في موضوع الاعتزال دا وانا علي يقين انك هتغير رايك بسبب محبيك
منتظر جديدك بكل شوق

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: برنس الكون
اما بقى تعليقى على بقية الاجزاء فهم تكمله لعبقرية قصتك الرائعه و صدقنى تلك القصه بالتحديد لو كانت دخلت المنافسه لكانت نالت الترتيب الاول
انت كاتب مبدع و فى كل قصه يزيد هذا الابداع و هذا دليل على تجدد عبقريتك مع كل قصه تكتبها
كلام مظبوط و****

• عجبني
اولا يا صديق قصتك اكتر من رائعه وخصوصا انها فيها احداث كتير مش جنس وبس
وانا بتنبألك لو حافظت على الكتابه أن ليك مستقبل في الكتابه والقصص كويس
بشكرك على قصتك اللى متعتني كتير ومجهود يستحق الاحترام

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصة اكثر من رائعة

• عجبني
مشكورررر

• عجبني
أولآ و في البداية سأقول كل الكليمات التي بداخل رأسي
انا منفعل و متعب من الطريقة التي سارت بيها الامور

لقد فقـــــدت قدرتــــي على التواصــــل مع الآخريــــن..
أشعــــر بالملــل كلما فكـــــرت في محادثــــة أحدهـــــم..
وبــات كل شــــي احــب فعلـه ثقيـــل وصعــب بالنسبـــة لـــي..
ولا شـــي يمكنـــه تهدئـــة عقلـــي لا الأفـــلام ولا الكتـــب ولا اي شـــيء..

أنا متوعـــك في أيامـــي وحزنــــي..
ولا أعرف كيــــف سأتجــــاوز هذه الأيـــام بمفـــردي..
خذلك فترة راحة يا غالي 👑
حال الدنيا كدا لازم تتعب عشان ترتاح انتا بصراحه كاتب مبدع
و أي كلمة ممكن اقولها قليله عليك أرتاح فتره يا غالي بس
متطولش علينا .....

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%